Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍
Vücut hatları fazla belli olan ya da hiç olmayan birisinin şansı size var mıdır?
Görüşler için teşekkürler👍👍👍👍

Bilmem, ben öyle elaleme karşı vücut hatlarımın belli olmamasına özen gösteririm. Öteki türlüsünden rahatsız olurum. Saklayamayacak şekilde olmasın. 🤷♀️
@Berkan63 :) ✌️
Neden dikkat çekmek için bin takla atıyorsunuz sizi beğenen dokunuşunuzu üslubunuzu yürüyüşünüzü konuşmanızı bakışınızı beğense olmuyor mu? Beden zaten sekle girer istersen ama kisilik icin bu çok zor
Benim nazarımda kesinlikle göze hitap eden bir durum değildir. Gözlerim kanadı kdmsms
😂
Hangi hatlar olduğuna bağlı 😀
Rica edeeim🏋️♀️🙂
Cevap
44Cevap
Şu kadından bir tek ben heralde hoşlanmıyorum. Her tavrı bana batıyor.
su gorseldekını begenmem .
arkadas o nasıl tampon oyle klozete sığmaz hadı aklıma o sahne geldı kol gıbıde zıçar bu dıye aklıma gelır libidom pert olur .
Fotoğraftaki hiç güzel bir görüntü değil. Bunu alüminyum folyoya sarıp fırına atıcaksın 😂
Genis omuzlu esmer 185 boylarda hulk gibi bir erkegin sansi 100 de 100dur bende. Ay ben karaktere bakarim tip onemli degil diyen yalancidir.
Her ikisinin de şansı var, genel düşüncenin aksine vücut hatları aşırı kıvrımlı olanlar bana göre bir tık daha az ihtimal dahilinde görünüyor.
Ağzı laf yapan herkesin var bence çünkü cidden çok çirkin insanların bile güzel birileri ile olduğunu gördüm.
Erkeklere sormak lazım.
Ben vücut hatlarımı saklayacak şekilde giyinirim.
Dikkat çekmemek için.
Böyle biri olduktan sonra diğer güzellikleri mühim değil
Belirgin hatlar podyumda güzel dolgun hatlar her zaman güzel. Şahsen sevmem belirgin hattı. Dolgunda da yani aşırıya kaçmasın.
İtici duruyor, Doğal vücutlu kadınlar bana çok daha çekici geliyor, Hatta biraz göbekli olursa mmhh very very attractive :D
Resimdeki kim bilmiyorum ama bana çekici gelmedi, beğenmedim, Sorry, I dont like that :)
Her insanın bakış açısı farklıdır, bir de hayallerde olan ve karşısına çıkan arasında fark da var
Olabilir neden olmasin her insanin bir şansı olmalı😀
Olmaz benim sevgilim tayt mini etek gibi şeyleri maalesef giyemez.
Beli açık sırtı açık asla
Ele görse hitap etsin bira canım tahta iğini olmasın
Herkes gozumde esittir o anki hislerime gore kisiyi yargilarim
Göze hitap ediyor da yanımda gezmesi tuhaf olurdu🤦♂️
Herşeyin aşırısı ve hormonlusu zarar, arkadaşlar.
Organik olanlarını tercih edin.
Vücut hatlarının okadar belirgin olmasına gerek yok güzel olsun yeter
Yüzü çirkin fiziği güzel kadınla isterim ama yüzü güzel fiziği çirkin kadınla hiçbir şey yapmam.
Pek farkı yok, aksine hat fazla belliyse dezavantaj bile olur.
Vücut hatları belli olan kıvrımlı fizik çekiyor beni ama aşırısı itici çok itici
cinsel çekicilik sıralamamda orta sıralarda olduğu için pek bir önem arzetmiyor
Ben vücud hatları belli olan kişilerden de şiddetle nefret ediyorum nefffreeeeett nefffreeeeett!
Bu strece sarılmış sosis gibi olmuş msksjsj
Jfjcjkkls
@BeklemeYapmaŞevkett 😂
Keskin yüz hatları olmayınca kimsenin umrunda olunmuyor
İyi bir doğurganlığa ve gen taşıdığına ikna olduğum biri için evet ama Kim Kardashian gibi bir fizik çok abartı. Kıvrımsız birinin şansı yok.
Erkek olsaydın sen ne cevap verirdin bunlara?
Benim vücut hatlarım çok belirgin değil O yüzden kendimi seçerdim😂😂😂😂
Senin gibi yani, sen de düz vücutlusun, ama bence başka şeylerle o açığı kapatabilirsin
Kadın dediğin balıketli olacak vurdun mu ses gelecek sallanacak😍
Ben bu vücut tipini seviyorum
Midem perso beni acile götür 😥🤢
Olabilir evet , anlaşabiliyorsam
Kum saatli 😅
Cıks yeri yok
Bu tür kadınlar bana itici geliyor
Bu kadını hiç ama hiç seksi bulmuyorum..
Şu kadını hiç sevmiyorum aw
Hatta bak çay demle iç 🤣
Azıcık hasedsiz yorumlar okumak istiyorum.
Ben hatsız dümdüz olmak isterdim 😬
Ben hariç herkesin sanşı var bu alemde
görüntü hiç hoş değil bence
Hata göre seçmiyorum. 😏
fizik bir yere kadar önemli..
Geniş omuz olmazsa olmazim
Vardir, her şey got meme değil
yok kalem gibi olacak
İdeali ortası. Ne fazla ne az.
Yoktur şimdi yalan yok
herşeyin aşırısı kötü kararında olması en güzeli
Bu tiple hiçbir zaman şansım olmaz efendim..
Kıyafetini çıkarınxa belli olur
Sevmiyorum böyle ya
Hiç iyi değil
Tabiki vardır
Banane vücudundan ya
e var yaniherşey vücut değill
Aşırısı zarar
Şans yoktur
Etmiyor
Eder
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?