Zayıf kadın güzel, kilolu kadın çirkin algısı hakkında ne düşünüyorsunuz?

Neden kadınlara kilolu olduğu zaman aslında yüzün çok güzel biraz zayıflasan çok güzel olursun diye baskı yapılıyor?
Güzel olmak için zayıf olmak mı gerek?
Kilolu kadınlarda güzel olamaz mı?
Neden tüm dünya algısı böyle ve kilolu kadınlarda hep dışlanıyor?
Moda bizi zayıf olmaya mı istiyor?
Bedenini her hali ile seven kaç kadın var?
Peki ya erkekler bu konuda ne düşünüyor?
Zayıf olmalıyız diyenler neden böyle düşünüyor?
(Sağlık dışında)
Hadi biraz da bunu tartışalım:)
Zayıf kadın güzel, kilolu kadın çirkin algısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Zayıf kadın güzel, kilolu kadın çirkin algısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Zayıf kadın güzel, kilolu kadın çirkin algısı hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla