Merhabalar. Ruj, dudak kalemi, fondöten paylaşıyorum. Ama göz kalemi, rimel asla paylaşmam. Göz riskli bir bölge ve mikrop kapma olasılığı diğer bölgelere göre daha kolay ve zararlı. Bu yüzden göz çevresi makyaj malzemelerimi paylaşmayı tercih etmiyorum. 🍃
bazılarının ucuk problemi olabiliyor dolayısıyla ruj kullandıramam. Kullandırsam da kesmem gerekir üzerini rujun. Asla kullandırmayacağım şeyler maskara ve göz kalemi. Direk mikrop geçer
Eskiden paylaşıyordum 18 yaşımın altında falan şimdi asla bir kere staj arkadaşıma verdim kıramadım zorla aldım getirmek bilmedi🤦 zaten yenisini aldım hep 🙂