Beyaz tenli kadın, rakının yanında yenen beyaz peynir gibidir. Esmer kadın ise, yorgunluk kahvesinin ardından gömülen çikolata gibidir. Hangisi keyfine uyarsa onu seçersin.. Beyaz tenli bir kadın olarak oyumu beyaz tenden yana kullanıyorum. #beyazorkidem😘
Lutfen yanlis anlamayin illaki bircok erkek veya bir cok bayan ile yatmis olabilir tum cinsler fakat esmer bayanlari ele alirsak bana kalirsa daha fazla koku oluyor ozelikle de koltuk altinda. Simdi senin sectiklerin pismis diceksiniz de ne bileym esmerler de hep bir koku sezmisimdir. 10 tanesinin 5 inde. O yuzden esmerden degil de beyaz olsun hojdur. Saygilar herkese.
Fark etmez kesinlikle er zaman bakımlı ve tertemiz , mis kokulu bir hatun olsun derim.. Temiz bir kadının teninin ve diğer kokusu hiç bir şeyle karşılıştırılmaz..
Vücudu güzel olduğu sürece problem yok bence. Yani ne sıska ne kilolu. Göğüsler hafif dolgun olsa bence hiç farkı yok, resimdeki esmerinkinden biraz daha küçük yani.
Güzel olursa, yakışırsa ikisi de iyi olabiliyor. Normal ben beyaz tenlilerin güzel olduğunu düşünüyorum ama bir tane esmer kız gördüm bayağı çekiciydi. Erkekler için de geçerli.
aslında hayır beyaz insanlar esmer olamazlar, güneşin altında kıpkırmızı olurlar. buğdaylar yazın esmerleşir kışın kendi renklerine geri dönerler. bu elemanın da fotoya koyduğu siyahi zaten, esmerlerin teni 2 ton daha açık oluyor denilebilir. yani kimyasallarla geçici beyaz ten görüntüsünü elde edebiliyorlar. önermem ama hiçkimseye, her ten olduğu gibi güzeldir. beyaz tenliler esmerleşemez, çünkü oldukları gibi güzellerdir. esmerler de kalıcı olarak beyaz olamaz, çünkü öyle güzellerdir.🙏🏻
Beyaz tenlileri daha cok severim ama ne yalan soyleyeyim oyle esmerler goruyorum ki insanin yuregini hoplatirlar bir anda.. esmerin guzeli hakikaten cok guzel oluyor..
Azcık şundan azcık bundan diyemiyoruz sanırım tek tercih hakkımız olsa gerek.. urfalı olduğum için esmer diyorum en azından kusurumu örtebilir beyazın yanında durduğum an aaa eşiniz zenci mi demeleri hoş olmaz zoruma giderdi..
En İyi Cevaplar