Ben 23 yaşındayım 23 yaşıma kadar hep esmerdim hayatımda bir kız bile teklif etmedi bir kızla dahi çıkmadım ama sen gelmiş esmerler ilgi görüyor diyorsun ye kürküm ye jistun Babür’ü gören kızlar be salyalar akıtıyor şimdi oda sarışın değil mi sanki ama sorsan herkes bayılıyor zengin milyonlarca takipçisi var. Demek neymiş zenci de olsa paran varsa kral sensin bunu anladım.
Ben sarışınları daha masum buluyorum ama benim favorim kızıl saç erkeği daha masum tatlı yapıyor beğeniyorum ama kızılların ve sarışınların ya çok yakışıklı oluyor ya da çok çirkin ortası yok ama esmerlerdede çok yakışıklı var bence zevk meselesi sanırım sarışın erkekler erkeksi gelmediği için kadınlar tarafından çok fazla tercih edilmiyor esmer erkekler daha olgun ve oturaklı güvenilir geldiği için sanırım
Çünkü toplumda esmer erkeklerin daha sahiplenici ve sadık olduğuna dair bir his var. Bize göre sarışın erkekler kazanovadır ve aldatma potansiyelleri yüksektir ama esmer erkekler tam tersi.. Tabii bunlar bir hurafenin önüne geçilmeyecek şeyler
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ben sarışın erkekleri beğeniyorum. Esmer hiç beğenmem.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Esmerler de şeytan tüyü var ve bir de çabuk yaşlanmama gibi durumları var
Yalnız o kızıl değil mi? Ben, kumral ve kızıl saç rengini beğeniyorum ama esmerler çoğunlukta olduğu için onlara denk geliyorum devamlı. Tamamen şans...
Sarışınlar da tatlı be esmer erkek Türkiye'de çok sarışın az var sarışın renkli gözlü olursa eşiniz avantaj bence çocuklar sarı sarı olur 😂😂aynı oyuncak bebek gibi çok tatlı