AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
ben yapmam benim gözlerim doğal sürmeli :D dudaklarıma ruj sürsen tek kullanımda biter :D :D
Herkesin kendi zevk meselesi yapabilir saygı de duyarim
Ben yapanlara saygı duyuyorum , herkes kendini nasıl iyi hissediyorsa öyle olsun.
Eksileyen arkadaşlar sakin olur musunuz
Yapmayın erkekler bizden farkınız kalmıyor itici bence bide etek giyin tam olsun bana itici geliyor saç uzatan küpe takan makyaj yapan
Ben etek giyiyorum o zaman bana ne dersin bilemiyorum 😂
Şaka yapıyorum de kalbim kaldıramayacak💘
Ama ulu orta dolasmiyorum evde giyiyorim ve bacaklarim cok duzgun yani cok bakim yapiyorum
Erkeğin makyajı sakalıdır, yanlış anlamış bazı erkekler 🥴
Yok artık. Maskülen bir ayı olmayı tercih ederim bu a...
Eski sevgilim yanağımı ruh sürdü diye kıza kafa attım bence bu konuyu hiç tartışmayalım 😂😂😂
Makyaj yapan erkekler diğer erkekler için süsleniyorlar, yapmasınlar.
tüm erkekler James Charles gibi olacaksa kabulum ajhlskas
Erkekseniz erkek gibi olun yaa niye bize özenip durursunuz ki... makyaj falan yakişmiyoooooo
Oldu bir de gül koysunlar tam olsun. 😀
Erkek makyaj yapmaz atarına gider yapar, o kadar. 😀
Bence yapmamalı ama yapana da saygı duyulmalı, linçe gerek yok.
Bunlar erkek olamaz. Kadınlık hormonları daha ağır basan kişiler 🙄
Nefret ediyom bu ne ya yolda yürürken denk gelmim böyle cinslere döverim
Erkek bu şekilde makyaj yapmaz ama erkeğim diye dolananlar yapıyor işte...
Kadın güneştir, erkek ay. Ay güneş olmazssa karanlık'ta kalır.
Bu ne lan iğrenç. Ben kadınlarında makyaj yapmalarına karşıyım. Doğal güzelliğinizle kalın.
Peki ya kadınlar sünnet olmalı mı?
Bu beyinsizce sorduğun soruna aynı dille yanıt veriyorum ki bir ihtimal belki bunu da beynini kullanmadan kolay anlarsın diye 😏
Kötü duruyor ama kendi zevkleri hayatları yapsın yapmasın demem banane
Yapmasınlar tabii ki her şey dengesinde olmalı. Ben de size şöyle sorayım gey bireyler de şu soruyu soruyor mu? Bütün kızlar yok olsun biz erkekler kalalım, erkek erkeğe takılalım aynı şey lezbiyen bireyler için de.
İnsanlar kendilerini mutlu hissediyorlarsa eğer başkalarına zarar vermeyecek şekilde istedikleri her şeyi yapabilirler. Yıl 2021refah için toplumsal cinsiyet rollerinden çıkılması gerektiğini düşünüyorum.
Sonra bunu pompalarlar valla saglam g. tu elde görür 🤣
Sebep ne olursa olsun erkeğe makyaj olmaz olamaz. İbn Abbas'tan rivayetle Resullah (s. a. v) şöyle buyurmuştur; “Erkeklere benzeyen kadınlara ve kadınlara benzeyen erkeklere Allah lanet etsin!” ...
Ben makyaj yapan erkek görünümlü kadınlardan daha çok nefret ediyorum.
Güney kore gibi bazı yerlerde yapılıyor ancak biz alışık olmadığımız için bize farklı geliyor ama resimdeki gibi abartılı olmasada erkeklerde yapabilir bence
İsteyen yapsın ama sosyal mesefemizi de koruyalım 😅
Erkekler de makyaj yapabilir. Bu onların cinsel tercihini de göstermez ayrıca. Tanıdığım çok kişi var. Bunu sanat olarak yapan da var, bakım ya da süs olarak gören de... Herkes özgürdür.
Herkesin kendi tercihi. Ben erkeklerde makyajı hoş buluyorum. Ama abartı makyaj hem kadında hem de erkekte berbat duruyor. Yani kendine bakan birine farklı gözle bakmak kötü olur.
Yani bence tabiki hafif makyaj güzel olur mesela bazı erkeklerin dudakları soluk oluyor bunun için hafif ruj allık falan öyle şeyler şirin duruyor bence
E zaten erkek oyunculara modellere yapılıyor. İlla eyelinerlı rujlu olması gerekmiyor makyajın. Ten makyajı yapılıyor.
Günlük hayatta da isteyen istediğini yapar. Kişisel tercih.
Bence makyajı kadınlar bile yapmamalı sahtekarliktan başka bir şey değil
Senin Allahına kurban
Pislikler ya şu hale bak
Makyaj malzemelerinin üzerinde kadınlar içindir diye bir şey yazmıyor ki isteyen her insan bu ürünleri kullanabilir ve erkekler de makyaj yapabilir
Neden hep makyaj reklamların da kadın var, neden erkek yok? Erkeğe rimel, ruj yakışır mı yapmayın gözünüzü seveyim
Tabulardan dolayı tabii ki de. Fotoğraftaki çocuğa baksana bi. Ne kadar da yakışmış.
Ya o gaydır ya da kadın gibi hissediyordur ona bir şey diyemem. Ama cinsel tercihleri farklı olmayan erkek yapmamalı. Hadi yüzünde leke vs bir şey vardır pudra sürer fondöten sürer tamam ama rimel, ruj nedir Allah aşkına kadınsı
Tamam kanka sen yapma diycem se kadınsın sen de
Her isteyen insan yapabilir bu konu tartışmaya kapalı
Gaylerin hepsi makyaj mi yapiyor?
@kardelen17162120 Yapmıyor ama yapsalar garipsemem.
Böyle sorulari begenmiyorum
Yorunlarda herkes büyük konusmus kinamis
Yok ben yapmam falan büyük konusmayin
Kizlarda ayni sekilde hic hos değil aslinda
Kendine yakıştıran yapsın makyaj kadına özel diye bir şart yok
Valla dün yolda bu tip 2 gay gördüm salına salına yürüyorlardı o kadar çok utandım ki 😏 erkek makyaj yapmaz!
öle olursa size kimse bakmaz onlar boylu poslu kız olurlar sizede sümüklerini atmazlar :D
Buna gerek yok çünkü erkeğin yüzü doğası gereği ve hormonal yapısından ötürü zaten parlak ve canlı duruyor.
Cilt kalın ve yağlı olduğu için sanırım.
Bu yüzden gerek yok.
Ben begenmiyorum acikcasi, erkeksi gelmiyorlar ozaman bana ciddiye alamiyorum ama herkesin kendi bilcegi is :)
Bu durumun 'sizcesi' olamaz, çünkü herkesin kendi hayatı. İsteyen yapar, isteyen yapmaz. Bizim fikrimizin önemi yok.
Bence yüzlerinde sivilce leke benzeri şeyler varsa fondoten sürebilirler ama far ruj maskara bunlar olmaz yaa
Yapanıda yadırgamam herkesin kendi vucudu istediğini yapar kimseyi eleştirmek haddime değil.
Travesti adayları yapabilir
+111
😂😂
isteyen istediğini giysin, yapsın. sana zarar vermediği sürece bir problem yoktur
İsteyen yapar, ama çok feminen olmayacak şekilde. Ha eğer çok feminen makyaj yapan bir erkek varsa ortada kızlara da ekmek çıkmaz zaten :D
Bir şeyi erkek yaparsa kadından daha iyi yapacağı için yapmasın bence
Makyaj yapan erkek, erkek değildir o zaman gitsin etek de giysin koluna çanta da taksın saçını da uzatsın maniküre pediküre de gitsin.
Ilk başta hayır derd8m ama şimdi kesinlikle evet derim. Erkeklik azaltıcı ilaç alıyorum haftada bir 300 mg kadın hormonu alıyorum. Tercih ediyorum
Kadınlar böyle biriyle evlenmek istiyor musunuz ona göre düşünün 😂😂
Bence artık ayırt edici bir özelliğimiz olmalı kadınlardan abartılıyor bu modernlik ama yapana birşey demem oğlum bile yapsa sorun olmaz benim için
Herkes kendi cinsiyetinin gereklerini yaşamalı.
Mesela pantolin giymemeli kadinlar öyle mi
Erkeğin makyajı sakalıdır abi
Herkesin kendi tericihi kim napiyorsa yapsin, ama bana sorulursa hoslanmam derim yapmamali derim.
Erkek erkek gibi kadin kadin gibi bir uslupta olmalı.
Ya erkek erkek gibi kadın kadın gibi. olmali çağ degissede bu degismemeli
Şuna erkekler demeyin, i. neler deyinde kurtulun, ortalik i. ne dolmuş
fazla sürmesi abartılı tabi ama kusurunu kapatacak kadar yapsa olur.
Ben yapıyorum. Beni seven kadın parmağıma tektaş pırlanta taksa ömür boyu çıkarmam.
Yapmamalı ya erkek erkeğe benzesin biraz
Yapanlarla idare edin
Keyfi bilir nasl istiyorsa nasıl mutluysa...