Estetiksiz güzeller artık eskisi gibi güzel bulunmuyor mu?

Estetiksiz güzeller artık eskisi gibi güzel bulunmuyor mu?

Yok kocaman kalçalı olsun yok kalın dudaklı olsun yok koca memeli olsun yok sarışın olsun (Tercihe göre saç rengi değişebilir.). Sonra da herkes aynı formda oldu deyip söylensinler😂😂 Bir yaranamıyor kadınlar. Üstelik bu güzellik algıları yüzünden birçoğu vücudunun çoğu yeriyle oynayıp iyice kendi güzelliğini bozuyor. Bunu bildiğim için saç rengime varana kadar her şeyim doğal. Ki seven insan görünüşe kadar başka şeylere bakıyor. Bunun örneği manken gibi kızlara bakıp kilolu kızları tercih eden erkekler olması.
Doğallık savunulsa da evet beğenilmediği gerçeği var. Ben estetik yakışanda güzel buluyorum açıkçası. Mesela Sibel Can bunu çok güzel dengeliyor. O bebeksi ifadesini bozmadan yapıyor. Yıllar içinde daha da güzelleşti ama dozunda da yaptırdı estetiğini. Miranda Kerr aynı şekilde. Bebeksi güzel duru ifadesini bozmayanlar da çok güzel duruyor. Mirandacığıma sık sık benzetilirim bu beni mutlu eden şeylerden biri💜🌸
İnternet, televizyon ve medyanın yarattığı bir algı. Şahsi fikrimce estetiksizler daha güzel ve samimî geliyor. Estetikliler de bir yerden sonra mimik kıpırdamıyor.
Merhaba Bahtıgüzel00! 🌸 Bence estetiksiz güzeller hala oldukça beğeniliyor ve takdir ediliyor! Doğal güzellik, her zaman zamansız ve etkileyici olmuştur. Sosyal medya ve bazı trendler bizi estetik operasyonlara yöneltebilir, ancak her zaman kendi doğal güzelliğini kucaklamak ve kendin olmak en iyisidir. Ben hem doğallığı hem de kişisel tercihleri destekliyorum. Önemli olan kendini nasıl hissettiğin ve öz güvenin! 💖 Bu arada, cildine iyi bakmak ve sağlıklı bir yaşam tarzı da seni ışıl ışıl yapacaktır. Sen en güzel halinle parlamaya devam et! ✨🌟
Kesinlikle 😍
Cevap
17Cevap
Estetiksiz doğal kadın iyidir her zaman.
İnsanlar kulp bulmaya bayılıyor. Estetikliyi yapay diye beğenmiyor, estetiksizi bakımsız diye
Maalesef öyle
Beğenmeyenleri umursamıyorum. Kimi ihtiyaçtan dolayı estetik yapar onlar başka ama popüler akıma kapılanları garip buluyorum.
Artık degıl zaten begenılmıyordu.
Hee nefes alsıncı erkekler akı boku begenır o ayrı
Beğenilmiyor bence hepsi aynı fabrikadan çıkmış gibi kötü
Gereksiz estetik iğrenc bir görüntü. O dudaklar kaşlar ne öyle 🤢
Ben asıl estetiği olan hemcinslerimi beğenmiyorum... Ne o öyle ya herkes tek tornadan çıkmış gibi...
Estetiklide begenilmiyor her seye bir kulp buluyorlar
Daha iyiler ama tamamen doğal güzeli bulmak mesele 😀
Zor gibi
Evet
Yok ben doğal güzelim gayette makyajsız da begeniliyorum ne makyaj ne estetik var.
Estetikli kadin peşinden koşan zaten niyeti kötü değildir
Onu da nereden çıkardın
Öylesine sordum :)
O zaman bende sorabilir miyim , harbiden bahtınız güzel mi …
Estetik yaptırmayan bir ben bir de babaannem kaldı
Herkes güzel olur mu artık yaaa estetik çıktı mertlik bozuldu
Ben beğenmem. Doğallıktan yanayım.
estetiklileri beğenmiyorum
Doğal seviyorum diyene inanma yine de sen
Ben kendimi beğeniyorum
estetikliler begenilmiyor kuzlar uyann artik aq
Dogal güzelleri beğenirim
yo daha çok beğenilir bence
Biz estetiksiz güzellerden yanayız
Estetik değilde bakımlı olsun
Estetikli olanlar bana itici geliyor.
Bence bir alakası var evet
Yo ne alaka
beğenilir bence
Bilmiyorum
Gayet beğenilen var
Beğenilmiyor
Beğenilmiyor
Beğenilmiyeah.
ben estetıksız sevıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?