Arkadaşlar diod buz lazere gittim kıllarım biraz kalın ve sık 8. Gün oldu dökülme vs yok kökleri hala sağlam ve çekince acıyor?

Kıllar uzuyor ve dökülme vs yok ilk seansta sonuç vermez mi ya da ne kadar süre sonra dökülmeler başlar? Tecrübelerinizi aktarır mısınız? Bu uyguladıkları cihaz mı etkili olmadı ki? bide hiç sararma vs olmadı elimde kılı tutunca kökleri acıyor hissizlik kopma vs yok
Arkadaşlar diod buz lazere gittim kıllarım biraz kalın ve sık 8. Gün oldu dökülme vs yok kökleri hala sağlam ve çekince acıyor?
Cevapla