• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Güzellik & Bakım

Çoğu erkek ve kadın neden ilk güzelliğe ve dış görünüşe bakar?

Meleyyyy_19
Meleyyyy_19 Takip Et
FenomenGuru Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
43
Yapay Zekaya Sor
Çok kırıcı bir durum. Güzellik yakışıklılık arayanları anlamıyorum.
Çoğu erkek ve kadın neden ilk güzelliğe ve dış görünüşe bakar?
Çoğu erkek ve kadın neden ilk güzelliğe ve dış görünüşe bakar?
Cevapla
Erkek Soruları Kadın Soruları Güzellik Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
7 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • TheLostBoy
    TheLostBoy Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 38%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 310 cevap paylaştı.

    İç güzelliği görmek zaman alır çünkü bazen yıllar sürebilir ama dış güzellik birkaç saniye bakar. İnsanın diğer insandan sıkılma süresi de bununla paralel. İç güzelliğe aşık olan bir insan sevdiğinden sıkılmaz ama dış güzelliğe vurulan biri bir cilt sorunu olsa bile soğuyabilir

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • BeyazAtlıBirPrens
    BeyazAtlıBirPrens Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 93%
    +1 yıl

    Bakmıyoruz desek yalan olur dış görünüşe önce bakıyoruz. Hani şöyle bir söz vardır dışını beğenmediğimiz kişinin içini karakterini merak etmezmişiz, katıldığım bir sözdür. Karakter ve özellikler elbette mühim çünkü o kişiyle anlaşırsak bir ömür geçireceğiz ama bu zamanda ister istemez dış görünüş dikkatimizi çekiyor. Ben çirkin insan olduğunu düşünmüyorum, olsa olsa bakımsız insan vardır. Biz de istersek bakımlı biri olabiliriz. Yeter ki giyim kuşam konusunda kendimize özen gösterelim.

    0
    0 Yorumla
  • passionateman4561
    passionateman4561 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Ruhlar aleminde yaşamıyoruz. Yeri geliyor elmanın armutu bile markette seçerken gözümüzle seçiyoruz. İçinin kurtlu olduğunu bilebilen var mı gözüyle seçerken? ilk intibah dedikleri şey de biraz bu bence. Daha sonra tanıdıkça bu güzel hanımefendinin doğru kişi olup olmadığına karar veririm.

    0
    0 Yorumla
  • Ceval
    Ceval Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 97%
    +1 yıl

    inanmak zor insan hep en güzel kadınla ya da en yakışıklı erkekle olmak ister tabiatı gereği . fakar her güzel kadın çoğunluk olarak yakışıklı olmayan erkeklerle olurlar . yakışıklı erkeklerde kaderine razı olup normal bir kızla evlenmek zorunda kalır . hayat böyle ...

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

24

Cevap

35

Cevap

  • nordun_gadasi
    nordun_gadasi Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 36
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.

    Kimse ham meyve almak istemez gadası. Buda onun gibi birşeydir. Herşeyin daha güzel olmasını ister. Nasıl ki kadınlar yakışıklı erkeklerle daha ilgili olursa, erkeklerde daha güzel kadınlarla ilgileniyor.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Ciao🦇🎈
    Güzellik görecelidir. Her dönem ve kişilerce değişmiş bir algıdır. Mesela benim gözümden benim güzellik algıma göre A kişisi çirkin ancak başka birinin veya dönemin güzellik algısına göre A kişisi güzel. Geçmişte 0 bedenleri güzel buluyorlardı şimdi kıvrımlı hatları olanları. Şimdinin algısına göre 0 beden çirkin, geçmişin algısına göre güzel. Yani çirkin olan her şey güzel /güzel olan her şey çirkin bir yönden.

    Ve hamam böceği örneğini veren biri olmuş bu örnek tam olarak öyle değil hamam böceğinin çifçiye bir yararı yok uğur böceği ise ekinlere zarar veren yaprak bitlerini yiyor ve ekinler zarar görmüyor bu nedenle uğur böceği denilmiş ve daha çok sevilmiş. Yararsız bir şeyi ve yararlı bir şeyi tercih etmek gibi.

    "İnsan dışını merak etmediği bakmadığı kişinin içini neden merak etsin ki?" Herkes kendi algısına göre kişilerle.

    3
    1 Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Aynen öyle

      Yorumla
  • Shazam6
    Shazam6 Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 49%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 318 cevap paylaştı.

    O yuzdenn sanaldan tanismak en iyisi bence 😂 cunku ilk basta goruslerini, dusuncelerini, zekasini, hangi alana ilgisi var vs onlari goruyoruz sonrasinda kendisini goruyoruz tabi instadan falanda orda da kendisini gorebiliyoruz da belli olmaz yani reele gore daha cok konusmasindan tanimis oluyoruz bence guzel tabi uzaksa bir sey olmuyor o ayri konu skdkkdfk ama ben daha cok zekasini severim sonradan guzellik geliyor ama disarda sadece guzelligini gordugumuzden basta guzellik oluyor, yani cok guzel birisiyle konusup sonrasinda sevmeyedebiliriz veya soguyabiliriz, sonucta reelde disini begenmedigimizin icini neden merak edelim ki herkes demiyeyim cunku boyle olmadigini soyleyenler var "cogunluk" boyle disini sevmeyen icini merak etmiyor.
    Ayrica guzellik gorecelidir birisine cok cirkin gelen bir baskasina cok guzel gelebilir.

    1
    0 Yorumla
  • ToprakBey_
    ToprakBey_ Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 98%
    +1 yıl

    Büyük Üstad Aşık Veysel terk eden karısına şunları diyor ; "Benim sana karşı sevgim olmasaydı güzelliğin üç kuruş para etmezdi" diyor , aynende doğru diyor. Güzellik değil iç güzellik önemli kuzucum ;)

    1
    2 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Çokk haklısınn Toprak

      Yorumla
    • ToprakBey_
      ToprakBey_
      +1 yıl

      😘

      Yorumla
  • mrssqueenn
    mrssqueenn Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 81%
    +1 yıl

    Kim hamam böceğini seviyor ki, ama uğur böceği olsa elinize almak istersiniz seversiniz şarkısını söylersiniz hamam böceğini görseniz öldürürsün tiksinirsiniz. Dış görünüşe önem vermiyorum diyen de yalan söyler. Kimse dışını beğenmediği insanın içini de merak etmiyor artık. Şimdiki insanlar böyle nedeni yok.

    1
    4 Yorumla
    • saner1905
      saner1905
      +1 yıl

      Yüzde 50'ye 50 bence şöyle bir olay var bakımsız insanla bir insan neden birlikte olsun ki kişi kendine bakar karşıdaki bakmaz...

      Yorumla
    • mrssqueenn
      mrssqueenn
      +1 yıl

      Haklısın ama tek bakımlı olmak yetmiyor artık insanlara yok burnu yamuk yok dudağı ince yok çenesi şöyle herkes böyle der olmuş

      Yorumla
    • saner1905
      saner1905
      +1 yıl

      Nefes alabiliyorsak gezebiliyorsak sorun yok bence şükretmek gerek kimse yalnız kalmaz bence hayatta herşey nasip kısmet yaradılış'la dalga geçmemek gerek her insanın ayrı bir özelliği güzelliği var belki sen ben göremeyiz başkası görür. degil mi?

      Yorumla
    • mrssqueenn
      mrssqueenn
      +1 yıl

      Doğru çok güzel söyledin 😊

      Yorumla
  • Elyoya
    Elyoya Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    Dışını beğenmediğin bir şeyin içine bakmazsın. Meyve sebze alırken de böyle olur

    2
    3 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      İnsanlarla meyve sebzeyide bir yerde görmeyin bir zahmet

      Yorumla
    • Elyoya
      Elyoya
      +1 yıl

      Örnek vermeyi aynı göstermek sanıyorsan konuşacak bir şeyimiz yok hanfendi 😒

      Yorumla
    • marslijokeer
      marslijokeer
      +1 yıl

      Yoo ben yiyorum meyveyi bize pazarda ilk tadina bak sonra al derlerdi 😂

      Yorumla
  • AçarakŞah
    AçarakŞah Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 80%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 574 cevap paylaştı.

    Kimsenin alnında kişilik özellikleri yazmadığı için

    2
    6 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Kişiliği görünûş mü belirler? Ne alaka

      Yorumla
    • AçarakŞah
      AçarakŞah
      +1 yıl

      O zaman gözünü kapatıp muhabbete girmeyi dene

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      kişiliğini sevmen mümkün değil ilk bakışta

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Daha iyisini yapıyorum nasıl mı gozumu kapatmadan taniyarak. Tipi iyi olani eliyorum.

      Yorumla
    • AçarakŞah
      AçarakŞah
      +1 yıl

      Genetik olarak seçim hakkı olmadan iyi görünen herkese yap aynen. Tipi iyi olanı ele.

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      😂

      Yorumla
  • kalpmimarı
    kalpmimarı Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 99%
    +1 yıl

    Bilgisayar metaforuyla anlatayım. Şöyleki bir bilgisayarı çekici kılan, albenisini arttıran şey ekranı, klavyesi, tasarımı ve arayüzüdür. Ama bunlar bir bilgisayarı güzel, kıymetli ya da değerli kılmaya yetmez. Bunu sağlayan onun donanımı, yazılımı, zor zamanlardaki başarısı, işindeki ve hayatındaki yeri ve anlamı ve içerisindeki bilgilerdir.

    0
    0 Yorumla
  • Acılıkoala
    Acılıkoala Takip Et
    Master Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Kitabı kapağına göre yargılamamak gerekir ama nasıl bir şey acaba diye merak edip elimize almamız için kapağı dikkatimizi çekmeli. Doğru kitabı bulmak için bütün kitapları tek tek inceleyemezsiniz.

    3
    0 Yorumla
  • redkit_089
    redkit_089 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 315 cevap paylaştı.

    Evet çok haklısın maalesef oyle oldu bir kitap alır gibi insanlarda önce diş kapağına bakıp aliyorlar içini merak eden olmuyor

    1
    0 Yorumla
  • bonniexx
    bonniexx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Çünkü sevilceğine inanmazlar. Duyguları olmadığı için dış görünüş onlar için önemlidir. Duygulara önem vermezler

    1
    2 Yorumla
    • dövüsçi1
      dövüsçi1
      +1 yıl

      duygu ne?

      Yorumla
    • bonniexx
      bonniexx
      +1 yıl

      Sevmek, sevilmek, tutku vs.

      Yorumla
  • marslijokeer
    marslijokeer Takip Et
    Yoda Yaş: 109 , eic 93%
    +1 yıl

    Illa begenmen icin yakisikli guzel olmasi sart degil kokusunu sesini kisiligini elbet bir seyini begenebilir insan ve bende anlamiyorum dis gorunus tapmaligi bunu biz daha cok yapiyoz kizlarda burda boyleler disarda baska

    0
    0 Yorumla
  • ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
    ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Sanki Kadınlar karaktere bakıyormuş gibi sorular soruyorsunuz gerçekten şaka mısınız siz anlamadım. :D 1.55 boyla 1.80 den aşağı olmaz diyen kızlarımız bunları söyleyecek en son kişiler :D

    0
    10 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Sorumu doğru oku. Kadınlı erkekli dedim.
      Kızlarımız derken de dikkat et. Senin ırkından değilim.

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      1.70 boyundayım buna ne dersin? Boy konusunu açtın bari söyleyelim!

      Yorumla
    • ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      +1 yıl

      Kimin sorduğunu görmüyorum "KizlarSoruyor" da geneli Türk değilsen fazla üstüne alınmamalısın

      Yorumla
    • ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      +1 yıl

      Hey maşallah Çoğu erkek ve kadın neden ilk güzelliğe ve dış görünüşe bakar? gibin

      Yorumla
    • BeşiktAşklıHatunn
      BeşiktAşklıHatunn
      +1 yıl

      Genelde kısa boylu erkekler böyle eleştiri yapar 😅

      Yorumla
    • ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      +1 yıl

      Kısayım 1.85 evet

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Bu ne yaa😂😂😂

      Yorumla
    • BeşiktAşklıHatunn
      BeşiktAşklıHatunn
      +1 yıl

      Kısa duruyon fkgkfhd

      Yorumla
    • ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      ᴡiɴcнᴇѕтᴇʀ
      +1 yıl

      Bu konuşmayı nereden hatırladım acaba :D

      Yorumla
    • BeşiktAşklıHatunn
      BeşiktAşklıHatunn
      +1 yıl

      🤷‍♀️🤷‍♀️

      Yorumla
  • NataliaPortman
    NataliaPortman Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24
    +1 yıl

    İnan hiç bilmiyorum dış görünüşün aslında okadar da önemli olmadığını düşünemiyorlar.

    5
    2 Yorumla
    • NataliaPortman
      NataliaPortman
      +1 yıl

      Beni şahsen dış görünüşten çok kişinin özgüveni ve bana katabilecekleri ilgimi çeker.

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      zeki kadinsin cunku

      Yorumla
  • Sonjin
    Sonjin Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 56%
    +1 yıl

    Dış görünüşü önemli ama karakteri kötüyse ve bana uyumlu değilse zevkler falan elerim

    1
    0 Yorumla
  • Ungelogen
    Ungelogen Takip Et
    Xper 3 Yaş: 25
    +1 yıl

    Yaşlanıncada güzelim yakışıklım diye severler artık

    3
    3 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Anlamıyorlar ki bunu. Arayıp dursunlar ömür sonuna kadar böylece gerçek sevgiyi.

      Yorumla
    • Ungelogen
      Ungelogen
      +1 yıl

      Öyleleri zaten bulamıyor ki her gün ksde ağlıyorlar ayrıldım diye zırlıyorlar😂

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      İyi oluyor.

      Yorumla
  • _siyahdeniz_
    _siyahdeniz_ Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 99%
    +1 yıl

    Hiçbir şey tek taraflı olmaz, dış güzellik tek başına bir şey ifade etmeyeceği gibi iç güzellik de tek başına bir şey ifade etmez. İlk bakış açısı her zaman dış görünüş ile olur.

    0
    0 Yorumla
  • _Eugene_
    _Eugene_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    PSİKOLOJİK BİR ŞEY.

    Herkes de böyle.

    Dış görünüşe göre karşılayıp, zekaya göre gönderirler

    1
    0 Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    E ilk görüşte kim kimin karakterini içini bilir 🙄elbette önce dış görünüş. Bunda yadırganacak bir şey yok tanıdıkça seversin kalanını

    1
    0 Yorumla
  • mutsuzben47
    mutsuzben47 Takip Et
    Guru Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben öyle bir durumun içinde değilim malesef, çirkin olduğum için kadınların yüzüne bile bakmamaya çalışıyorum ki boşa hoşlanmayayım.

    0
    0 Yorumla
  • G35AMG
    G35AMG Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 98%
    +1 yıl

    Zira erkekler Zeki, akıllı, kültürlü, eğitimli, karakterli kadınlara ulaşmakta zorlandıkları içindir

    1
    0 Yorumla
  • persordinary
    persordinary Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 23
    +1 yıl

    Kendindede karakter olmadığı için

    1
    2 Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Sen disarda gordugun herkesle tanisiyor musun? Guzel buldugun bulmadigin yani, guzel gormedigin birine selam bile vermezsin icini merak etmezsin yani

      Yorumla
    • Shazam6
      Shazam6
      +1 yıl

      Herkes bunu yapiyor direk karaktersiz demen sacma olmus yani disini begenmediginin icini merak eden kac kisi var veya var mi oyle birisi?

      Yorumla
  • Sosyetic_SheqiiL u
    Sosyetic_SheqiiL Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 100%
    +1 yıl

    Çünkü ilk onu görüyoruz 🤷‍♀️😃

    2
    13 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      sende yapma be balım..

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yani ilk görünüşü görüyoruz ya ondan şey ettim deee, sana noldu 🤨

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      😃😃

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @Kominikeysinn niye güldünüz bayım 🥱

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      Kıza atar yapiyon gibi geldi de😅

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @Kominikeysinn o beni bilir, ben ona atar yapmam 😒

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      Sorunu kaldırayım da gör madem

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Biliyorumm balımm

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @Kominikeysinn tebrik mi etmeliyim seni?

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      😃😃🤦‍♂️🤦‍♂️

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @meleyyyy_19 ☺️♥️

      Yorumla
    • Kominikeysinn
      Kominikeysinn
      +1 yıl

      Modlar soru kaldıramıyor kiii🤦‍♂️

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      @Kominikeysinn biliyorum 🤨

      Yorumla
  • 1omeryildirim
    1omeryildirim Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 30%
    +1 yıl

    ilk olarak bunlara bakarsın tanımıyorsun etmiyorsun huyunu suyunu bilmiyorsun neye bakacaksın

    0
    0 Yorumla
  • OnuR3916
    OnuR3916 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl

    Çünkü iç güdüsel olarak ilgini çekmeyen birisiyle tanışmak istemezsin.

    0
    0 Yorumla
  • _priwyett
    _priwyett Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben aramıyorum karakteri ve kalbi temiz olsun bana sadık olsun yeter

    0
    0 Yorumla
  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    Mentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 5,6b cevap paylaştı.

    Mesela hamambocegi de uğurböceği de böcek ama uğurböceğini severler

    0
    0 Yorumla
  • kolesahibi0
    kolesahibi0 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    diyor ki:
    dış gorunus onemli olmasaydi ugur bocegini sevdimiz kadar hamam boceginide severdik

    2
    0 Yorumla
  • Achiilleus
    Achiilleus Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Güzelliğe bakan insanları bende anlayamıyorum. Yaşlandıkça çirkinleşeceğiz, ne yani ayrılacakmısın güzelliğini kaybetti diye. Muhabbet edemedikten sonra isterse dünya güzeli olsun.

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Sonuçta ilk dışını görüyoruz dimi yani fiziksel özelliklerine bakıyoruz ya hani biraz düşünsen anlaman zor olmaz

    5
    16 Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Ciddenmiiiiii

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Disindan bana ne? Disini gordum diye tanimayacakmiyim?

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      boşver bunlar anlamaz

      Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Kim anlamazz

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      never mind 😜

      Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Boş verseydim yorum yapmazdım

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      nasıl aşık olunur internetten aç oku bakalım ne diyor

      Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Ay knk tüh hiç aklıma gelmedi sen interneten bakıpmı aşık oluyosun ozmn bak bakım interneten beyinde satılıyorumu sna lazım olur

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      seni bilmem ama ben öyleyim 4 yıllık sevgilim var herşey dış görünüş değildir tabi ama ilk görünüşe bakarsın madem bakmıyorsun alda eline fare sev hani önem vermiyorsun ya belki bana geldiği gibi sanada sevimli gelir

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      @Bnçbn 😂😂😂 bazilarinaa

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      sana bakınca karakterin önemini daha fazla anladım

      Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Hmm tm demek hayvanlarla insanları bir tutacak kadar varmış biraz aklın

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      e hani bakmıyordun o da canlı sevilmeye hakkı yok mu

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      kedi severken iyiydi

      Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Knk tamam sen anlamak istiyorsan anla

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      @Bnçbn boşver dedim

      Yorumla
  • BeşiktAşklıHatunn
    BeşiktAşklıHatunn Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    +1 yıl

    Onların tercihi balım 🤷‍♀️

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Boş laf seninki güzellik göreceli birşey zaten insan kendine güzel geleni arıyor. Seni heyecanlandırmayan biriyle ne kadar süre birlikte olabilirsin ki

    2
    0 Yorumla
  • jacckreacher
    jacckreacher Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 100%
    +1 yıl

    göze hitap etmeyen bir şeyi kimse istemez

    2
    0 Yorumla
  • Uss55
    Uss55 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30
    +1 yıl

    E doğru herkes bu konuda birbirlerine yalan söylediği apaçık belli ama bence her insan güzel ve yakışıkşıdır ama kendinize bakmanız gerekir

    0
    0 Yorumla
  • FckMePls
    FckMePls Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bir anda iç özelliklerini nerden bilebiliriz ki dışı hoşumuza gidenin içine bakmak olağandışı bir şey değil

    0
    0 Yorumla
  • sessizkatill
    sessizkatill Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Dışını beğenmediğinin içini merak etmezsin. İnsanlar için bu durum.

    1
    0 Yorumla
  • Bnçbn
    Bnçbn Takip Et
    Yoda Yaş: 24 , eic 93%
    +1 yıl

    Boş insanlar işte

    2
    2 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Dimi balım.. Yorumada geldiler..

      Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Aşkım onlar beyinlerinin kulaanmadan yorum yapıyorlar sadece dış görünüşe onem veriyorlar sonra niye şiddete maruz kalıyorlar acaba

      Yorumla
  • _DUHAN_
    _DUHAN_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    Yanlış.

    Herkes çok iyi biliyor ki kadın PARAYA, erkek güzelliğe bakar

    0
    0 Yorumla
  • IchBin-Buse
    IchBin-Buse Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 91%
    +1 yıl

    İlk etkileyen dış görünüştür çünkü

    0
    0 Yorumla
  • DurriYekta5
    DurriYekta5 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 77%
    +1 yıl

    Ne istediğini bilmeyince böyle oluyor

    0
    0 Yorumla
  • Cananbuse
    Cananbuse Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Zaman artık buna müsait

    0
    0 Yorumla
  • RıfatŞen
    RıfatŞen Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 97%
    +1 yıl

    Benim Tercihim Dış Görünüş Sadece

    0
    0 Yorumla
  • Nur877
    Nur877 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Maalesef bakıyoruz yaaa

    0
    0 Yorumla
  • karapapak_türkü20
    karapapak_türkü20 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Herkes öyle.

    2
    1 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Değil. Genellemeyin.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Şükür ki onlardan değilim. Ruhumu arıyorum ✨

    0
    0 Yorumla
  • Lady_Midnight
    Lady_Midnight Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Ilkel güdü. Alfa gen arayışı desem

    3
    0 Yorumla
  • SosyoPsikopat
    SosyoPsikopat Takip Et
    Yoda Yaş: 23 , eic 91%
    +1 yıl

    meyveyi bile seçerek alırken bu neyin kafası xd

    3
    3 Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      Benim dusuncem? Meyveyle insanlari bir tutmuyorum!

      Yorumla
    • SosyoPsikopat
      SosyoPsikopat
      +1 yıl

      ohoo sen sadece karaktere bakıyorsan yoldan geçen herhangi birine de aşık olursun aşk önce dış görünüşle başlar karakterle devam eder bilmiyorsan araştır bari dış görünüşü önemsemiyorsan kediyi sevdiğin gibi fareyi de severdin

      Yorumla
    • Bnçbn
      Bnçbn
      +1 yıl

      Sen bu kızı tanıyomsun @SosyoPsikopat

      Yorumla
  • gıcıkhatun35
    gıcıkhatun35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Malesef artık herkes boyle

    1
    0 Yorumla
  • windman107
    windman107 Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl
    Güzellik & Bakım konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Yetiştirilme tarzı

    1
    0 Yorumla
  • Acayipacayip
    Acayipacayip Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    güzellik evrimsel bir avantajdır

    0
    0 Yorumla
  • icimcikti
    icimcikti Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Ben de çok bakarım sevgilim çirkin :p

    0
    0 Yorumla
  • Crow34Yns
    Crow34Yns Takip Et
    Xper 4 Yaş: 38
    +1 yıl

    Neye bakıcaz başka mk

    0
    0 Yorumla
  • birgecwyolcusu
    birgecwyolcusu Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 98%
    +1 yıl

    Gözlerine

    0
    0 Yorumla
  • VarBirHayalimizz
    VarBirHayalimizz Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    ee ilk onu görüyoruz ne yapalım yanii

    0
    0 Yorumla
  • gjgbjtby
    gjgbjtby Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Bakım herşeyin one gecmiş

    0
    0 Yorumla
  • Aphell123
    Aphell123 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 88%
    +1 yıl

    Çünkü neden bakmasın

    0
    0 Yorumla
  • yasin_s
    yasin_s Takip Et
    Yoda Yaş: 24
    +1 yıl

    Güzelliğe önem verir

    0
    0 Yorumla
  • Serdarcihan
    Serdarcihan Takip Et
    Yoda Yaş: 46
    +1 yıl

    çünkü önemli olan o

    0
    0 Yorumla
  • İçedönük_
    İçedönük_ Takip Et
    Xper 1 Yaş: 24
    +1 yıl

    önemli bence

    1
    3 Yorumla
    • İçedönük_
      İçedönük_
      +1 yıl

      Ayrica nedense tip onemli degil diyen kizlara pek inanasim gelmiyor

      Yorumla
    • Meleyyyy_19
      Meleyyyy_19
      +1 yıl

      İnsan kendisi neyse oyle sanar herkesi bende bazi seylere inanamiyorum

      Yorumla
    • İçedönük_
      İçedönük_
      +1 yıl

      Peki

      Yorumla
Devamını Gör(44)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > Çoğu erkek ve kadın neden ilk güzelliğe ve dış görünüşe bakar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Kadınların tipe daha çok önem verdiği bariz belliyken neden erkekler sadece güzelliğe bakıyor... 6 cevap verildi
Dış görünüşü güzellik algısına uyan insanları görünce neden böyle düşünüyorum? 3 cevap verildi
Kadınlar neden sadece dış görünüşe önem veriyorlar? 4 cevap verildi
Erkekler neden kadında dış görünüşe bu kadar çok önem verir? 47 cevap verildi
Erkekler neden dış güzelliği daha çok önemsiyor? 68 cevap verildi
Kadınlar için dış güzellik ne kadar önemli, iyi insan varken neden tip seçiyorlar? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Büyük konuşur musun?
  • Besiktas7834 ile neye ihtiyacınız var söyleyebilir miyiz?
  • Ya " kader" dedikleri şey sandığımız gibi değilse, bir çok şey için bahanemizde yok olurdu, insanlık nekadar tembel değil mi?
  • Sana hangi yemeği ısmarlardım söyliyim mi?
  • Manipülatif biri misiniz?
  • Aşk oyun mudur?
  • Kolera oldunuz mu?
  • Hiç churro yediniz mi?
  • Pancar salatası sever misiniz, siz nasıl tüketmeyi daha çok seviyorsunuz?
  • İnsan bazen kendinden bile yorulur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨