Eski Türkler (METE HAN gibi) bu kadar yakışıklı ve güzelken neden şimdi genel olarak güzel ve yakışıklı değiliz?

Eski Türkler arasında mavi yeşil kahverengi göz renkleri yaygınken neden şimdi değil? Ya da sarışın ve kızıl saçlılar eski Türkler'de yaygınken neden şimdi çok yok? Ve neden şimdi renkli gözlülere ve sarışınlara yabancı gözüyle bakılıyor? Eski Türkler'in ayrı bir güzelliği varken neden şimdi genel olarak o kadar güzel değiliz? Sarışın bir Türkmen olarak soruyorum.
Eski Türkler (METE HAN gibi) bu kadar yakışıklı ve güzelken neden şimdi genel olarak güzel ve yakışıklı değiliz?
Eski Türkler (METE HAN gibi) bu kadar yakışıklı ve güzelken neden şimdi genel olarak güzel ve yakışıklı değiliz?
Cevapla