Arkadaşlar yüzümü agda mahvediyor
Böyle tertemiz alan yuzumu pürüzsüz gostericek hanii böyle batık gibi oluyor ya oyle de olmasin
Oneriniz var mi?
Böyle tertemiz alan yuzumu pürüzsüz gostericek hanii böyle batık gibi oluyor ya oyle de olmasin
Oneriniz var mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Ağdayı bıraktım ama yüz jiletleri var ya onlardan yapıyorum memnunum fakat tüylerin sıksa çoğaltabilir ben çok memnunum
Kanka galiba onu alicam yaa tertemiz yapıyor dimi bıyık izi tuhaf durmuyor dimi
Noo öneririm valla ağda da kalıyo bazen ama bunda 0 tertemiz oluyor. Her gün alıyorum diye düşünme bir süre sonra alışıyosun ağdadan bin kat daha rahat. Bir de kaş tıraş makineleri var philipsin ben onu da bıyık için kullandığım oluyor onada bakmanı öneririm
Kanka adi ne tam olarak
'' yuz usturasi'' diye mi geçiyor?
o jiletler evet yüz usturası diye geçiyor yapmadan önce hafif krem ya da cilt yağı sür tamamdır
Tamam bebeğim cok sag ollll
rica ederiiiim :))
Ben de onu kullanıyorum ama regl haftama çok yakınken kullanırsam sivilce yapıyor :( o yüzden ona göre ayarlıyorum
Yağ falan kullanıyorlar, karınca bku mu yumurtası mı ne onlar döküyor onların yağı, zarar vermeden hem de
Ahahahahaha
Kanka biliyorum onu da o aldiktan sonra sürülüyor yine sag ol
Sürdükten sonra ne işe yarayacak, alemsiniz kızlar, sze akıl sır ermez
Kanka bak simdi ben alma kısmını soruyorum o kismi sormaidm ki
Simdii ilk alıyoruz aldiktan sonra tertemiz oluyor ya o zaman sürüyorsun o yagi
Yanii uzun süreli bir seu
İp en rahatı. Elini ipe alistir. Ne batik oluyor ne başka bişey.
Kanka cok zor. Ya onu nasil alistiricam kii
Jiletle 5 bıçak arada 3 bıçak snaada öneririm ama köpük sür yoksa acıyor
Ahahajaj knaka oha o kadar da degil ya
bıyıklı kızlar şak şak şak 😄😄
Lan abartma sizinki kadar degil mini minnacik hssjsjsje
heh kesin 😄😄
Abicim 36 yas 45 yas arasissin
Sen bütün kızların püru pak doğduğunu mu düşünüyorsun jsjsjsjsdj
Eger öyle düşünüyorsan asiri komik 🧓😂😂
bıyıklı kızlar şak şak şak 😄😄😄😄
Ok umarım killi kadinn gelir sanaa jsjsksks
hayır duaya bak ıyy 🙄🙄 ilk karımın zaten kılları kalındı
Ahahahaahaha yaaa diyorum sana kizlarin hepsi puru pak deği ckskdkf tabi simdi lazer var ama olsun
bacak kılları çok sertti benmi erkeğim omu bian panikledim 🙄🙄
kanka jiletle al gitsin ya
traş köpüğünü hediye ederim kankam
Zhahahs yok kanka o kadsr da degil
Tıraş makinesiyle
Shajajsjdj sag ol kanka o kadar da degil
Shshshs😂
Jilet