Gerçekten çok güzel. Evet bir sürü estetik operasyon geçirmiş ama bu kadar estetikle güzel olabilmek de bir şey. Çoğu kişi ucubeye benzer. Feminenmiş ki yakışmış. Burada sallayan kızlar kıskanmış, erkekler zaten buna sallıyorsa kördür. Koluma takar sabahlara kadar gezerim böyle bir hatunla <3
5
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Aynen guzel dedim diye kiskancliktan bana bile bir ton hakaret etmisler 😂 millette cok asagilik kompleksi var ne yazik ki
Bilemedim kanka şimdi. Estetik olarak herkes vücudunu değiştirmek için yeniden yaptırıyor o yüzden estetik operasyonlar insan vücudunu doğal halinden başka hale dönüştürüyor. Ne diyeyim Estetik uzmanının eline sağlık ama pek çok güzel bulmadım.
At suratlı. Neresi güzel Güzellik algısının geldiği son nokta bu demek. Marliyn Monroe lardan bu uzaylılara vayyy bee
8
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Güzellik göreceli bir kavram. Beğenen bir çok insan var, kendisi fenomen. Herkes seninle aynı görüşte değil diye neden hakaret ediyorsun? Ayrıca bana göre de Marliyn Monroe güzel değil. Saçı başı makyajı giyimi güzel olmasa bir hiç.
Yapaylık arttıkça güzellik azalır. Algı bunun tarsine doğru ilerliyor. Zaman kavramı bu algıları bile değiştiriyor. Sen yeni nesildensin güzellik anlayışının bu yönde olması beni şaşırtmadı.
@Gflared Senin gibi kaliteli bir insan böyle medeniyetsiz, saygıdan yoksun insanlarla daha fazla muhattap olmamalı ❤🤘 Onlar♿ 🔫Biz 😂 Gayet normal bir soru sormuşsun neden parladıysa bu kadar... Çok ilginçler.
@Callmemistress O konuda çok yüksek ihtimal haklısın zaten başka türlü bu masrafları karşılayamazlar. Hep mi böyleler ama? Sonuçta insan duyguları da olan bir canlı.
bu guzelse yandik artik sorun bu zaten yuzunu boya manyagi yapan herkes kendini guzel saniyo erkekler pesini zaten brakmiyo ama bilmiyo ki bizim ulkeDe kadin olman. yeterli her turlu pesinden gidrler guzel olmana gerek yok