1.60 boyunda bir kızım. 48 kiloyum vücudumla ilgili çok bir sorun yok. Asıl sorun yüzümde. O kadar çirkin bir yüzüm var ki aynaya bakamıyorum. Hele fotoğraflar daha da beter en son ne zaman kamerayı açtım hatırlamıyorum. Kocaman bir yüzüm, hafif kancalı kocaman yamuk bir burnum, asimetrik yanaklarım, asimetrik iğrenç seyrek kaşlarım var. Psikolojim o kadar bozuldu ki insanlar yüzümü görsün istemiyorum annem yüzüme 3 saniyeden fazla bakınca yüzümü gizliyorum. Dışarı zaten hiç çıkmıyorum. Ve şuna bakarsınız ki benim çok güzel bir kız kardeşim var. Gelen geçen maşallah diyor ona bana ise bakmıyorlar bile. Ben iyi kalpli bir insanım ama o kadar bunaldım ki doğum günümde bunu yazıyorum. En yakın arkadaşım da çok güzel ben artık sadece kendime değil her gün yüzümü görmek zorunda olan aileme de acıyorum. Makyaj falan hiçbir şey kurtarmıyo. Artık dayanamıyorum ne yapabilirim?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 427 cevap paylaştı.
+1 yılDoğum günün kutlu olsun mutlu senelere öncelikle , Ybir insan kendine ancak bu kadar eziyet edebilir gerçekten dışarıdan o kadar hem sinir bozucu gözüküp hemde üzüyorsun insanları. Bir insan bir insana bakarken kameranın megapixelinden veya aynanın asimetrik görüşünden bakmaz. Göz bakar kalp görür bunu anlaman lazım ilk önce. Sen kendine o kadar çok kötü bakmışsın ki görmeyi unutmuşsun. Birazcık görmeye calış bak o zaman hem kendin hem diğer insanların bakışı nasıl değişiyor. Çok iyi anlıyorum seni zordur dış görünüş insanların en önemli problemi. Ama dışarıdan sana bakan değer veren insanlar görmeyi tercih ediyorsa bu seni sevindirmeli. Hiç görmüyor musun modelleri bile beğenmeyen yüzünü ekşiten insanlar var bu dünya böyle. Beğenmek , beğenilmek çok değişkendir. İlk önce kendini beğenirsen insanlar da seni beğenir unutma bunu lütfen.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yılAşkım eminim ki çok güzelsin ama sadece bu güzellik gizlenmiş. Saç şeklini kaş şeklini vs değiştirebiliriz. Çok insan gördüm çirkinler ama saçını rengini değiştirmiş fıstık gibi evrime tekme atmış
Bence çirkin değilsin sadece henüz kendini bulamadın. Sana uygun saç rengi ve şekli belirlemek lazım arkadaşın yardım eder. Tüy çıkaran serumlardan al kaşına kirpiğine sür uzasın. Sonra kaşına şekil ver. Yüzün asimetrik olabilir hepimizin öyle bu sorun değil bence. Burnunda senin gördüğün kadar çirkin değildir emin ol. Sen sadece kendine çok fazla baktığın için her şeyin gözüne batıyordur
Kendine olan sevgin yok senin aşkım bunun için meditasyonlar önerebilirim. Kendini sevmek güzel hissetmek güzel olmak için binbir çeşit meditasyon vardır YouTube a yaz çıkar.
Yüz maskeleri ve yüz masajları var YouTube da. Burun kemeri azaltma kaldırma, dudak büyütme, kemik belirginleştirme..
Bir sürü var araştır kolayca bulursun lütfen kendine haksızlık etme. Sen kabuk içinde bir incisin. Denizden çıkarılırken aslında kötü ve kirli gözükse de içinde pahabiçilemez bir inci bulunuyor. Sen o incisin işte eminim yeni saç ve kaş seni çok daha güzel yapacaktır20 Yorumla
Öncelikle bence çok abartmışsın ama seni yargılamıyorum bunaldığın için içinde büyüyüp çığ olmuş bu duygular. Şöyle bir çözüm var aslında pek çok insanın yaptığı estetik dokunuşlar bunu asla önermiyorum normalde ama gerçekten olay psikolojikse ve kendini mutlu etmek içinse bir seçenek bana göre sana önerme sebebimse bu konuda psikolojini bozma seviyesine ulaşman. Çözümü söylediğime göre şimdide tavsiye vereyim açıkçası fazla abartmışsın neden böyle diyorum saçları seyrek kilolu ve iri yanaklı biri olarak bende dış görünüşümü veya yüzümü pek beğenmiyorum ama insanlara işkence demek çok saçma olmuş. Gerçekten kendini sen böyle kabullenmeden başkalarının kabullenmesini beklemende çok saçma. Çok yakışıklı bir adam değilim ama çevremde beni seven insanlar oldu halada var. Bu problem senin dış görünüşünden çok kendini beğenmemenden kaynaklı yani bence önce seni sen sevmelisin. İyi Akşamlar.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılDüzgün atletik ya da fit bir fizik yüz güzelliğinden her zaman üstündür benim de yüzüm güzel değil burnum etli ve biçimsiz gözler kısık kaşların ortasın da tüy var yanaklar da akne izi var dişler seyrek bir dişim eksik sesim çirkin ve akıcı pek konusamam ve çatallı saçların yanları dokulmus kemik yapım ince ve omzum dar 178 boy var ama kısa geliyor kilo 75 ama en çok bacaklarım yağlanıyor ust vucut yine ince kalıyor birsürü dış goruntum de - bulduğum yön var ama elimden geleni yapıp kendimi daha iyi bir hale getirmeye çalışıcam fitness, burun estetiği, istenmeyen tüylenmeye epilasyon, akne izlerine lazer tedavisi, diksiyon kursu, saç ektirme gibi şeylere yonelicem sen de kendin de değiştirebileceğin şeyleri fırsatını bulduğun an değiştirebilirsin yapabilirsin.
01 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılBoyun da kilon da normal yani guzel bence yuzun de bakımdan sonra daha iyi olur makyaj felan boya badana uzak dur doğallığı yakalamaya çalış derim
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
51
Cevap
60Cevap
- Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı.
+1 yılSpor kulübüne yazılabilirsin gadası. Kilo sorunun olmasada spor yapmak güzel olur. Saç modelini değiştirip, gardolabında değişiklikler yapabilirsin. Şimdiye kadar giymediğin elbiseler alıp giyebilirsin. Bu tür değişiklikler sana oldukça iyi gelecektir. Kendini daha iyi hissedersin.
20 Yorumla
+1 yılİşte bu a*ptal güzellik algıları, dayatmalar yüzünden insanlar ne hale geliyor bunlara ayak uyduranlarda da destekleyenlerde de 1 gram beyin yok maalesef. Esas konuya dönecek olursakta ben senin bu algılardan ve çevrenden etkilenip abarttığını düşünüyorum herkes dünya güzeli olacak diye bir şey yok gayet normal ve güzelsin sadece medya da sürekli gösterilen silikon memeli ördek dudaklı ve aynı burun tipine sahip kadınları gördüğün için kendini basitleştiriyorsun. Güzellik bence, herkesin kendine has olan tarafıdır herkes birbirinin aynısı olunca güzel olmuyorlar kendilerini herkesleştiriyorlar bu devirde güzel görünmek çok kolay bir bakıma, ama güzelleşeyim derken aslolanı götürüyorlar haberleri yok kendinize bunu yapmayın, kendinizi sevmeyi deneyin en güzel şey sevgidir çünkü.
50 Yorumla
+1 yılKime sorsan bi kusuru var bi yerini beğenmiyor artık tipine odaklanmaktan vaz mı geçsen?
Tipin dışında hünerlerin yok mu?
Ve bütüne odaklan kaşını gözünü tek tek inceleme zayıf güzel vücutlu olan koca tatliş yanaklı bi kızsın.
Ve sen kendinin güzel olduğuna inanınca etraftan gelen sesleri duymazsın güzelim erkekleri tavlıyor muyum tavlıyorum ee banane o zaman burnumun yanağımın şeklinden
ve diyorsan hiç sevgilim olmuyor inan bana tipinle falan alakalı değil muhtemelen bunu dert edip kanka gibi yaklaşıyorsun veya hiç yanaşmıyorsun ve özgüvensizliğinle sana yanaşacak biri varsa onu da engelliyorsun.
Estetik falan hiç bulaşma bu kendini sevmeni sağlamayacak. Şık giyin güzel bi saç kesimi e vücudun güzelmiş zaten
Sana saçma teselliler vermeyeceğim "Kime göre güzel" tarzında kafalarda canlanan bi güzellik algısı var ve sen ona yakın değilsin ama ciddi söylüyorum o kadar önemli değil cidden.33 Yorumla- +1 yıl
@yavuzjcw eksik hissetmenin tiple hünerle alakası olmamasının örneği gibisin yani kız çirkinim diyor güzel olsa da tam hissetmeyecek. İnsan asla doymaz ve hüner olayını biraz yanlış anlamışsın ağzı iyi laf yapan yakışıklı falan olmadığı halde kızları tavlayan o kadar çok erkek ve kadın var ki oturup kimseye enstruman çalıyorum benle çıkar mısın demeyeceğimize göre xd
+1 yılDoğum günün kutlu olsun 🌸.
Boyumuz aynı, kilomuz da hemen hemen aynı o yüzden kilo problemin olduğunu düşünmüyorum fitsin gayet. Yüzün konusuna da gelirsek kaşlarını bi kuaföre aldır, onlar yüzüne yakıșan şekli bulucaklardır, sonrasında çıktıkça kendin alırsın. Bunun dışında yüzünü her gün nemlendir ve günde 1 kere yüz yıkama köpüğüyle yıka bu az bakım yeterli.
Ben herkesin kendine özgü bir güzelliği olduğuna inanıyorum üzülme, ekstra bi çabaya gerek yok.
İlk önce kendini sev, yoksa diğerlerinin seni sevmesini bekleyemezsin 🌸.40 Yorumla
+1 yılKüçüklüğünden beri kardeşin ailen tarafından pohpohladıysa sen çirkin olmasan ve kardeşin de güzel olmasa bile böyle hissediyor olabilirsin. Birini aşağılamanın yolu da bir tarafı çok yüceltip diğer tarafı yok saymaktır. Psikolojide "kendini gerçekleştiren kehanet" diye bir şey vardır. Sen kendini nasıl hissediyorsan dışarı da öyle yansıtırsın. İnsanlar da seni kendini yansıttığın gibi algılar. Sosyal medyada güzelliğin el üstünde tutulması, mankenlerin gözümüze gözümüze sokulması da bu hislerde etkili olsa gerek. Küçüklüğümde sınıfın erkekleri benimle çok dalga geçerdi. Resmen bir travmadır bu bende. Ben de bunu aşmaya çalışıyorum. Lütfen sen de kendine haksızlık etme
https:// youtu. be/JfJswnI1Oyo20 Yorumla
+1 yılSen kendini beğenmiyorsan insanlar neden beğensin ki Profil fotoğrafı ma bak bende kendimi yakışıklı görmüyorum ama yakışıklı ve sempatik biriyim.
Bence sende çirkin değilsindir sadece biraz bakımsız olduğun için öyle hissediyorsundur.
Benim bayan bi arkadaşım vardı bunun erkek arkadaşı kızın resmen hayat enerjisini sömürüyordu kızı kullanıyordu. Ve kız aşırı bakımsızdı, rüküş giyiniyordu bu erkek arkadaşından ayrıldı biraz bakım yapmaya zorladım tarzını değiştirmeye zorladım. Şu an o kız benle konuşmuyor bile. O kadar güzel oldu yani😀
Ben bi erkek olarak bakım yaparım kendime. Sende yap. Çevrende yardım iste. Güzellik uzmanlarına git. Hani bu şekilde karamsarlık la hayat geçmez yani10 Yorumla
+1 yılHer insanın kusurları vardır, hangimiz tamamiyle mükemmeliz ki sonuçta?
Birimizin gözleri diğerinden daha Güzel diğerinin vücudu veya saçı ya da eli vb. Güzel olabiliyor. Bunu biz seçemeyiz
Güzel çirkin kavramı neye göredir?
Birine göre çirkin olan , bir diğerine göre oldukça güzeldir.
Kendine bu denli sözler söylemen hayattaki en büyük haksızlığı kendine yapman demek, o yüzden bir daha böyle düşünme.
Bu hayatta herkes gider unutma tek kalıcı kişi aynadakidir. Kendinle barışık ol kusurlarınla mutlu olmayı öğren ve daima gülümse 😇💜10 Yorumla
+1 yılKendine anca bu kadar yüklenebilirdi bir insan. Yani tamam anladım kendini sevmiyorsun ve beğenmiyorsun ama bu kadar abartı derecede gömmek neden? Hepimizin kendine göre cilt kusurları ya da beğenmediğimiz yerlerimiz var. Ne yani herkes mükemmel mi sanıyorsun sen.. Bu kadar karamsar olmamalısın çok saçma sana zarardan başka birşey sağlamaz. Bence senin görsel müdehaleden ziyade şu an için psikolojik desteğe ihtiyacın var sonrasındaysa görüntünle alakalı uzmanlardan yardım alabilirsin.. Kendini sevmelisin en başta umarım başarabilirsin. Keyifli geceler..
10 YorumlaSize böyle davranan çevreniz yüzünden epeyce özgüveninizi kaybetmişsiniz, ama önemli olan bakımlı olmanız ve kalbinizin güzelliği. O sizin dediğiniz yüzü ve fiziği güzel kızlara, dış görünüşü diğer her şeyden önde tutan erkekler ilgi duyuyor. Yüz güzelliği ve fizik üzerine kurulu ilişkiler ise eninde sonunda kötü bitiyor çünkü bunlar gelip geçiciler, er ya da geç oluyor bu. Siz dediğim gibi eğer kalbiniz güzelse ve bakımlıysanız, eninde sonunda doğru kişiyi bulacaksınız. Umarım az da olsa iyi hissedebilmişsinizdir, her ne kadar bunları siz iyi hissedin diye değil de gerçekler olduğu için yazmış olsam da.
00 YorumlaInstagramda o gördüğün kadınların hiçbirisi gerçek değil. Sosyal medyaya aldanarak kendinin çirkin olduğunu düşünme. Bir kaç ay öncesine kadar ben de senim gibiydim ama sonradan sosyal medyada gördüklerimin sahte olduğunu yavaş yavaş idrak etmeye başladım. Başkalarıyla kendimizi kıyaslayarak kendimizi üzmemize gerek yok. Eminim sen de çok güzelsindir sadece çağımızın bizde yarattığı "Güzellik algısı" kalıbına takılmışsın. Unutma; Mükemmel kadınlar gerçek değil, gerçek kadınlar da asla mükemmel değildir💖
30 Yorumla
+1 yılBu kadar karamsar olman yanlış. Herkesin kusurları vardır. Ünlülerin estetiksiz hallerine bak berbatlar ama önemli olan iç güzellik çirkin olanlar bile düzgün bir insan olduktan sonra çok kişi tarafından seviliyorlar. Benim burnumda çok büyük uymanın karşısına geçip ağlıyordum. Ne önemi var ki! Hayat kısa boş şeyler için kendimizi üzüp zamanımızı harcamamalıyız. Eminim ileride hak ettiğin hayatı yaşayacaksın. Bunun için kendini üzme senin elinde olan birşey değil sonuçta. Diğer insanlar ile de kendini asla karşılaştırma. Kendine iyi bak ☺️
20 Yorumla
+1 yılHerkesin kaşı felan orantılı değil ki instagram da ya da başka yerlerde gördüklerimiz efekt çoğunlukla ki eminim o sürat baskasinda dursa çok beğenecektin insan kendinin olunca bir tuelu beğenemiyor nedense. Ki kancalı burna da hızma çok yakışır tavsiye ederim
10 Yorumla
+1 yılYüzün senin kimliğin ve hazinendir. Tüm güzellik normları bir kenarda dursun. Senin yüzün hepsinden değerli. Çünkü o senin. Gururla yürü hayatta. İnsanlar seni giyimin ve fikirlerinle tanısın. Özgüvenli ol.. bunda utanıp sıkılancak bir şey yok. Kim ne derse ne düşünürse düşünsün. Sen kendini sev. Kendine değer ver. O zaman bir güneş gibi psrlayacaksın ve insanlar ışığının altında toplanmak isteyecek.
10 YorumlaBence biraz zayifsin ya çocuk gibi bişey dediğin kilo. Biraz kilo al bence asimetrik kas diyorsun kuaföre git simetri olur onlar çok bişe degil asimetri yanak konuşma şeklinden kaynaklanıyodur kurşun kalemle yapacağın bazi teknikler işine yarar. Burun için bişe diyemem ya 3d makyaj yapcaksin ya da estetik ama kendinle barışık ol bence
00 YorumlaKesinlikle yakışıklı değilim bunu biliyorum ama şunu da dürüstlükle söyleyebilirim ki aynaya her baktığımda kendime çok iyi bir insan olduğumu ve çok güzel olduğumu rahatlıkla söyleyebiliyorum. Dünyanın en yakışıklı erkeği , en seksi erkeği benim o kadar abi olay bu. Ve şunu da unutmamak gerek iletişim çok önemli kendini gelistir insanların söylediklerine daima bir kulağını kapat. Kimse Adriana Lima olmak zorunda değil kimse dünya starı veya kainat güzeli olmak zorunda değil herşeyden önce iyi bir insan olmak daha önemli bence. Kendini nasıl görürsen herkes seni öyle görür bunu unutma. Kendine haksızlık da etme lütfen. Yaşaaaa... 💫
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 361 cevap paylaştı.
+1 yılKaşlarına değiştir az zayıfla saç modeline değiştir be gözlüğü değiştir bak o zaman aynanın karşısından kendine alamazsın yarın saç modeline değiştirmeye çalış ve kaşları inceler gözlük çerçevesine değiştir zayıflamalara çalış teller gitti mi çok güzel kız olacaksın
Ama her şey dış güzellik değildir00 Yorumla Zeki insanlar yüz güzelliklerine asla bakmazlar. Buradan birisiyle konuşuyordum. O da senin gibi yapıyordu. Kendini gereksiz üzüyordu. Başka bir yerde okuduğu için pişman olduğunu okulu bırakmak istediğini, çalışmak istediğini ve intihar gibi saçma şeylerden bahsediyordu. Hayat herşeye ve herkese rağmen çok güzeldir. Kimse için yaşama. Kendin için severek yaşa..
00 Yorumla
+1 yılCanım neden öyle diyorsun kendine Bende eskiden kendimi çirkin hissederdim şimdi öyle hissetmiyorum Ama çocukken falan yani her insanın kendini çirkin hissettiği dönemler olabilir bunu fazla takma Bakımlı olursan eminim kendini daha iyi hissedersin Korelilere bak Kendilerini makyajla nasıl değiştiriyorlar tabi kast ettiğim bu değil ama bakımlı güzel giyimli ol
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılcanım 1ml dudak dolgusu 500_1000 tl arası
Burun amaliyati 5.000 _6.000 arası kbb
Kalıcı kaşfiyatları genel olarak 600 Türk Lirası Badem göz 1500 tlcik yaşın geç daha cene dolgusu vb elmacik kemigine... gerek yok yani nerden bakarsan senin guzellesmen 10.000 _11.000 arası yani bir sey değil tabi aylik gelirinz ne kadar bilmiyorum üzuldügün seye bak cicegim yardimci olmak isteriz sende istersen tabi 🙏20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBende çok zayıf ve uzun boyluyum bunun yanında yamuk burnum ve burunla kalmıyor çenemde dudağımda böyle yüzüm öykü karayel gibi ve o kadar nefret etmiyorum evet çok güzel değilim fakat kimse güzel değil dışarda gördüğün insanlar hep makyajlı bir kişi doğal yüzüyle çıkmıyor. O yüzden kendini bu kadar küçümseme. Kaç yaşındasın?
10 Yorumla
+1 yılÖnemli olan iç güzellik dış güzellik değil dış güzellik gelip geçici ama iç güzellik kalıcı yüzü çok güzel ama içi beş para etmez insanlar var yani kafana takma sen çok güzelsin ve bir kadınsın unutma bunu
20 Yorumla
+1 yıl48 kilo birinin en fazla ne kadar yanağı olabilir ki? Bence kendine haksızlık ediyorsun, aynayla daha çok zaman geçirip bunu aşmazsan kendi kendini yiyip bitirirsin böyle. Düşündüğünden daha güzelsin.
20 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılFotoğrafını atsaydın belki bir fikir sahibi olurdum.
Benim tavsiyem cok kafana takma.
Her sey tip değildir.. insanin karakteri iyi olmadıktan sonra isterse en güzel kadını olsun yine kaybetmeye mahkumdur.00 Yorumla Güzel olan kadınlarda erkekler tarafında ihanete uyğruyor
Bazı erkeklerin eşi güzel olmasada öyle seviyorki insanın güzel olmayası geliyor bence şansın varsa hiç bişey olmaz güzellikte biyere kadar yani00 YorumlaBakım herşey dır. Saçın iyi görünsün güzel giyin. Biraz fiziğini de kullan yüzüne de bakim yap kaslar çok kolay zaten düzenlerini istersen lens al potansiyelini kullan kulanabildigin kadar bütün güzeller doğuştan güzel değildir
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılKendine lütfen bu kadar ağır sözler söyleme. Ne olursa olsun kendini onayla ve sev. Bircan yıldırım’ın kitapları oku lütfen. 4 tane kitabı var hepsini oku. Sana çok iyi gelicek lütfen oku güzel kardeşim. Allah yardımcın olsun 🙏
20 YorumlaKendini beğenmiyorsan imkanın varsa estetik yaptırmanı tavsiye ederim herkes yaptırıyor bunu bence gayet normal bir durum haklısın kardeşini beğenip seni beğenmemelerini anlayabiyorum bu durum hiç hoş değil insanın kardeşi ile kıyaslanması çok kötü ya doğarken bize ait olan hiçbir şeyi seçemiyoruz değiştirmek gibi bir şansımız yok ama düzeltmek için çaba gösterebiliriz estetik olabilirsen burundan olmanı tavsiye ederim burun yüz hattını çok değiştiriyor
00 Yorumla
+1 yılAsla böyle düşünme herkesin bir kusuru vardır emin ol kusursuz insan yokturda ne insanlar var ne estetik operasyonları geçiriyor aldanma bu kadar.
Senin o Kocaman güzel kalbin yetiyor seni mükemmel yapmaya. Unutma ki senin kendine saygın olmazsa kimseninde olmaz öncelikle kendini sev say ve özgüvenini yüksek tut herşeyin bir çözümü vardır. İçin sıkılır kendini kötü hissettiğinde mutlaka yazabilirsin ben burdayım❤️00 Yorumla
+1 yılYaşın kaç nerelisin? seninle tanışmak istiyorum ve boyum fiziğimde tipimde güzel sporda yapıyorum güzel de bir bölüm okuyorum. cidden diyorum bunları ve kabul etmezsen bile benim gibi insanlar var tipe bakmayanlar, iyi kalpli bir insanım demen yeterli oluyor. takıntılarını bir kenara bırak.
00 Yorumla
+1 yılKendine öyle deme, öyle dersen öyle olursun. Bakımını yap, sporunu yap yani fiziğini güzelleştir. Yeni insanlar fiziğe ve konuşmama bakıyor, yüzüne bakan zaten seni sevmiyordur.
00 YorumlaBozuk psikolojisi olan biri kendini çirkin görebilir. Gerçekten de çirkin olabilirsin. (güzellik göreceli de olsa aşırı uçta çirkinler oluyor) Ama öyle değilsindir büyük ihtimal.
Burada kimliğini yine gizleyerek insanlara sor, tarafsız yorum al bence. Ona göre daha net fikrin olur.00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 307 cevap paylaştı. Yüzünü görmeden yorum yapmak zor. Bazen kızlar çirkin olmadıkları halde aşırı takıntılı olabiliyorlar.
10 Yorumlagüzellik göreceli kimi elmayı sever mesela meyve olarak kimi kiviyi, ikiside güzeldir aslında, seveni farklıdır, umarım seni mutlu edebilmişimdir
10 Yorumla
+1 yılİlk önce burnuna estetik yaptırarak psikolojini duzeltmeye baslayabilirsin, cunku bi burunla insan cok degisiyor ozguveni geliyor
10 Yorumla
+1 yılTakıntı yapmışsın sen takıntı bir iki makyaj malzemesinin çirkin bırakabileceği bi kadın yok olmadı estetik
00 YorumlaSende Tanrıya sitem yolla. Bu durumu onunla görüşmen, seni bilgilendirecektir. Kulların yapacağı bir şey yok maalesef...
00 Yorumla
+1 yılBu kadar küçümseme. Bazı şeyler kişinin elinde değil. Bu yüzden üzülme. Asıl önemli olan kişinin karakteridir.
00 YorumlaYa neye gizliyosun beim 4 sevgilim oldu üçü de senin kendini anlattığın şekildi sevince öyle bi seviliyor ki ohooo sıkma canını
00 YorumlaEstetik yaptır imkanın varsa artık çoğu kişi yaptırıyor ve sen memnun değilsen yaptırman çok normal çok abartmadan
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılGüzellik kapsamina o kadar takilmamak lazim kendini ic güzelliğine bilgeliğine odakla, hayata güzelliğimizi sergilemeye gelmedik, yardimlasmaya dünyaya bi faydamiz olmasi icin geldik.
10 YorumlaSen sevmesen kim sever seni
Sen kendini beğenmesen kim beğenir seni
Önce kendinle barışık ol10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılSeni guldureyim biraz çok hayvanı olan bir çiftçi bul evlen estetik yaptır 😂😂😂 sen kendine olan güvenini kaybetme kimseyle de kıyaslama kendin ol insansın
10 YorumlaEstetik ameliyat olursun rahatla. Marie curie güzel miydi sanki ama adını herkes biliyor.
10 YorumlaEstetik yaptırarak memnun olmadığın fiziksel kusurlarından kurtulabilirsin.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTek çare estetik. Paran varsa ve yaşın tutuyorsa abartmadan belirli bölgelere estetik yaptır. Kaşlarını güzellik salonunda halledersin. Paran varsa güzelsin yani bu devirde
10 Yorumla
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılyasin küçüktür eminim zamanla yüzün düzelir oturur hadi en kötü ihtimalle düzelmez ki sanmıyorum çalış bunu düşünme oku meslek sahibi ol veya gir bir işe bir yerden başla kimse dört dörtlük değil bir yerden başla en kötü para biriktirir kuaföre gidersin ameliyat olursun bişeyler yaptırırsin düzelir
00 Yorumla
+1 yılYüzünü görmeden bir şey diyemeyiz zayıfsan zaten her türlü giderin olur dert etme
00 Yorumla
+1 yılBoş ver, vücut güzelliğin (bence o da güzel değil) yüz çirkinliğini örter.
02 Yorumla- +1 yıl
Ne saygısız bir yorum.
- +1 yıl
Yani?
- Güzellik & Bakım konusunda 606 cevap paylaştı.
u +1 yılDoğum günün kutlu olsun bu gün mutlu olman gerekiyor
00 Yorumla Kılıçımda yüreğimde prensesim emrinde 👸 güzelsin 👍
00 Yorumla
+1 yıl“Harikayım 3 metreyim çok yakışıklıyım hiçbi sorunum yok ama herkesin benle sorunu var”
Baba bıkmadınız mı şu sorulardan 🙃00 YorumlaDoğum günün kutlu olsuns. bence o kadar kötü değildir abartıyosun gibime geldi
00 Yorumla
+1 yılTelefonun ön kamera Sina bak kardeşim belki. motive olur ve mutlu olursun
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılHerkes güzel/yakışıklı olacak diye bir şey yok.
Resim yükler misin özel değilse.00 Yorumla Sor aynaya deki
Ayna ayna söyle bana dünyanın en çirkin kızı kim😊00 Yorumla
+1 yılkendini oldugun gibi sevebilirsin tipsiz degilsindir sadece ozguvenini kaybetmissin
00 YorumlaEğer bu kadar rahatsızsan estetik yaptır. O dışarıda televizyonda gördüğün çoğu kadın estetikli doğal güzel çok az dert yapma bu kadar
00 YorumlaDunyadaki her insan esit yaratilmistir.
Yüzünde guzellik yoksa icinde vardir. Guzellesmek istiyorsan ameliyatlar mevcut bugunlerde hersey mumkun o gordugun guzeller guzeli kadinlarin cogu ameliyatli inan bana kimse yuzlerine bakmaz bile00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıleminim ki cok güzelsin kendinden nefret etme seni her halinle seven insanlar var💗
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılResmini görmek isterdim o kadar abarttın kadar kötü olduğunu sanmıyorum
10 Yorumla- Devamını Gör (51)
Devamını Gör(96)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > O kadar çirkin bir yüzüm var ki aynaya bakamıyorum. Artık dayanamıyorum, ne yapabilirim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer