cinsellik yasamin bir parcasi artik utanilacak birsey yok bence artik 2021 yilinda demek istedigim konu hakkinda fikir alisverisi yapmak ciplak cikip gezmek degil tabii ki
ben de ayna karsisinda kendimi inceliyorum ozellikle epilasyonlu oldugum icin buyuk genis gotum oldugu icin bu bir rahatsizlik degil mi manyak miyim ben?
Kızlar Ne Diyor
Hayır değil... Sen seviyorsan sorun yok
ben cok fazla seviyorum epilasyonlu olmayi ve kendi gotumu normal miyim, onemli olan baskalarinin sevmesi degil mi?
Hayır değil... Sevmeyen bakmasın def olsun gitsin. Sen bedenini sevmesen gidemezsin sonuçta
ben bedenimi seviyorum surekli elliyorum asiri degil mi
Yoo bence normal... Hayat kısa dostum eğlenmeye bak 🤪
hayat kisa dogru ama iki kisi ile olsa daha iyi surekli kendimi ellemem nereye kadar?
Bir sürü insan var dünyada seni sen olduğun için seven birini bulursun bence... Ayrıca dış görünüşüne bakarak seni seviyosa bırak hiç sevmesin
iste o zor beni ben oldugum icin seven birini bulmak benim biraz da kilo sorunum var malum alan genis ve buyuk olunca 182 boyum 102 kiloyum
Bence en iyi bunları düşünmek yerine spor yap... Kendini daha iyi hissediceksin buna eminim
ya da dans et 💃🕺
spor yapamiyorum ki dans olabilir beni en cok endiselendiren ters durumlar yasamamak epilasyonlu ve buyuk kalcaliyim ya
Boşver... Büyük kalçalı erkekleri kızlar aslında sever
haklisin ama senden baska yorum yapan yok cok ilginc
Bazıları cinselliğe bazılar bazıları bunlardan bile utanır ondandır
popomu gorunce heyecanlaniyorum epilasyonlu vucudumu da normal mi sence durum vahim degil mi?
Hayır değil... Bende aynanın karşısına oturup saatlerce gözümü incelereim. Kendi vücuduna bakmak kadar normal bir şey yok
cinsellik yasamin bir parcasi artik utanilacak birsey yok bence artik 2021 yilinda demek istedigim konu hakkinda fikir alisverisi yapmak ciplak cikip gezmek degil tabii ki
Katılıyorum
ben de ayna karsisinda kendimi inceliyorum ozellikle epilasyonlu oldugum icin buyuk genis gotum oldugu icin bu bir rahatsizlik degil mi manyak miyim ben?
Hayır manyak falan değilsin... Bunu yapmayanlar manyaktır
kendimi elledigim de oluyor hastalik degil mi normal miyim?
Tabiki normalsin
ne bileyim ya su sicaklarda daha da asiri kendimi inceliyorum elliyorum
Bir şey olmaz 😉 başkası incelesin sen inceleme? Saçmalık
inceleyen baskasi yok maalesef
neler kacirdiklarinin farkinda degiller
kaymak gibi vucut karpuz gibi got hahahah
ozelden konusalim diyecegim ama senin de benim gibi xper 1 puanin var
bu arada cok tesekkurler yorumlarin fikirlerin tavsiyelerin ve vakit ayirdigin icin
Ben teşekkür ederim 😊
Rica ederim seninle saatlerce konusabilirim cok memnun oldum
Bende memnun oldum 😊
Cok sicak
Hava dimi, bencede
Ic camasiri giymiyorum
Peki😂
Evet evde ciplagim
Banane yaa vuuvviiv
Haha dogru
Vuuviv randomdu
Adınız neydi
Anlamadim?
İsminiz yani
Kullanici adim mi gercek adim mi
Gerçek adınız
Erkan
Peki , Erkan ağbi... Tanıştığımıza sevindim 😊
Ben de cok sevindim
Umarim rahatsiz etmedim
Hayır, sizinle konuşmak büyük zevkti
Benim icin de