Merhaba comolokkolar😂gülüşünüzü gören kelebeğin ömrü uzar mı, kısalır mı? Ben gülemiyorum şu sıralar çünkü korono oldum galiba🧐 her neyse güzelliğinizi/yakışıklılığınızı gülüşleriniz ön plana çıkartıyor mu? Görselede iki gözümün çiçeğini bırakıyorum, ışıklar içinde uyuyasın hemi Kemal'im Sunal'ım #Coiffeur34
Mekanı cennet olsun, onun gülüşü gibi gelmedi 🌺🌺 Ve soruya bakıldığında evet diyorum çünkü insan gülerken en samimi anlarında oluyor, ve böylelikle gülüşten insana aşık olanlar da oluyor 🌺🌺