Ben peri olarak doğsam Güzel olmaz mıydı ya Neden peri olarak doğmadım ben? 😔?

Mesela öncelikle hayalet kılığına girer evdeki bütün eşyaları uçurarak annemi Meral abla mı teyzemi falan korkutur dum ,😀 sonra hani ben çok sevdiğim insanları ısırıyorum ya ama onlar bana çok direniyorlar bir ısırık alana kadar kan ter içinde kalıyorum o yüzden onları dondurup ondan sonra ısırırdım 😀 evde kopya mı bırakıp annem gilin gitmeme izin vermediği her yere giderdim 😀 aklıma gelen canımın istediği her şeyi sihirle yapar yer bi sihir ile zayıfladım de😀alışmak gibi bir sıkıntım da olmazdı her şeyi kafama sihirle sokardım 😀 offf ya Güzel olmaz mıydı Neden peri olarak da doğmadım ben çok üzülüyorum. 😔
Ben peri olarak doğsam Güzel olmaz mıydı ya Neden peri olarak doğmadım ben? 😔?
Cevapla