Keşke kız olarak doğsaydım diyen var mı?

Eril enerjisi yüksek biri olarak diyorum bunu bu zamanda erkek olmak kölelik hacı erkek için hayat o kadar zor ki aileni memnun et iş yerinde patronu memnun et sürekli iyi yerlere gelmeye çalış sürekli yalnızlık nedir abi bu erkek olmak ya kızlar hiç bişey olamasa gene evlenip gidiyor keyfine bakıyor hayat biz erkeklere zulüm içinmi var aw anlamadım ki

Keşke kız olarak doğsaydım diyen var mı?
Cevapla