Güneş yanığı yolunmalı mı kendi kendine mi iyileşmeli?

Güneş yanığı yolunmalı mı kendi kendine mi iyileşmeli?
Normalde güneş yanığı olmazdım ıstakoz gibi kızarırdım geçerdi bu kez yanık oldum, cildim soyuluyor. Cildimin kremle kendi kendine iyileşmesini mi beklemeliyüm yoksa soymalı mıyım?
Güneş yanığı yolunmalı mı kendi kendine mi iyileşmeli?
Cevapla