Güzelliğimi hep başkalarıyla kıyaslıyorum bunu nasıl aşabilirim?

mesela evdeyken kendimi güzel buluyorum hazırlanıyorum o an aynada kendime bakıp çok güzel olduğumu düşünüyorum ama dışarı bi çıkıyorum benden kat kat daha güzel bi sürü kız görüyorum bi anda kendimi çirkin hissediyorum, fiziğim beğeniyorum normalde ama dışarı bi çıkıyorum ince belli, ince uzun bacaklı bi kız gördüm mü moodum düşüyor, ya da fotoğraf çekip story atıyorum sonra bakıyorum sosyal medyadaki kızlara hemen attığım story den utanıyorum gidip siliyorum, evdeyken cildime bakıyorum iyi diyorum sivilcelerim iyileşti cildim pürüzsüz hale geldi ama dışarda bi bakıyorum cildi porselen gibi olan kızlar var o an anlıyorum ki cildim çok kusurlu, biliyorum kimse dünyanın en güzeli değil benden daha güzeli olacak tabi ama bu durum niye benim özgüvenimi zedeliyor, lütfen foto at gibi şeyler demeyin amacım bi insanın bana iltifat etmesi değil sadece kendimi olduğum gibi kabullenmek istiyorum
Güzelliğimi hep başkalarıyla kıyaslıyorum bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla