Merhaba. Herkesin kendisinde sevip, yapmak istediği makyaj ya da doğal görünüm algısı farklıdır ve bu durum kişilerin anlık istek ve ruh haline bağlı olarak kendilerini nasıl görmek istediklerinde saklıdır. Herkes nasıl mutlu olup görünmek istiyorsa öyle olsun.
Doğal olmayı çok seviyorum 🎈❤️ Aynaya baktığımda cildimin kendime ait oluşunu doğuştan oluşunu seviyorum bence yüzünde o kadar fondöten varken sen sen değilsin yani bir şeyler sayesinde güzel oluyorlar beğenmiyorum