Tüm maaşını güzelliğine yatıran bir kadınla evlenmeli miyim?

Evlenmek çok istiyorum ama endişelerim var. Ne yapacağım bilmiyorum. Maaşının yarısından fazlasını güzelliğe yatırıyor. Bu kızla evlenilir mi? Ne yapmam lazım?
Tüm maaşını güzelliğine yatıran bir kadınla evlenmeli miyim?
Tüm maaşını güzelliğine yatıran bir kadınla evlenmeli miyim?
Cevapla