Sakal erkeğin makyajı derler gadası. Ama nasıl ki kel erkeklerin çekici olduğu kabul ediliyorsa, baby face erkeklerin de çekici olduğunu kabul eden kesim vardır.
Ben aşırı uzun sakaldan nefret ederim.. Erkeğe kirli sakalı yakıştırırım fakat bazıları sinek kaydı traşlı iken de çok yakışıklı.. Yani o erkekten erkeğe ve kadının zevkine göre değişir.. :) Keyifli günler..
Sakal da her erkeğe yakışmıyor şimdi. Sakal erkeğin makyajı da herkes makyajı doğru yapamıyor Uzun bir sakal yerine kirli sakal çok daha çekici duruyor Hele öpüşürken okşaması 😎