Size çok iyi davranıyor ve size aşık ama siz ona karşı bi elektrik anlamıyorsunuz yani kısaca aşık değilsiniz yine de Sevgili olur musunuz?
Şu an bu durumdayım bi karar vermek zorundayım
Şu an bu durumdayım bi karar vermek zorundayım
Deneyebilirsin ne zarar gelir ki belki çok mutlu olursunuz belli mi olur. Gelecekte acaba güzel olur muyduk pişmanlığı yaşamazsın en azından zaten olmuyordu dersin
Sevgili olmayın direkt, Flört olarak devam edin. Zaten anlarsınız olup olmayacağını.
Cevap
1Cevap
Ama o çekim zamanla oluşur ki. Kimse ilk gördüğü kişiyle tanışmadan sevgili de arkadaş da olmaz.
Hayir olmm
Mümkün değil
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?