Evlenmek çok istiyorum ama endişelerim var. Ne yapacağım bilmiyorum. Maaşının yarısından fazlasını güzelliğe yatırıyor. Bu kızla evlenilir mi? Ne yapmam lazım?
Tüm maaşını güzelliğine yatıran bir kadınla evlenmeli miyim?
Kuaför manikür falan filan zaten pahalı şeyler. Yeni manikür yaptırsa ayda iki kez zaten çok para. Yine de kadın kendisini böyle seviyorsa ve bunu yapmaya devam etmek istiyorsa, sizin bunu engellemek gibi bir durumunuz olamaz. Bunu göz önünde bulundurarak seviyorsanız katlanırsınız diyebilirim. Evlenmek zaten hayatın geri kalanını birisi ile geçirmek istemek değil mi, onu seviyorsanız zaten mutlu olmasını istersiniz. Yine de maddi açıdan sıkıntılarınız olacağını, mutsuz olacağınızı, bunun yüzünden sürekli kavga edeceğinizi düşünüyorsanız kararlarınızı gözden geçirin derim. Manikür pedikür yapıyor makyajdan ev işi yapamaz falan diyorsanız bu bambaşka bir konudur, mutfak robotu falan alabilirsiniz. Çok konuştum sonuca geleyim, evlilik benim uzağımdan geçmeyen bir konu, deneyimim yok ama diğer insanların deneyimlerini taşıyorum. Bu konu size batacak belli, bu batmadan hissettiğiniz acı sevginize ağır basıyorsa evlenmeyin. Ne olursa olsun sevecekseniz evlenin. Soru trolse sinirlenebilirim, iyi günler dilerim.
0
0 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Maaş onun kazancı onun diye bir şey yok. Bekarken istediği gibi harcasın ama evliyken kimse kusura bakmasın öncelikler giriyor araya, ev geçiminde katkısı olması gerekiyor hayat şartları zor
Seninle birliktelginde buna devam ediyorsa isin zor. Benim sevgilimde oyle; bende ayni dertten muzdaribim. Dislerini beyazlatiyor, sac boyasi, kaynagi, epilayonu vs. vs. ya azicik ya cok az cil var yuzunde dibine girmen lazim gormen icin, cins temizletcem diyo. 22 yasinda botox nedir. Cozum bulursan banada yaz 😁
Bu kadınlar da size bir türlü yaranamadı arkadaş. Güzel olsa suç, olmasa suç. Güzellik de bedava değil bu devirde. Hem güzel kadınla evleneyim hem de sıfır giderli olsun diye bir dünya yok.
Kadınlar güzel olmadığını sandıklarından makyaj yaparlar. Oysaki güzellik eminliktir de Makyajsız Sade Ruh gibi temiz Su kadar berrak kadınlar var evlat. Ruhsal ibreni ona ayarla. Bu bir yaptırım tavsiyesi değildir.
Sonucta kendi parasi istediği gibi harcar ama gereginden fazlasinada israf yapıp biriktirmeyi bilmiyorsa ilerde sıkıntı olur o evi sadece sen gecindirmiyceksin
güzelliği kimi ne diye makyajla bağdaştırıyor ki? kadın belki masaja gidiyor aromalı ürünleri vs alıyor. kendini şımartıyordur. evlilik olayından banane
Evlen veya evlenme denmesi saçma olur.. Fakat çok cimrilik yapıyorsa ve maddi konularda hiç bir yardımı olmuyorsa ilkiskini gözden geçir.. İleride sıkıntı çıkabilir