Bana sakalsız ve babyface erkekler daha çekici geliyor. Çoğu zaman sakalı bıyığı falan itici buluyorum. Bazı insanlardan da zevksiz olduğumu duydum. Tek değilimdir umarım.işte erkek dediğin bu. ❤
Sakalsız erkek mi, sakallı erkek mi daha çekici sizce?
Bazı erkeklere sakal yakışıyor o yüzden sakallılar.. Bazı erkekler yüzünün asimetrik yapısını sakal bırakarak tamamlar.. Bazı erkekler yüz hatları çok iyidir pis sakal ya da sakalsiz secimde bulunurlar.. Tamamen tercih meselesi.. Önce insan kendine yakışanı yapmalı.. Ben sakallı olunca kendimi kirli hissediyorum o yüzden baby face gezerim.. ya da pis sakal
Kızlar için mi sakal sakalsız fark etmiyo bu fotodaki herif genetik yakışıklı olduğu için sakalsız iyi ama normal erkeğe sakal kes demek bi nevi absürt kaçar