
Erkekler için en önemlisi fizik mi yüz güzelliği mi sizce? Yüzü çirkin ama fiziği güzelse veya fiziği de yüzü de çirkinse yine de bakar mı erkek?

Erkekler için en önemlisi fizik mi yüz güzelliği mi sizce? Yüzü çirkin ama fiziği güzelse veya fiziği de yüzü de çirkinse yine de bakar mı erkek?
Hiç birbirimizi kandırmayalım. Her iki taraf da önce dış güzelliğe bakıyor
Dışını beğenmediğimiz kimsenin içini de merak etmiyoruz maalesef.
Hele ki erkekler için görüntü önce gelir. siz de lütfen iç muhasebenizi yapın. Dışını beğenmediğiniz kaç tane adama tanımak için şans verdiniz?
İkisi de önemli. Kimi kızın bebek gibi yüzü var lakin fiziği cidden kendine yazık edermişcesine. Ya da fizik çok güzel yüzünde gram ışık yok. İkisi de dengeli olmalı
Erkek milleti değil mi köküne kıran girsin. İşleri güçleri oynaş
Cevap
18Cevap
Benim için karakter güzelliği önemli
Eskiden bir edep adap insanlara karşı bir saygı vardı.
İlişkileri sağlıklı ve güzel tutan bu idi.
Simdi sadece dış görünüş kısas alınarak insanlar birbiri ile muhatap oluyor.
Sonuç herkes de elimi sallasam ellisi muhabbeti oluyor sonra gelsin ben niye sevgili bulamıyorum ben niye aldatıyorum boşanıyoruz çocuk var napcaz. Dulum diye herkes s... kmeye çalışıyor.
Ulan siz güzel siniz herseyin iyisini hak ediyorsunuzda bizim Annelerimiz insan degilmiydi.
Kadın o güzellikle yıllar ca her çilesini çekti babamın , Alkolünu , dayağını, başka kadininj , yoklugu vs vs.
Sonuç simdi 3 evladi doktor , mühendis, biyolog evlatlarının sağladığı imkanlarla zor günleri geride bırakmış huzurlu mutlu namazında niyazında. Allah daim etsin.
Fedakarlık olmadan emek olmadan hiç birsey olmaz
Bence yüz güzelliği önemli insan önce yüz güzelliğine bakıyor yaşarsan Ben bir bedensel engelliyim fiziki olarak da çok düzgün bir insan değilim
önce yüz sonra fizik. Yüzü çirkinse fiziğine bakmam
her insan aynı düşünce yapısında değil belki o kişi sohbetini seviyordur yani
güzellik algısı da görecelidir. Örneğin ben küçük gögüsleri güzel bulurum büyük gögüsler itici ve çirkin gelir. Belki ona göre kız güzeldir.
ikiside lazim değil kalbi iyi güzel olsun diğerleri bir anlam ifade etmiyor
tek gecelikmi, sevgilimi, evlilikmi buna göre kriterler değişir.
Yüz güzelliği önemli. Fizik bir şekilde halloluyor zaten
Guzel
@whoisthatbrunette tesekkürler
Ikisi de önemli ama bu işin kalıpları olmaz bence.
Bakımlı olsun ve iyi kalpli olsun yeter
2 sinden birini seçemem.
Yüz güzelliği fiziği örter.
Çoğu kadınların fiziği güzel ama yüzü güzel değil
Erkekler gözleri ile sever.
Nefes alsın yeter diyoruz biz ona
İkisi de önemli
Yüz güzelliği
Ortaya karışık
İkiside
Kalp güzelliği👍
ikisi de
İkisşde olacak
Fiziği önemli
İkisede
fizik
fizik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?