Estetik yaptırmak istemiyorum. Evet ucu çok kötü farkındayım dolgu az da olsa şeklini düzeltir mi? Son olarak dolgu eridikce burun büyürmuş doğru mu? Eleştirilere açığım ne derseniz üzülmem yani farkındayım hersyein😅

Estetik yaptırmak istemiyorum. Evet ucu çok kötü farkındayım dolgu az da olsa şeklini düzeltir mi? Son olarak dolgu eridikce burun büyürmuş doğru mu? Eleştirilere açığım ne derseniz üzülmem yani farkındayım hersyein😅

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
0 dan burun yapiyorlar ama hepsi birbirine benziyor bence
Onu istemiyorum zaten ucundan rahatsızim ben sadece bide dediğin gibi çok yapaylasiyor herkes ayni
Ufak bi dokunuş olabilir rahatsiz ediyorsa bir kaç yerle gorusebilirsin
Evet düzelir
Bence okadarda kötü degil