Dün deneme amaçlı bıyık bıraktım.
Kendimi garipsedim.
Sizin bıyık bırakanlar hakkındaki görüşleriniz nedir?
Kendimi garipsedim.
Sizin bıyık bırakanlar hakkındaki görüşleriniz nedir?
Tek kelimeyle bir sıfır önde demektir bayılırım acayip tatlı bisey. Hani biyiksiz olanlar hoppa amele ama bıyıklı benim bebegime baba olmayı hakediyor gibi hissediyorum çok ama çok sempatim var bıyıklı erkek erkeke
Nasil öpüsüyor biyik sahibi, open kisi.. diye düşünüyorum
Biyik iyidir iyi. Yakisir hacim sana, bir fotoyla susleseydin soruyu ;)
Paylaşacaktım ama Nasılım diye sormuş gibi olur diye vazgeçtim.
Bıyıklı halim daha iyi bıyıksız çocuk gibi oluyorum.
Cevap
9Cevap
bıyık bırakmanın sünnetini ve faydalarını beraberce yasıyorum
Ağustosda bıraktım
ilk baslarda biraz garipsiyorsun ve rahatsız ediyor seni sonra
onada hemen alışıveriyorsun biber
Herkeste farkli durur tabii ama genel olarak bıyık itici geliyor bana.
Aynen ben severim biyik brakmayi ama kizlar siz ne dusunuyorsinuz
bırakan bıyık bıraksın ama dudağını kapatmasın, sonra pis görünüyor. :-)
photos.laineygossip.com/.../...ardy-08may15-03.jpg böyleyse ve yakışıyorsa evet.
Yakışana var yakışmayana var bu yüzden sabit bir düşüncem yok 😃
Karşıdan hoş, erkeksi. Fakat dokununca tenimi acıtıyor..
Bıyıklı kadınlar desen anlarımda :D erkekte normal duruyor ne düşüneyim ki :))
Bıyık sevmem ben ya 😃
Ama kısa bıyık, uzun sakal süper 👍 😃
Kimine yakışıyor kimine yakışmıyor cazibe meselesi bence 😊
Ben sevmiyorum sakal bıyık, terörist gibi oluyorlar
Ben kendime yakıştırıyorum bıyık ve sakal olmazsa olmazım inşallah askerde de serbest yaparlar
Bıyıklı adam 1383728829 adım öndedir bende acayip zaafim var
hem yaşlı gösteriyor... öpüşme nasıl olacak.. tiksinir karşı taraf
Bıyıklı erkekleri anlarımda bıyık bırakan kız nedir a.. m.. q
Biber abi cok merak ettim seni biyikli.
Bence cok cekici oluyor erkekte biyik
Yakısan var yakısmayan var ama seyrek bıyıktan nefret ederım onu soyleyım
Gayet cekici olabiliorlar ;)
Bayılırım ya yakışıyorsa candır.
Bıyığın yanına sakal da lazım gelir...
Yakisiyorlarsa biraksinlar.
Bana yakismis mi
Kişiden kişiye değişir yakışıp yakışmaması
ben sevmiyorum bıyığı!
Belli bir görüsüm yok farketmiyo
Bazılarına çok yakışıyor.
Çoğu erkeğe yakışıyor bence
Ben sakal bıyık karışık severim 😀😀
Herkese yakısmıyor malesef
Sakalsizsa kotu. sakalli olursa baldir kaymaktir.
Yakısıyosa olabilir
Guzel
Bana yakışmadı pek
bıyık degilde sakal
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar