Yüzümün çirkin olması beni gerçekten üzüyor ne yapmalıyım?

Hem de 26 yaşında birine göre yaşlı görünüyorum göz kapaklarım düşük kırışıklıklarım var burnum büyük üst dudağım çok küçük nazolabial kıvrımlarım var bu yüzden ağladığımı bile hatırlıyorum bana çirkinsin tipsizsin sana kimse bakmaz diyorlar ve evde kaldım psikolojik sorunum var
Yüzümün çirkin olması beni gerçekten üzüyor ne yapmalıyım?
Cevapla