Yaşım 20, çoğu Victoria Secret modeline göre daha gencim. Boyum 1.75 kilom 52 çevrem model olmalısın Victoria Secret'a uygsun diyor en büyük hayalim bu. Sizce model olabilir miyim? Estetik yok Doğalım balık burcu olduğum için gözlerim de çok dikkat çekiyor ☺️Sizin de gururumuz okşanmaz mı Victoria Secret defilesin de bir Türk olması ☺️
İnanın gözlerinizin dikkat çekiyor olmasının, balık burcu olmanızla hiç bir alakası yok... Model olabilirsiniz, isteyen herkesin olabildiği gibi. Yine de, "Victoria Secret" tarafıyla hiç alakam olmadı, nasıl alımlar yaparlar, neye göre seçerler bilmiyorum. Güzel olduğunuz doğru, bu nedenle temel ilkeyi karşılıyorsunuz zaten. Ancak yüksek ihtimalle farklı ülkede oturuyor olmanız ve bir şekilde oraya uyum sağlamanız gerekiyor. Türkiye'den bir kızın "Dünya Güzeli" olması umurumda bile değil aslında, ülke ganimetleri, ülkede kalmalı bana göre. Çevreniz sizi boşa ümitlendirmeyi deniyor bile olabilir, buna bir şey diyemem. Yine de dediğim gibi, güzelliğiniz sayesinde Türkiye'de gideceğiniz çoğu yerde modellik yapabilirsiniz. Ancak Victoria Secret, benim bilgimi aşan bir olay. Umarım hayalinizi gerçekleştirebilirsiniz ^^
Alım şartları ne bilmiyorum ama sen resmen doktora tezini bitirir bitirmez profesör olmak istiyorsun. Öncesinde başka yerlerde mankenlik yapman lazım sanırım. Hem taktınız Victoria Secret'a, bizim Cansu Giyim'in nesi var? Git başla işte orada 😂
Pembelilerin yorumlarını kaale almaman en doğrusu olacaktır senin için, nazar değmesin hem yüzün hem fiziğin güzel. Yürüyüş eğitimleri falan vardır sanırım onların o işleri aştın mi bal gibi olursun başarılar :)
Vs meleği olman için uzun bir süre başka yerlerde aktif modellik yapmış olman gerekiyor. Mesela Dilan Deniz sırf bu yüzden reddedilmişti. İl aşama çekicilik ile ilgili birkaç dakika verip jüriyi etkilemek ile ilgili. Ama sonrasında CV ye falan bakıyorlar. Deneyimlerine yani. Mesela ondan öncesinde iyi markalarda (ör; gucci, Zara, h&m, calvin vb.) ve bunlarda modellik yapmakta çok kolay değil. İlk önce tanınmaya bak. Bunun için kendine küçük hedefler koy ve tek tek onları aş. Ayrıcı VS 1.77-1.78 ve üzeri kabul ediyor diye biliyorum. Ama istisnalar da var tabii.
4
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Barbara Palvin 1.73 ve 1.73 olan modeller var ama söylediklerin de haklısın önce buraları hedeflemem gerek
Hem dünyaca ünlü bir markanın modeli olmak istiyorsun hem de her şeyin gizli. Her şey güzellik/boy/kilo/ölçü olmuyor. Psikolojik olarak yeterli değilsin belli ki. Önce insanları takmamayı düşün. Görmezden gelmeye çalış. O modellere her gün binlerce erkek mesaj atıyor. Yürüyor. Ama onlar hiçbirini takmıyor, umursamıyor. Demek ki psikolojik olarak yeterli değilsin.
Fiktorya sikrıt meleği olma şartı -iyi seviyede Fransızca Almanca sanskritçe bilmek -pırentaaabıl olmak -dış ticaret tecrübesi olmak -bayana benzemek -abidik gubidik pozlara sahip olmak -kpss p3 den 97 almış olmak - askerliğini yapmış olmak
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
fiziğin ve yüzün gayet güzel. Hayalin de bu ise tabiki dene. Ama bu işler direk en iyi olan yerle başlamıyor.önce daha basit ajanslarla başlaman lazım. Benim lisede arkadaşım mankendi kaç yıl oldu hala devam ediyor şu an en fazla gelinlik, abiye giyiyor ama podyumda yürüyor. O kadar sene model olmasına rağmen Yani öyle çok da yükselmedi.
VS modeli olmak için güzelliğin yetmez. Oradaki modellerin bazılarından güzel ve tatlısın bile ama onların ilgisini çekecek kadar ilginç bir yanın olduğunu düşünmüyorum ama denemekte fayda vardır.
Viktoria secret mankenlerini sadece boy kilo oranına göre seçmediğini biliyorum. Orda manken olmak evet gurur verici olmalı çünkü hiçbirisi sadece beden olarak güzellik olarak seçilmiyor. Umarım hayallerine kavuşursun👒
Öncelikle allah sevdiklerine bağışlasın çok güzel bir kızsın. Türkiye şartlarında kesinlikle model olabilirsin. Victoria secret mankeni olmanın ciddi eğitim gerektirdiğini duymuştum. Ağır sporlar yapıyorlardı. Kültürel gelişimede önem veriyorlardı. Bu konularda başarılı olursan neden olmasın?
Uzaktan çekilmiş foton ortalama fakat yakın fotoların güzel onlarda da efekt dazla gibi anlamadım.. Vs mankeni olacak kadar değilsin bence. Vs mankenlerinin albanisi bile değişik. Tr mankenliği falan olur anca
"çevrem model olmalısın Victoria Secret'a uygsun diyor" Saçmalığa bak ya asdfmsafmas. Hadi model olmalısın deseler neyse de Victoria Secret'a da uygunsun demek :D Aradıkları kriterleri mi biliyorlarmış da çok uygun diyorlar.
Öyle aham şaham bir güzelliğin yok. Totalde baktığında evet fiziğin iyi. Ama fizik tek başına yetmez. Fiziğini daha güçlü sergileyebilmen için kondüsyonunu korumalisin. Victoria seviyesine gelmen için ilginç bir yanın da olmalı. Baktığın zaman Victoria da güzel olmayıp da olanlar. Yani anlayacağın performansını gelistirmen lazım.
Kesinlikle katılıyorum söylediklerinize ve güzel ama Müge Anlı’nın da dediği gibi “Senden çok var.” yani güzel olmak tek başına yeterli değil. Görünürde güzel gözükmeyen ama çekici olan ve fiziği çok güzel olan birçok kişiyi görüyoruz VS da. Ki zaten iç çamaşırı defilesi yapacaklar. Yani kusursuz bir cildi de olması gerekiyor. VS cilt lekeleri olan kişileri kabul etmiyor mesela. Loş ışığın altında yürüyüş yapması ve jüriyi kısa sürede etkilemesi gerek.
evet olabilirsin boyun iyi yaşın daha ufak biraz göğüslerin küçük o kötü oraya girmek için ayrıca büyük bir torpil bulmak lazım milyonlarca başvuru var ve gerçekten hepside çok çok iyi. victoria secret için daha çok yolun var ama ilerde inş
yüzün çok standart melek olabilmek için sadece fizik değil kültürel kendini yetiştirme dil ve gerekli eğitimlerinde isteniyor senin dediğin gibi boy kilo oh ne ala
Aynen bence de. Sosyal medya hesabın var mı? Kullanıcı adın nedir? dedim. “Şimdi bir sürü erkek ekler uğraşamam” dedi. Hem dünyaca ünlü bir markanın modeli olmak istiyor hem de her şeyi gizli. Açıkcası garip. Zaten o modellere her gün binlerce erkek mesaj atıyor ve hiçbiri bunu takmıyor. Demek ki psikolojik olarak buna yeterli olmayadabilir.
Bence önceliğin sağlıklı yaşamak olsun. Boyunla çok orantısız bir kilon var. vücut kitle endeksin 16 larda bu aşırı zayıf demek oluyor. İdeal kiloda endeksin 19 altına düşmemesi gerekir. Kendini böyle beğenmemelisin, sağlıklı beslenmeni öneriyorum.
Çok kız gördüm birçoğunda var. Güzel görünüyorsun ama türk olman büyük bir engel bazı şeyler için. Daha güçlü bir ülkeden olsaydın şansın daha fazla olurdu. Ayrıca bu yolda bir çok şeyini feda etmen gerekecek.
😊hiç sanmıyorum. Mankenlik için uygunsun fakat senin dediğin yere senden iyiler giremiyor. Girersen ne güzel. Tabi oradakilerin normal yolla girdiğini de sanmıyorum. Aile parası vb önemli etkenler vardir.
@the_vampire_diaries Yabancılar ve bazı türk kesim böyle düşünüyor senin dediğin hangi yabancılar bilmiyorum ama yabancıların çoğu türklerden nefret ediyor kadını erkeği dahil. 2 Röportajda aa evet türk kadını daha güzel deyince herkesin göğsü kabarıyor ama işin arka planı öyle değil ayrıca bu benim kendi gördüğüm duyduğum ve tecrübe ettiğim kadarıyla yazdığım bir yorum senin görüp duyup tecrübe ettiklerin tam tersi olabilir dünya büyük.
Ya bırak Allah aşkına güzellik geçicidir olsa olsa seni kullanırlar orada paspas yaparlar Dünyanın neresine gidersen git turk vatandaşı olduğunu duyan sana farklı muamele yapar. Incinirsin