İngiltere'nin televizyon kanalı QVC bir araştırma yaparak, kadınların en güzel olduğu yaşı belirledi. Yapılan araştırmaya göre kadınlar ,31 yaşında en güzel oldukları dönemi yaşıyorlar. Çünkü bu yaşta ki bir kadın;kendi tarzının, güzelliğinin ve çekiciliğinin doruk noktasını yaşıyor.
Araştırmaları sevdiredin. Klasik tabirle her yaşta güzeldir diyorum ama bunun ufak bir ayrıntısı var. Kişinin ve kişilerin, zevkine ve renklerine göre değişkenlik gösteren bir durumdur. Bu yüzden net bir yaş belirlemek imkansızdır. Kadınlarımıza sen şu yaşta güzelsin demek de ne bileyim bana yanlış geliyor. Kadınlarımız her yaşında ve her zaman güzeldir, yeter ki açısından bakmayı bil..
Bu kişiden kişiye göre değişir bence, şahsen ben 15 yaşlarımda kendimi daha tatlı güzel bulurdum ama şimdide farklı bi güzellik sınıfındayım bundan bi kaç sene sonra farklı bi güzelliğim olucak belkide.. yani her yaşın güzelliği albenisi farklıdır.. Kendinizi en çok hangi yaşınızda beğeniyosanız en çok o yaşta güzelsinizdir bunun için belirli bi yaş belirlemeye gerek yok.
Bence bu soru kişiden kişiye göre değişir. Bazı insanlar olgun gösterir. En güzel gösterdiği yaş daha erken olur. Bazısı çocuksu durur 30 unda daha güzel olur. Belli olmaz.
Dünyadaki çoğu kadın 23 yaşına en güzeller. 30 yaşından sonra bir şeye benzemiyorlar. Türk kızları ve Asyalı bazı milletlerin kızları ise 25 yaşında en güzeller, ve 40 yaşına kadar (kendilerine iyi bakarlarsa 50 yaşına kadar) güzel kalıyorlar.
ıyı bır mesleği olan eşine iyi bir hayat yaşatabilecek bir kişi evlenmek isterse ama karısının mutlulugunu yasaması ıcın onu her anlamda özgur bırakmayı dusunse bunu bır bayan kabul edebılırmı evetse böyle bır bayanı nerden bulunabılınır
Bu yazdığım kadınlarda en güzel sevilme çağı gerisini çöpe at derken cocuk yapıp cocukla ilgilendiği için 🤣 30 dan sonra boş kalır artık menopoza 10 sene kaldı. Acısını çıkarayım diyor herhalde 🤣