Küçük göğüslü olmayı çok kafama takıyorum, ne yapmalıyım?

Göğsum çok küçük hatta yok gibi aynı cansu dereyim bu konuda resmini koyuyorum. Ve bunu çok kafaya takıyorum 1.65 e 50 kıloyım arkadaşlarım zayif oldugun icin kucuk falan diyor. Estetik yaptiramam param yok. Sevgilimin yanina utanarak gidiyorum goğsumun icine corap falan dolduruyorum ve erkek arkadasimin daha önce birlikte oldugu kizlar var iki gün sonra evlensek goğsumu gorunce napıcam allah bilir surekli bunu dusunup kafaya takiyorum. Sırf bu yüzden fiziğimin kalanına yükleniyorum bol bol spor yapıyorum belim ince kalcam yuvarlak dolgun ama işte göğsüm yok. Erkeklere sorum küçük göğüslü bir kadına bakış açınız değişiyor mu sırf bu yüzden soğur aldatır mısınız? Kızlardan ise benim gibi küçük göğüslü olan varsa benim gibi kafaya takıyor musunuz, büyütmek için neler yapıyorsunuz, erkek arkadaşınız vs gördüyse tepkisi ne oldu?
Küçük göğüslü olmayı çok kafama takıyorum, ne yapmalıyım?
Küçük göğüslü olmayı çok kafama takıyorum, ne yapmalıyım?
Cevapla