Birine güzel diyebilmek için fizik mi önemli yüz mü?

Ben kendimi begenmeyen biriyim Allah var herkes güzel olduğumu söylüyor ama ben kendime bakmadığım için yakınıyorum milletin bana bakıp bakmaması benim hiç umrumda değil ben kendime beğendiremiyorum sorun o. Yüzümü sevmiyorum bari fizikten kurtarayım diyorum hadi fiziği beğendim içimde yine bir morel bozukluğu olcak hiçbir şeyi kendime beğendiremiyorum bari hangisi daha önemli olduğunu söyleyin de içime bir feraklik gelsinde onun için uğraşayım.
Birine güzel diyebilmek için fizik mi önemli yüz mü?
Cevapla