Bazen bir söze kanarsın bazen bir gülüşe yanarsın bu söze kanmış diyelim. Doğru cevabı şarkıyı yazana sormak lazım nasıl bir duygu ve düşünce ile yazdığını bende merak ettim
Kaş göz de önem arz eder elbette ama o gözlere anlam katan sözler olmadıktan sonra nafile.. O sebeple önce sözler ve duygular sonra gözlerde ki yansıma.. Keyifli günler..
Geçen de bu şarkıyı dinliyordum. Sözler, davranışlar, kaş göz elbette önemlidir. Ama ben burada Gülşen'in yaptığı sanatı görüyorum. Kaş, göz herkeste var ben senin sözlerine, davranışlarına tutuldum diyor.
Insanlar dış güzelliği ile gelir iç güzelliği ile kalır hayatımızda. Beğenmediği birine yaklaşıp tanımak için kimse fırsat vermez. Bu kişi çok yüce gönüllü biri dahi olsa Gönle giden yol gözden geçer lakin her göze hitap eden de gönle giremez.
Karakterli ve inançlı bir müslüman olması önceliğim kara kaş gözlerin elmas bu güzellik sendede kalmaz pişmsn olur kimseler almaz aynaya bak gör halini demiş şair..
Buu çok anlamlı bir soru. Birisi eğer bir ilişkiye başlamadan ya da flört etmeden önce sana ya da diğer kişilere anlamlı sözler söylüyorsa ben etkilenirim. Yani bu illa aşkla alakalı değil, mantıklı olan her şey ilgimi çeker. O yüzden sözler çok önemli ama ben göz temasını da çok önemserim. Yani gözleri güzel olmasını değil de anlam taşımasını isterim. Evet çok saçma bir cümle ŞWNFÖAJDLAMDMQDĞAJXMANXNANXMANDN
Sözlerdir her anlamda etkili olan. Bazen dersin ki bunları söyleyeceğine bir yumruk atıp kaşımı patlatsaydı bu kadar canımı yakmazdı.. Bazen bir söz bazen bir bakış. Başlarken de biterkende tek akılda kalandır.
Ana Sayfa > Güzellik & Bakım > Sorular > "Ne kara kaşına, ne kara gözüne ben bir tek sözüne tutulup kaldım" sözlerin sizde hükmü nedir? Seni etkileyen sözler mi görünüş mü?