Kötü sözler kişinin kendisine aittir.
Bana yapışmaz yanii😉
Tabii olunabilir. Yani... Hiç fikrim yok güzellik, seçimler, melekler vs hakkında ama, herhalde yapışabilir bir şekilde.
Bunlar yurtdışı aktiviteleri. Elimin altında dünyaının en güzel kız kardeşi de olsa sokamazdım yarışmaya...
Yine de... Tüm dünyanın bildiği, her an bir sürü laf yiyebilecek kadar popüler biri olma düşüncrsi bile korkuturdu herhalde... Benim gözümde tüm eyaletin bildiği çekici bir şahıs olmak daha değerli gibi...
Yaşam şartları, ülke şartları ve genel düşüncelerimi baz alarak yaptım yorumumu. Ruhumuz fakir, yapacak bir şey yok 😂
Hayalinize giden yolda başarılı olmanızı diliyorum.
Kalbinizde huzur, yüzünüde gülümseme eksik olmasın, kötü yorumlara da takılmayın.
Hayırlı ramazanlar.
Gerçekten sen boşver milleti, hayalinde ne varsa her zaman peşinden koş. Kimsenin sana bir şey yapamayacağını söylemesine izin verme. Sonuçta dünyaya bir kere geliyoruz. Eğer sen inanırsan gerçekten yaparsın. İnanmak başarmanın yarısıdır. Her şey gönlünce olsun. İNŞALLAH olursun. AMİN.
💖🐣
pampa bak bizim bi tanıdık var araya sokalım onu 2 saat içerisinde tüm kanallar seni konuşsun
hemenn ahahah
<3
Öyle değilmisin zaten🤔🤔😍
senin meleğinimm💖
😄😄😊❤❤❤
Cevap
131Cevap
Harika ama onlar gibi hem yüzün güzel olmalı hem sempatik olmalısın hem Seksi çekici en önemlisi uzun boylu ve güzel vücutlu olman gerekiyor disiplinli spor ve öncesinde hatta 14-15 yaşında başlayan bir sürü modellik macerası Amerikalı veya Hollandalı olmak işte daha büyük bir avantaj çoğu Amerikalı ya da Hollandalı çünkü
Sorularimda var kuzum 💖
😘
Victoria's Secret meleği olma kavramı gösterişli şovları sayesinde anlam kazanıyordu. Ancak 2019'da resmi olarak şovlar durduruldu. Hatta geçtiğimiz günlerde Victoria's Secret ile ilgili bir belgesel çekileceğini okumuştum.
Eğer Victoria's Secret melekleri kadar iyi bir fiziğe sahip olmak istiyorsan beslenmene çok dikkat etmen ve düzenli spor yapman gerekiyor. Ünlü modellerin röportajlarını inceleyebilirsin mutlaka güzellik sırlarına yer veriyorlar.
Modellik geçmişin olması şart.. Kusursuz bir fizik, kusursuz bir güzellik ve son olarakta kusursuz bir ingilizcen olması gerekiyor. Bu şartları sağlarsan ve şanslıysan neden olmasın.. Dilan çiçek deniz de ilk türk olarak victoria secret seçmelerine katıldı belki duymuşsundur.. Onun da modellik geçmişi olmadığı için direkt elediler mesela.
Sanıyorum önce dünyaca ünlü bir fotomodel olmak gerekiyor... En azından fotomodel olmak gerekiyor, ünlendikçe sana teklifi gelecektir... Gerçekten ciddi misin sorunda, yoksa makaraya mı sardın hepimizi?
Yokkk model olmak istesem teklifleri kabul ederdm sjsnsn
Meleklerin hepsi model yanlış bilmiyorsam...
Victoria Sikrıt meleği olma şartı
-3 adet vesikalık foto
-ikametgah belgesi
- nüfus cüzdanı sureti
- sicil kaydı
-kpss den 93 almış olmak
Hahahahaha
Aklıma NARO reisin eski bir filminden bir kesit geldi...
https://www.youtube.com/embed/PFbzvN8wZw4hic gormedim ne bu?
Nuri Alço abimiz evden kaçıp artiz olmak isteyen iki kardeşimize abilik yapıyor.
Nuri alcoyu duydum gazozmu veriyor ahahahaha
Abilik yapıyor
Bu iki kıza kalacak yer ve iş veriyor. Sonra pazarlama sektöründe bu kızları terfi ettirip kariyer atlamalarını sağlıyor.
nedense inanamiyorumm
Normal olanı da bu zaten.
Senin vücudunu zaten iyide alırlar almaazlar kimi alacakalr be senden iyisi bulcaklar
boy 1.70iste😂 olsam olsam normal model olurum
Victoria's Secret mankeni olmak için bazı şartlar gerekiyor bunlar;
Boyunun minimum 1,73 olması,
İngilizce okuyup konuşabilmek,
Victoria’s Secret mağazaları ya da firma ortaklarından hiçbiriyle ilişkisi olmamak,
Hiçbir sabıka kaydının bulunmaması ve sağlıklı olmak Victoria’s Secret’ın aradığı diğer özelliklerden.
Ve jürinin önünde kendini kanıtlayabilmen için yalnızca 30 saniyen var. Bu süreçte mankenler vücut kusurlarını ortaya çıkartan sert ışığın altında, iç çamaşırlarıyla jüriyi etkilemeye çalışıyor. :))
bilmiyorum ama başvuru iledir her halde bence de bir dene çok sade bir güzelliğin var (yanlïş anlama lütfen profiline dayanarak söyledim)
Tesekkurrr ediyorummm💖
Her hayale saygım var kesinlikle olabilir neden olmasın. ❤💕 Yalnızz 😅 VS iflasın eşiğinde. Defile biraz zor yapılır bu ekonomiyle. Ama bir hayalin varsa burada insanlarla paylaşınca eline bir şey geçemeyecek aksine seni yorumlamaları için fırsat vermişsin.
Harika birr yorum!💖
Hayal degildi aslinda sadece bir soruydu fakat onada saygilari yok
Teşekkürler, benimde bir sürü hedefim var ve insanlara anlattıkça bok atmaya bayılıyorlar. Eğer profil fotoğrafındaki sensen gayet güzelsin olabilirsin manken. Ama dedigim gibi şirket battı batacak 🤗
cidden ne olduki o sirkete? Neden batiyor anlamadim koskoca VS
Bir sürü olaylar oldu çok tepkiler yedi. Finansal olarak çöktü. Ve üstüne bir sürü skandallar eklenince kimse alışveriş yapmamaya başladı arka tarafta çok karanlık olaylar falan dönüyormuş. Yani iyi bir hamle yapmazlarsa batacak 😅
Victorias secret vucur spreyimi attim dun Hayvanlar uzerinde deney yapiyorlarmis...
Ay evet bende attım bir sürü şey, artık çok dikkat ediyorum. Hayvanlar üzerinde asla deney yapmayan markaları tercih edeceğim. Çok kötü şeyler izledim bu aralar 🤦🏻♀️
mac victorias secret maybelline hepsini attim... Farmasi flormar nars falan deney yapmiyormus
Oha Mac'i de atma kızzz. Kullan bitir o kadar da değil para vermişsin artık.
Knk bununla alakalı seçmeler filan oluyordu sanırım. Onlara başvur modellikler yap. Victoria Secret zaten ünlü olan modelleri seçiyor sen kafanı yorma Türk erkekleri biliyorsun biraz bu model kızları takip eden insanlardır. Seni kesinlikle destekleyeceklerdir avantajlısın yani 😂
Beni desteklese kendi erkeklerimiz ruslar destekler ahahahha
Sizij milli basariniz olmamki🙄turk olmadigimdan
Sen git peşinden bende geliyom ordan hollwood geçecem bende hadi inşallah kskskskk
bekliyorumm 😂😂
bende hollywood'ta aktrist olmaya karar verdim ama 20 senedir olamiyorum😂😌😂
Ahahahsb
😂😂😂canim napim ama boyle soruya boyle yorum yapilir😁😁😁😂
Harika yorumduu guldum😂💖
valla simdi bende okuyunca kendime guldum😂😂😂😂
gidelimmm birliktee
kizzz yok ingilizcem akici degil😂😂😂😂ayrica senaryo iyi olmasi lazim aktor yakidikli olmasi lazim ayrica bende bu sans vvarken birak aktristi orda hizmetci olurim😂😂😂😂😂
Asla asla demee😌
buyuk konusim belki olur😂😂😂ASLA AMERİKADA UNLU OLAMAM ASLA ZENGİN OLAMAM ASLA YAKİSİKLİ ERKEK HAYATİMDA OLAMAZ😂😂😂
Deli yaaa sjnssnns
valla deliyim napim😁😁😁😁
kiz soz unlu olursam benle foto cekilirsin😂😂😂
Kesinlikleeee dkdndnnd
ben unluyum zaten be😁😂😂
Zaten çok güzelsin :D sıkı bir beslenme sistemi oluştur ve sıkı bir spor sistemi victorias secret meleklerinin sırlarını takip et kendini geliştir. :)
Olmuyorun kuzu ama bu yorum cokkk guzellll
Öncelikle amerikaya taşınman lazım. Türkiye de insan olmak bile zor sen vs diyorsun. Orada başlaman gerekiyor.
Rusyadayim
Haa hatırladım kız. Benimde hayallerim var ama sen gerçekleştirmek için daha yakınsın. Nerelere başvurman gerektiğini bilmiyorum ama araştırma yapabilirsin.
Neyi hatirladinki
önceden bir soruda sylemiştin
Ajansa gir. Çok çalış. İyi bir fiziğin olsun. Eğitimine de önem ver. Sonra iyi fotoğrafçılarla çalış. Zor iş yazarken bile yoruldum. Vazgeç
Teklif var Rusyada farkli ajanslardan yuzumde uygun fizigimde ama normal. mankenlige cunku vsya giremem 70im
Belli olmaz. Zaten onlarsa artık bırakıyor bundan sonra şov falan da olmayacak. Bir iki mankenler çalışır biter. VS cidden zor. Şöyle yap. Maden şartlar uygun istiyorsan bu işin içine gir. VS olursa da bonus olsun. Olmazsa da iyi manken oldum dersin
Öncelikle rüştünüzü türkiyede kanıtlamanız gerekir diye düşünüyorum.
Oraya gelsem ordada olurum basarmak kolay normal mankenligi zaten teklif geliyor. Fakat paraya ihtiyacım yok vs mankenligide istemiyorum😁 olamamda
Haa şimdi anladıım yani bi potansiyel testiydi bu soru 😅
Olursun bence çok güzelsin ama kendini oralarda heba etme derim :(
teşekkürlerrrr😊
Başkası olma kendin ol, emin ol sen onlardan daha güzelsindir.
😊😊😊
bir bilgim yok ki, başarırsan arkanca ben de gelirim haberin olsun.
Ahahahha gelll
ugh eksileyen istemiyorum gitmemi galiba sdsdfd
yav klavye delirdi yine sdsdf neden eksiliyorsunuz
Hahahshs
Modellik sektörüne girmeyle başlayabilirsin. İç çamaşır modeli olabilirsin. Tabi ki ajanslara başvurabilir teklifleri alıp ona göre bir rota belirleyebilirsin. Bunun için belki aylar belki yıllarca çalışman lazımdır. Çünkü bu işler hemen olmuyor. Amerikada yaşaman aslında iyi olurdu. Hem kolayca hedefine ulaşabilirdin. Tabi ki seçmeleri varsa katılabilirsin. Bu aslında büyük bir fırsat. Kendini moda sektörüne kanıtlayabilirsen hedefine ulaşmaz zor olmaz.
kızın birisi vardı hep hayali manken olmaktı bu kızı ben 7 8 senedir sosyal medyadan takip ediyordum kızı ilk takip etmeye başladığımda kız 16 yaşındaydı
sonra 16 18 arası foto modellik yaptı sonra 18 19 yaş arası iç giyim modelliği yaptı 20 21 yaşında nude modelliği yaptı en sonra kızın internete p*rnosu düşmüştü
kat eckman bu kız
Boşver Victoria secret i falan sen bizim meleğimizsin🥺🥺
Sende benim. melegimmm oll😇💖
Elemelere katıl. Senden iyi melek mi bulacak victoria
yok ya oralara daha guzelleri gidiyoe
Boş ver elin gavurunun meleği olmayı Sen bu ülkeye lazımsın
ben turk degilim turkiyede yasamiyorum rusum (
Ne ara Rus oldun
yari azeri yari rusum dogdugumdan beri ne arasimi var sdjsdjj
Sen Azeri ol boşver rusları
neden? benim babam rus ve rusyada yaşıyorum gururda duyuyorum
Ruslar uzun boylu olur diyorlar
evettt
Ama ruslar erken çöküyor özellikle kadınları
onu kim dedi sdjsj o sozu kim uydurduysa bi ciksin yaa yalandan uyduruyorlar
Diyenler var çevrede
tamamen yalan rus akdar kendine bakan kadin gormedim
@pelin_69 bilimsel gerceginize benim halalarım babanem vs uymuyor o zaman))
Bende Victoria's Secret'in fotoğraf çekimcisi olmak için başvuru yapayım. 😎
Sjsjsjsjsb
Siz zaten güzelsiniz gerek yok victoria secret meleği olasınız.. ama siz bilirsiniz yinede..
Tesekkur ediyorum sadece bir soru iste
Anlıyorum. Victoria secret mankenleri güzel olabilir ama vücudunu sergileyen kişilere pek haz etmem. Zaten herkesin yeri doldurabilir.. güzellik konusunda..
Başında victoria olmasına gere yok se zaten meleksin 🥰
melek seni opuyorrr😘
Victoria's Secret meleği olup ne yapacaksın? Kendin ol, sen böyle de güzelsin.
💖
Şu an başardın.
Seni viktoryas sekret meleqi ilan ediyoruz hayırlı uğurlu olsun.
Ahh tacım neredeee jnsnsn
👑 al bunu da tak yeter ki bundan sonra böyle sorular sorma sjdhsjsksh
Pfff sorucamm
Pekü
Onlar kimki bırak onlar sen olmaya karar versin bacımsu😃
Bacimsu sjsnsns
Niye olmayasın olanlar normal kişilerdi ünlü değildiler
Bazen boyle yorum yapamayanlar var...💖😘balsınn
Önce türkiye de model olman lazım sonra başvurucaksın buna veya teklif gelecek sana
turkiyede degilim rusyadayim ve ajanslardan gelen teklifler var kabul etmiyorum paraya ihtiyacim yok diye
resimdeki senmisin onlar kadar açık giyenebilecekmisin
Evet resimdeki benim
İlk iş sabah akşam spor salonunda fizik çalışmak olmalı.
O varda zaten 0 beden djsnsjsn ama boydan kayb ediyorum be 1.70
Ayy ayyy💖
Bende cennet ırmaklarında yüzen melek olmaya karar verdim her gün dua ediyorum
Kuğu olacan sen sksnsjns
Kuğu diye melek varsa olurr
Ne bileyim sen bilirsin. Ben karışamam. Bir de ki sen zaten meleksin skjkhjksjkk
Ayyy 😂💖😘
ismin bedenin karakterin ömrün kaderin biricik bir tanecik...
onu da bütün dünyanın diline düşürerek ziyan etmeyi isteme bence
parlak ve güzel görünüyor ama ne sonu güzel ve ne içi güzel
yargılamadım, ama olamazsın bence. viktorya sikrıt yani boru değil :D
😂😂
Açıl saçıl huhuhuhu😂😂😂😂
Acill kizimm acillll shsnsjsnsjs
Bu marka kürk kullanmıyor olsaydı sonuna kadar arkanda dururdum aslında.
Ordaki gacılar gibi olcan ve insanların pis düşüncesini takmadan vücudunu sergilicen de... saçma geliyor be
Yurt dışında olsan dışarda yürüyünce keşfediyorlar barbaranın öyle olmuş :D
Rusyadayım
Boyun kaç peki kilon fit misin? birde deneyimin olması gerekiyor mankenlikle alakalı belki kriterlere uyarsan bir şansın olabilir ama uymazsan üzülme eğer manken olursan gigi ile arkadaş ol :D
Boy sınırı , sağlık sınırı ; dil, yaş , sağlık , ölçü sınırları vardır onları öğren ve bence biraz daha araştır 😀😀
Önce Sirtina bir cift Kanat takman lazim, ondan sonra Victoria Secret'le Instagramdan baglanti kurmalisin, gerisini Sen halledersin.
yalnız senin ücretini ödeyemez onlar. zaten defileler çok masraflı oluyormuş diye yapmıyorlar artık diye biliyorum.
ailemin sevgilimin meleği olduktan sonra victoria secret meleği olmasam da olur
0 beden en az 175 boy kaslı bacak karın kasları dik orta memelee delici bakislar sert yuz hatti dolgun botokslu dudaklar her yerin yapma olmali
Aslaa dolgu yaptiramamm ne hale gelirim boyumda 1.70 fizik 0beden sjsjsj sporla ugrasiyorum
Dolgun zaten dudişlerin güzel kizsin o saksofon podyum irispilerine özenme bosver
Ahahahah kiz oldum
Bende erkek oldum
Ay delii😂klavye ingilisce iste anla
diğer mankenler nasıl başarıyorsa öyle yaparsın gidip başvurcan ne gibi kriterlere bakıyorlar
mesela öncesinden bir mankenlik kariyeri arıyorlar mı
yoksa sıfırdan direk orada manken olunur mu bence bunu araştır önce
VS defilesi artık olmayacak diye biliyorum. Gec kaldin tatlimm jdjd.
Kız valla olabiliyorsan ol hayatın kurtulur. Çok da prestijli bir yer vs. Boyun kilon yağ oranın nasıl? Önce bir Türkiye deki yarışmalara falan katil. Güzellik yarışması falan? Sonra kesfedilince devamı gelir ama zor bir yol kolay gelsin
Yok kuzum turk degilim rusyadayim burada teklid var ama normal cekim mankeni olmaya ben ne alaka Vs ne alaka olamam.
mahallede her b. oka laf yetiştirmesi şart olan, sağ yanaklarında kocaman iri bir ben, ellerinde bi dergi, ağızlarında sakız çiğneye çiğneye pencerenin dibinde sokağı gözetleyen ve en ufak muhabbete höğğğğğğğğğ diye girişen tipler var ya.. aynı onun gibi saplamış yorumu konuya..
@saat4 anlamadim? Ne diyorsun? Kime diyorsun
@saat4 neden oyle diyorsun kotu bir soz dememiski
@saat4 o mizahını al bir yerine sok. Bende genc bir kızım ve eğer bana da bir yerden teklif gelseydi kaçırmazdik Türkiye de asgari ücretle çürüyüp gitmek istemiyorum çünkü
Boydan ve örtülü olmamdan kaybediyorum yoksa manken gibiyim 10 cm kisa kaliyorum yaa
bence sen türkiye de ki ölçülerin üstünde bir güzelliğin var. bence ciddi anlamda düşünüyorsan ilk burada mankenlik için adım atmalısın
Turkiyeli degilimki yani turk degilin gelmedim oraya hic
Bunlar görünen işleri. Birde diğer gün yaptıklarına bak kafana yatarsa.
Bende olmak isterim öyle bir şans varsa boyum da uyuyor :D
Malum örgüte üye olmak gerek heralde eyes wide shut filminde göstermiş Kubrick abimiz manzarayı.
ol engel olan sanırım çok. az da var mı fizik ya da fizik onemlili mi bujun için belem3dim
Benim göbeğim var göbeği olan bir insanın mankenlik için vereceği tavsiyeyi dinleme derim
Internetten şartları araştır bide hemen victoria secret meleği olamazsın başka markalarda çalışıp deneyimli olman lazım inş başarırsın
Yaaa😇💖
Onların göğüs kalça boy kilo ölçüleri var o şartları sağladığından emin ol ve başvurunu yap. Fiziğini bilmediğim için fiziğin hakkında yorum yapamayacağım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?