İkisinin de tam istediğim fotoğraflarını bulamadim ama yaklaşık olarak netten bulduğum bu iki fotoğraftaki gibi bi şey. Basenimin de fotoğrafını koyuyorum olur mu bu dövmeler sizce bana? Hiç dövme yok vücudumda bu arada ve dövme merakım da yok genel olarak ama bu ikisi çok tatli gelmeye başladi. Efekt yaptiğim o bitiş noktalarda , basenimin kalın noktasında olacak yani dövme , nasıl olur sizce?
Basenime kol bandı dövmesi ya da dikenli tel dövmesi yaptırmalı mıyım , yardım eder misiniz?
Bence birşey yaptıracaksan ayak bileğine yaptır,çok sexy duruyor, bir de ayaklarınız ojeli ise ve topuklu giyiyorsanız, o şekilde çok yakışıyor bir bayana..
Yine yaptırabilirsin, şahsen bakımlı bayanların ayakları yeterince ilgi çekici, bir de bilek dövmesi şahane olur diye düşünüyorum, özellikle sporda yalın ayak haldeyken..
10 sene sonra, aa kıza bak hiç dövmesi yok diye birbirini dürtecek millet, tahrik unsuru haline gelecek :D açıkçası bana da zaman zaman geliyor da, ömür boyu vücudumda kalsın istediğim bir şey olursa ciddi düşünürüm gibi. zevkler zamanla değişiyor, şimdi güzel diye yaptırdığın şey seneye hoşuna gitmeyebilir :)
Amacım dövmem olsun mantığı değil. Aksine dövme sevmiyorum vücutta ama bu iki şekil erkeklerde çok var şu an ve bacağimda tatli durur diye düşündüm bilmiyorum. Muğla'dayim ayrica