Beyaz tenli kadın, rakının yanında yenen beyaz peynir gibidir. Esmer kadın ise, yorgunluk kahvesinin ardından gömülen çikolata gibidir. Hangisi keyfine uyarsa onu seçersin. Süt gibi bir hatun olarak benim seçimim belli. 😎
Yorumlarda bu konunun ne kadar göreceli olduğunu görüyorsun. Ben şahsen kadında Beyaz buğday ten daha iyi buluyorum. Erkekte esmer de olabilir kumral da buğday da. Aşırı beyaz erkekte çok iyi durmaz. İyi durması için yüz şeklinin iyi olması lazım o da biraz zor 😄
Esmer tenli birisi olarak aşırı esmer olan kadınları tercih etmiyorum. Buğday tenli tercihimdir. Beyazlardan ise görseldeki gibi bir beyazlık kafidir. Ne fazlası ne de azı değil.
Nedense herkes beyaz delisi.. Guzellik kalıplarına çok takılıyoruz insanlık olarak.. Ben de çok koyu tenli biri değilim ama saçma buluyorum bu tarz kaliplari
Şu an senin bu güzel sonundaki açıklamaları da okuyunca “esmer” daha çekici geldi bana nedense… 🤪 Yorgunluk kahvesinin ardından gömülen çikolata, betimleme müthiş… ♥️🌸
Ben kadının da erkeğin de ten rengine bakmıyorum birine küçücük bir sempati bile duyulunca her türlü çekici geliyor. İnsan bedenleri her türlü hoş geliyor =]
Seçim yapmak bence zor. Neden her tadı farklı yaratmış tanrı. Bence hepsinin tadına bakıp bırakmak için değil. Hoşuna giden tadları sürekli devamlı hale getirmek için 😉
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Beyaz tenli de esmer de güzel bence ama fotodaki çok esmer beyaz olan çok iyi bu arada senin fotona baktım da beyaz olan kısma kendini koysan daha iyiymiş çok güzelsin
Beyaz tenli kadının bacak içlerinin görünüşü akılı baştan alıp götürür.. Eşlerin de göğsünün güzelliği insanı aldırır.. Ateşli beyaz tenli kadın erkeği süründürür öyle öldürür esmer tenli ise yakarak.
Kadın dediğin Ruslar gibi olur. Uzun boy mükemmel ötesi ten rengi. Slav ırkı favorim. Hepsi melek. İsteyenler o kadınlara kötü kadın diyebilir. Feministler 😂