Türk insanları neden güzelliği "etine dolgun" olarak algılar? Zayıf insan güzel olamaz mı?

45 kilo olan me biraz dertli. Elimde çilekli sütüm tirip atıyorum herkese.🥺

Güzelsin, balık etli olsan tadından yenmez deyip duruyorlar. Ne yapiyim ben?🥺🥺🥺 İllâ zayıf olup güzel olduğumuzu göstermek için Bella Hadid olarak mı doğmamız lazım? Amerika'da mı yaşayalım? Zayıf insanları neden güzel görmezler bu insanlar? #benkendall
Türk insanları neden güzelliği etine dolgun olarak algılar? Zayıf insan güzel olamaz mı?
Türk insanları neden güzelliği "etine dolgun" olarak algılar? Zayıf insan güzel olamaz mı?
Cevapla