Güzel bir kız olsaydım kimse dış görünüşümle dalga geçmezdi çirkin olduğum için dalga geçiyor herkes haklılar mı dalga geçmekte?

güzel bir kız olsaydım kimse dış görünüşümle dalga geçmezdi çirkin olduğum için dalga geçiyor herkes haklılar mı dalga geçmekte?
Güzel bir kız olsaydım kimse dış görünüşümle dalga geçmezdi çirkin olduğum için dalga geçiyor herkes haklılar mı dalga geçmekte?
Cevapla