Güzellik & Bakım Herkese selam , burnum nasıl sizce, burun ucu düşüklüğü var sanki , düzeltilmesi mümkün mü? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Burnum estetik değil öncelikle , tamamen doğal hali.😊Bir keresinde sert bir cisim çarptı, hafif şekli değişti sanki. :/ Herkese selam , burnum nasıl sizce, burun ucu düşüklüğü var sanki , düzeltilmesi mümkün mü? Cevapla Estetik Soruları Nasıl Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et
u tenedos Takip Et Master Yaş: 37 , eic 93% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,6b cevap paylaştı. alttan balyozla bi tane çaksan eski haline gelirmiki 0 4 Yorumla Soran +1 yıl Sjfjfkgfjdj Yorumla u tenedos +1 yıl parayla yapmazlar be böyle düzgün sende ne takıntılıymışın Yorumla Soran +1 yıl Ağrıyor ama Yorumla u tenedos +1 yıl yok yok ağrımaz o sen bilmiyon Yorumla
Frankie34 Takip Et Guru Yaş: 32 , eic 90% +1 yıl İnsanlar güzel desinler diye sormuş gibisin 1 6 Yorumla Soran +1 yıl Yok vallahi , ağrıyor Yorumla Soran +1 yıl Soruyu silmek istiyorum nasıl silebilirim Yorumla Frankie34 +1 yıl 48 saat sonra silinir silmen gerekiyor yani Yorumla Soran +1 yıl 48 saat mi 🤦🏻♀️ Yorumla Soran +1 yıl Peki teşekkür ederim ;/ Yorumla Frankie34 +1 yıl Evet maalesef Yorumla
manniac Takip Et Bilge Yaş: 24 , eic 98% +1 yıl hayır düzeltilemez. umutsuz vakasın 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Sjfjfkgfjdj Yorumla
Jokeface_ Takip Et Guru Yaş: 87 , eic 97% +1 yıl kaydırak gibi lan ehehhehe :d 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Ne gülüyon be 😄 Yorumla
kkaan9900 Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Adam olanın burnu böyle olur 0 89 Yorumla Soran +1 yıl Nasıl yani Yorumla kkaan9900 +1 yıl Ben adamım mesela benimde burnum küçük Yorumla Soran +1 yıl 😅 Yorumla Soran +1 yıl İyi o zaman Yorumla kkaan9900 +1 yıl 🤚 çak kanki Yorumla Soran +1 yıl ✋🏻 hop Yorumla kkaan9900 +1 yıl Yavaş kanka çok güçlüsün ya kopardın elimi Yorumla Soran +1 yıl 🤞🏻🤞🏻🤞🏻 iyi o zaman 😎 Yorumla kkaan9900 +1 yıl Ben hasteneye gidiyorum Yorumla Soran +1 yıl Geçmiş olsun Yorumla kkaan9900 +1 yıl Özür diler insan ya Yorumla Soran +1 yıl Neyin özrü Yorumla kkaan9900 +1 yıl Elimi kırdın ya Yorumla Soran +1 yıl Hahaha Yorumla kkaan9900 +1 yıl Sakal bana hiç yakışmıyormuş yaa Yorumla kkaan9900 +1 yıl Alçıya aldılar bu arada Yorumla Soran +1 yıl Sakal her erkeğe yakışır 🤞🏻 Yorumla kkaan9900 +1 yıl Çene hatlarımı belirginsizleşriyor seyrek zaten kıvırcık saça da hiç olmuyor Yorumla kkaan9900 +1 yıl Çalışıyorum varlığı bile rahatsız ediyor Yorumla Soran +1 yıl İstersen bir kız gözünden yorumluyayım seni 🥰 Yorumla Soran +1 yıl Tabii istiyorsan 😊 Yorumla kkaan9900 +1 yıl Olabilir nasıl olacak ki Yorumla Soran +1 yıl Sosyal hesaplarım yok , burdan olabilir aslında 😊 Yorumla kkaan9900 +1 yıl Burdan nasıl atılıyor ki Yorumla kkaan9900 +1 yıl Herkes görür ama özelden atarım Yorumla Soran +1 yıl Gizliden çık, profile koy fotonu istersen Yorumla kkaan9900 +1 yıl Tamamdır Yorumla kkaan9900 +1 yıl Şimdi çektüm bunu da sığmadı Yorumla kkaan9900 +1 yıl Kaldıraca ama çobuk ol Yorumla kkaan9900 +1 yıl Sanırım gördün değiştirdim Yorumla kkaan9900 +1 yıl Görmediysen bir daha yaparım Yorumla Soran +1 yıl Yok vallahi görmedim Yorumla Soran +1 yıl İşim çıktı bir an 🤦🏻♀️ Yorumla kkaan9900 +1 yıl Tamam koyacamŞimdi aktif kal Yorumla Soran +1 yıl Görür görmez söylerim Yorumla Soran +1 yıl Aktifim şu an Yorumla Soran +1 yıl Gördüm Yorumla Soran +1 yıl Kaldır Yorumla kkaan9900 +1 yıl Koydum da sığmadı yanımdaki kişiyi kestiğim için büyüdü Yorumla Soran +1 yıl Sorun değil 😊 Yorumla Soran +1 yıl Ne yap biliyor musun, Biraz daha bakım yap sonra hafif kirli sakal bırak 😊 Yorumla kkaan9900 +1 yıl Nasıl peki sakalsız daha iyi değil mi Yorumla Soran +1 yıl Sakallı görmedim ki Yorumla kkaan9900 +1 yıl Güzel olur mu ki dudaklarımı fazla büzdüm birde Yorumla kkaan9900 +1 yıl Hayal et seyrek çıkıyor sakalım zaten malisef Yorumla Soran +1 yıl Sakal olunca daha yakışıklı oluyorsundur kesin Yorumla kkaan9900 +1 yıl Teşekkür ederim peki yakışıklı mıyım sence Yorumla Soran +1 yıl Dediklerimi yaparsan ort. Üstü olursun , yüz hatların iyi Yorumla Soran +1 yıl Ama şu an bakımsız görünüyorsun ya , anlık mı çektin Yorumla kkaan9900 +1 yıl Teşekkür ederim anlık çektim evet Yorumla kkaan9900 +1 yıl Ama şey dicem ben bir kere ünlü bir markanın yüz temizleme suyunu aldım yüzüm kızarmıştı sürünce Yorumla kkaan9900 +1 yıl Korkuyorum yani bir şey olur diye hasas cildim var sanırım Yorumla Soran +1 yıl Cildin hassas o zaman Yorumla kkaan9900 +1 yıl Sen hangi markayı kullanıyorsun Yorumla Soran +1 yıl Hiçbir şey Yorumla kkaan9900 +1 yıl Bakım nasıl yapıyorsun ki Yorumla Soran +1 yıl Temiz kalıyorum, elimi yüzümü hep yıkarım, nemlendirici kullanırım bu kadar Yorumla kkaan9900 +1 yıl Onu herkes yapıyor :) Yorumla kkaan9900 +1 yıl Nemlendirici olarak ne kullanıyorsun? Yorumla Soran +1 yıl Normal Nivea Yorumla kkaan9900 +1 yıl O bana alerji yaptı işte Yorumla Soran +1 yıl 😅😅😅 ahjsjhs Yorumla kkaan9900 +1 yıl Jdjdjj Yorumla kkaan9900 +1 yıl Memun oldum bu arada kaç yaşındasın Yorumla kkaan9900 +1 yıl İsmini hatırlamadığım bir marka var daha doğrusu yazılışını bilmediğim onu kullancam Yorumla Soran +1 yıl 19 yaşındayım Yorumla Soran +1 yıl Ben de memnun oldum Yorumla kkaan9900 +1 yıl Ocakta 19 olcam bende mezuna kaldım istediğim bölüm geliyorda üniversite gelmiyordu Yorumla kkaan9900 +1 yıl Senin durumlar nasıl üniversite hakkında Yorumla kkaan9900 +1 yıl Adın ne bu arada Yorumla Soran +1 yıl Vala mezunum ben de Yorumla Soran +1 yıl İsmim Nur Yorumla kkaan9900 +1 yıl Nereyi istiyordun nasıl çalışıyorsun alanın ne istiyorsan birlikte çalışırız Yorumla kkaan9900 +1 yıl Memun oldum Nur Yorumla Soran +1 yıl Ben de memnun oldum , tıp fakültesi istiyordum , hemşirelik geldi Yorumla Soran +1 yıl Sen ne istiyorsun bu arada Yorumla kkaan9900 +1 yıl İşletme ama ilk 10 binde amarikada ya da İngiltere’de istediğim okullar var mba için kabul almak için lisans belgem iyi biyerden olması lazım Yorumla kkaan9900 +1 yıl Hangi tıpı isterdin Yorumla Soran +1 yıl Farketmez 🥰 Yorumla Soran +1 yıl Senin için hayırlısı olsun inşallah 😊 Yorumla kkaan9900 +1 yıl :) Yorumla kkaan9900 +1 yıl Senin içinde Yorumla kkaan9900 +1 yıl Benim hedeflerim çok büyük ben iş adamı olmak istiyorum 6 yaşımdan beri Yorumla kkaan9900 +1 yıl İstersen birlikte çalışırız Yorumla Soran +1 yıl Çok teşekkür ederim, ama ben sosyal platformlarımı silicem. Vakit kaybetmemek gerekliyor, yine de çok sağol. 🥰🙏🏻 Yorumla kkaan9900 +1 yıl Gerçekten en mantıklısı ya yüklü bende ama kullanmıyorum silmem gerek Yorumla Soran +1 yıl Sil elbette ben de ilk burdan başlıcam silmeyi 😊 artık ders çalışma vakti geldi 🌸 Yorumla Soran +1 yıl Kendine çok iyi bak, Allah'a emanetsin.🌸🌸🌸 Yorumla kkaan9900 +1 yıl Aynen öyle sende kendine iyi bak 🥰 Yorumla
JUST_KIDDING_AGAIN Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Güzel bence ☺ 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim ☺️ Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
alttan balyozla bi tane çaksan eski haline gelirmiki
Sjfjfkgfjdj
parayla yapmazlar be böyle düzgün sende ne takıntılıymışın
Ağrıyor ama
yok yok ağrımaz o sen bilmiyon
İnsanlar güzel desinler diye sormuş gibisin
Yok vallahi , ağrıyor
Soruyu silmek istiyorum nasıl silebilirim
48 saat sonra silinir silmen gerekiyor yani
48 saat mi 🤦🏻♀️
Peki teşekkür ederim ;/
Evet maalesef
hayır düzeltilemez. umutsuz vakasın
Sjfjfkgfjdj
kaydırak gibi lan ehehhehe :d
Ne gülüyon be 😄
Nesi var ki?
Gayet hoş
Adam olanın burnu böyle olur
Nasıl yani
Ben adamım mesela benimde burnum küçük
😅
İyi o zaman
🤚 çak kanki
✋🏻 hop
Yavaş kanka çok güçlüsün ya kopardın elimi
🤞🏻🤞🏻🤞🏻 iyi o zaman 😎
Ben hasteneye gidiyorum
Geçmiş olsun
Özür diler insan ya
Neyin özrü
Elimi kırdın ya
Hahaha
Sakal bana hiç yakışmıyormuş yaa
Alçıya aldılar bu arada
Sakal her erkeğe yakışır 🤞🏻
Çene hatlarımı belirginsizleşriyor seyrek zaten kıvırcık saça da hiç olmuyor
Çalışıyorum varlığı bile rahatsız ediyor
İstersen bir kız gözünden yorumluyayım seni 🥰
Tabii istiyorsan 😊
Olabilir nasıl olacak ki
Sosyal hesaplarım yok , burdan olabilir aslında 😊
Burdan nasıl atılıyor ki
Herkes görür ama özelden atarım
Gizliden çık, profile koy fotonu istersen
Tamamdır
Şimdi çektüm bunu da sığmadı
Kaldıraca ama çobuk ol
Sanırım gördün değiştirdim
Görmediysen bir daha yaparım
Yok vallahi görmedim
İşim çıktı bir an 🤦🏻♀️
Tamam koyacam
Şimdi aktif kal
Görür görmez söylerim
Aktifim şu an
Gördüm
Kaldır
Koydum da sığmadı yanımdaki kişiyi kestiğim için büyüdü
Sorun değil 😊
Ne yap biliyor musun, Biraz daha bakım yap sonra hafif kirli sakal bırak 😊
Nasıl peki sakalsız daha iyi değil mi
Sakallı görmedim ki
Güzel olur mu ki dudaklarımı fazla büzdüm birde
Hayal et seyrek çıkıyor sakalım zaten malisef
Sakal olunca daha yakışıklı oluyorsundur kesin
Teşekkür ederim peki yakışıklı mıyım sence
Dediklerimi yaparsan ort. Üstü olursun , yüz hatların iyi
Ama şu an bakımsız görünüyorsun ya , anlık mı çektin
Teşekkür ederim anlık çektim evet
Ama şey dicem ben bir kere ünlü bir markanın yüz temizleme suyunu aldım yüzüm kızarmıştı sürünce
Korkuyorum yani bir şey olur diye hasas cildim var sanırım
Cildin hassas o zaman
Sen hangi markayı kullanıyorsun
Hiçbir şey
Bakım nasıl yapıyorsun ki
Temiz kalıyorum, elimi yüzümü hep yıkarım, nemlendirici kullanırım bu kadar
Onu herkes yapıyor :)
Nemlendirici olarak ne kullanıyorsun?
Normal Nivea
O bana alerji yaptı işte
😅😅😅 ahjsjhs
Jdjdjj
Memun oldum bu arada kaç yaşındasın
İsmini hatırlamadığım bir marka var daha doğrusu yazılışını bilmediğim onu kullancam
19 yaşındayım
Ben de memnun oldum
Ocakta 19 olcam bende mezuna kaldım istediğim bölüm geliyorda üniversite gelmiyordu
Senin durumlar nasıl üniversite hakkında
Adın ne bu arada
Vala mezunum ben de
İsmim Nur
Nereyi istiyordun nasıl çalışıyorsun alanın ne istiyorsan birlikte çalışırız
Memun oldum Nur
Ben de memnun oldum , tıp fakültesi istiyordum , hemşirelik geldi
Sen ne istiyorsun bu arada
İşletme ama ilk 10 binde amarikada ya da İngiltere’de istediğim okullar var mba için kabul almak için lisans belgem iyi biyerden olması lazım
Hangi tıpı isterdin
Farketmez 🥰
Senin için hayırlısı olsun inşallah 😊
:)
Senin içinde
Benim hedeflerim çok büyük ben iş adamı olmak istiyorum 6 yaşımdan beri
İstersen birlikte çalışırız
Çok teşekkür ederim, ama ben sosyal platformlarımı silicem. Vakit kaybetmemek gerekliyor, yine de çok sağol. 🥰🙏🏻
Gerçekten en mantıklısı ya yüklü bende ama kullanmıyorum silmem gerek
Sil elbette ben de ilk burdan başlıcam silmeyi 😊 artık ders çalışma vakti geldi 🌸
Kendine çok iyi bak, Allah'a emanetsin.🌸🌸🌸
Aynen öyle sende kendine iyi bak 🥰
Güzel duruyor
Güzel
Çok güzel
Çok güzel lan burnun
Güzel bence ☺
Teşekkür ederim ☺️