Özellikle kendall estetiksiz sanıyordum ancak burun estetigi, dolgu, kaş kaldırma gibi işlemler varmış bir estetik doktorunun yorumuyla Ayrıca bella hadidde dolgudan ve burun estetiginden faydalananlar arasında Megan foxtada burun işlemi var Soru : estetik icat edilmemiş olsaydı ünlüler şimdiki kadar güzel olurmuydu🦸♀️
Eğer estetik icat edilmemiş olsaydı ünlüler bu kadar güzel olabilir miydi?
Ünlülerin hepsini güzel bulmuyorum ama çok güzel olmayan çoğunun sıradan görünümü dahi estetik sayesinde. Aynı durum erkeklerde var adam yanaklarda oynama yapıyor mesela ve daha keskin yüz elde ediyor mesela yani o keskin çukur doğuştan gelmiyor estetikle oluyor. Diğer bölgelerde de aynı şekilde.
Resimdeki kişilerden de sadece Megan Fox'u beğeniyorum.
Asla olmazdı guzel kadın bıle ufak tefek dokunuşlarda guzelliğine guzellik katıyor ama ben dun bir paylaşım gördüm başlık dolgu yok botox yok yırtık pantolon yok bayıldım 50 li ya da 60 yıllar kadınlar ne kadar duru guzel ince belli kalem topuklu ayakkabılar muhteşemler yuzlerı hepsi farklı hepsı ayrı guzel herşeyın orjınalı guzel
Kendal'a çok şaşırdım estetiksiz sanıyordum ancak önceki hali çok farklı albenisiz biraz iticiymiş şimdiki hali çok farklı Bella tüm bu işlemler olmasaydı yine güzel bir kadın olurdu Megan foxa bir şey demiyorum
Estetik dediğimiz şey silikon vs Kardashian'larda bulunmuyor bilginize. Örneğin Chloe Kardashian küçüklüğünde deri kanserine yakalandığı için o zamandan beri operasyon geçirdi düzenli aralıklarla. Her insanın başına geldiği gibi onların da başlarına geliyor! Bazı operastonlar estetiğe dahil değil.
Bunun dışında örnek verirsem Kim Kardashian vücut yağlarını vücuduna enjekte ederek basen ve kalça kısmını büyük ve dolgunlaştırıyor.
Bella Hadid'in küçük operasyonları var ki gerek yok zaten melezler hep güzeldir.
Ama merak ettiğim neden yargılıyorsunuz? Estetik dediğimiz göğüse, kalçaya, yüze dışarıdan etken eden bir madde uygulama ile oluşan bir şey, bıçak altına yatılıyor yani. Fakat bunların yaptığı kendi vücutlarındaki değişimleri kullanmaları. Enjeksiyon yoluyla.
Boş yapmışsın görüşün boyunca burada konu neden estetik yaptırdıkları değil estetik icat edilmeseydi yine bu kadar güzel olurlarmıydı şeklinde buradan kalkıpta estetik önyargılı oldugumu öne süremezsiniz. Estetige en karşı olmayan insanlardan birisi olabilirim soru farklı estetige bakış açısı çok farklı... Bella hadid evet güzel ancak gözlerini çektirerek veyahut dolgu yaptırarak , burnunu yaptırarak altın oranı yakalayanlar arasında, bella hadid dogal haliyle harika ancak kendall ve kylie için aynı şeyi söyleyemem tabiiki buradan insanların kusursuz olmadığını, estetige ihtiyaç duyduklarını çıkarabiliriz.
Ayrıca ufak dokunuşlarda estetiktir estetik olması için bıçak altına yatman gerekmiyor yüzüne yapılan herhangi bir müdahale estetik demek oluyor bu dudak dolgusu, kaş dolgusu bile olsa.
Soruyu kıçından anlayan basit zekasız toxic insan soruyu senin gibi akıl hastalarına degil normal insanlara sordum ama senin gibi çürükler herzaman çıkıyor bu sitede 😂
Bella bana estetikle bile güzel gelmiyor. İyi kadın orasına bir şey diyemem severim de zaten ama güzel bulmuyorum. Megan ve Kendall'ı beğeniyorum. Kendall estetiksiz güzel değil, bunu biliyordum zaten ama Megan estetik olmadan da güzel, kadın güzelmiş ufak dokunuşlarla güzelliğine güzellik katmış ama aynı şeyi Bella ve Kendall için söyleyemicem. Barbara Ve Gigi hepsinden daha güzel ve doğal😊
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Yani ben şimdide olan üstü güzel bulmuyorum çoğunu ama evet estetik olmasalardı daha bi değişik olurlardı. Kendini bi insan nasıl güzel hissediyosa öyle olsun onu yaptırsın