Herkese yakışmıyor yani şimdi beyefendiler taşıyan var taşımayan var amaç ne yani 😏 niye bizim göz zevkimizi bozup alt üst ediyorsunuz. Bazılarının tam anlamıyla bıyıkları fırça gibi duruyor😱Hayır bir Burak Özçivit değilseniz bıyıklarınızı uzatmanın ne manası var 🙄🥴Bakınız efenim Burakcığıma nasıl da taşımış ahhğğ Burak😏
Kaytan bıyıklı erkekleri görünce ne düşünüyorsunuz?
Uhhh yemin ederim ki ben böyle kıvrımlı kaytan bıyıklardan, burnunun altında fırça gibi duran pala bıyıklardan, ve kişinin suratına yakışmayan bütün çirkin bıyıklardan inkâr edilemez derecede nefret ediyorum nefffreeeeett! nefffreeeeett! ediyorummm!
Sevmiyorum ya kim olursa olsun itici geliyor ama bu şekilde soru başlığı açıp insanların zevkine burnumu sokacak kadar da abartmıyorum. Keyifleri bilir
Fotoğraftaki gibi uzun bir bıyık görürsem herhalde dondurmacı derim. Onlarda çoğunlukla öyle uzatıyor. Küçükse zaten dikkat çekmez pekde birşey düşünmem😅