Arkadaslar benim bi sorum olacak hani ne zaman gorsem ki her gun ister istemez goruyom, deliriyom.
Burundaki et ya da kikirdak mi deniliyor iste o neye gore uzuyor/buyuyor, cunku hani dokununca bakiyom burnumun kendi kemigi geride ama burnumun et olarak uzunlugu abi cok daha uzun hani cok alakasiz bir burnum var ve gercekten hos durmuyor. Genel olarak tipimi vs herseyimi begenirim hic bir sikayetim yok olmazda, agiz, dudak, kulak, goz zaten ap ayri guzel vs hersey yerinde guzel fistik gibi cocugum falan ama ne zaman buruna gelince abi sanki hani hersey olmus uymus ama buruna gelince baska birinin burnu takmislar HIIIIIC yakismiyor cok alakasiz bisey, uzun yani, kalinlik olarak idare etsem sorun etmesem bile uzunluk olarak cok buyuk. Yandan ve capraz baktirmak hic istemem, foto falan asla, hele kizlarin oldugu ortamda abi rezillik ya utaniyom hani butun karizma yerlerde. Babama cektim 80% biliyom onukunla tipki aynisi ama babamin ki en azindan benim ki kadar uzun degil, benim ki onunkunu kodu gecti, yok yani kafam da buyuk olsa sisman falan en azindan belki otururdu belli olmazdi yakisirdi, valla biraz daha kisa olsa yine razi olurdum. Ergenlikten once cok normal kucuk bi burnum vardi abi nolduysa bu ergenlikte boyum zaten uzadi gitti 184 ama bi burun bu kadar mi uzar da alakasiz bi hal alir cidden sinir oluyom...
Ben hani namazinda dininde olan birisiyim ve Allahin verdigi bedene saygisizlik ne bilim bozdurmak asla degil niyetim, ama ben estetik olarak arastirdim ve dine gore hani ozguvenin kalmazsa moral olmazsa, depresyona girersen gibi seylerde kabul edilirmis diye okudum ki benim de oyle ozguven diye bisey kalmadi ki. Ben bunu sirf orami burami duzeltim diye daha guzel olim diye yapmiyom burda psikolojik olarak bi durum var cunku.
Yani soruyu anladiniz herhalde boyle alakasiz bisey neden olur uymuyo cunku yuzumun geri kalaniyla
Burundaki et ya da kikirdak mi deniliyor iste o neye gore uzuyor/buyuyor, cunku hani dokununca bakiyom burnumun kendi kemigi geride ama burnumun et olarak uzunlugu abi cok daha uzun hani cok alakasiz bir burnum var ve gercekten hos durmuyor. Genel olarak tipimi vs herseyimi begenirim hic bir sikayetim yok olmazda, agiz, dudak, kulak, goz zaten ap ayri guzel vs hersey yerinde guzel fistik gibi cocugum falan ama ne zaman buruna gelince abi sanki hani hersey olmus uymus ama buruna gelince baska birinin burnu takmislar HIIIIIC yakismiyor cok alakasiz bisey, uzun yani, kalinlik olarak idare etsem sorun etmesem bile uzunluk olarak cok buyuk. Yandan ve capraz baktirmak hic istemem, foto falan asla, hele kizlarin oldugu ortamda abi rezillik ya utaniyom hani butun karizma yerlerde. Babama cektim 80% biliyom onukunla tipki aynisi ama babamin ki en azindan benim ki kadar uzun degil, benim ki onunkunu kodu gecti, yok yani kafam da buyuk olsa sisman falan en azindan belki otururdu belli olmazdi yakisirdi, valla biraz daha kisa olsa yine razi olurdum. Ergenlikten once cok normal kucuk bi burnum vardi abi nolduysa bu ergenlikte boyum zaten uzadi gitti 184 ama bi burun bu kadar mi uzar da alakasiz bi hal alir cidden sinir oluyom...
Ben hani namazinda dininde olan birisiyim ve Allahin verdigi bedene saygisizlik ne bilim bozdurmak asla degil niyetim, ama ben estetik olarak arastirdim ve dine gore hani ozguvenin kalmazsa moral olmazsa, depresyona girersen gibi seylerde kabul edilirmis diye okudum ki benim de oyle ozguven diye bisey kalmadi ki. Ben bunu sirf orami burami duzeltim diye daha guzel olim diye yapmiyom burda psikolojik olarak bi durum var cunku.
Yani soruyu anladiniz herhalde boyle alakasiz bisey neden olur uymuyo cunku yuzumun geri kalaniyla
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Baskı yaparsan büyür, yani kemerli kısma baskı yapmak ve sürekli gözlük kullanmak o kemer kısmını büyütüyor. Bahsettiğin kısım farklıysa ona bir şeye göre büyür diyemeyiz onu cerrahlar bilir ancak, ama vücutta ergenlikten sonra bile tek büyüyen kemik burun kemiğiymiş.
Yok ya hic bi baski ne de gozluk falan kullaniyom. Zaten burnum hani kemer kismi dumduz yani ucgen gibi bisey orda hic bi sikinti yok ama uzun yani o hic hosuma gitmiyo cunku kafamla/yuzumle hic bi alakasi yok uyumsuz bisey koskocaman ortada... Burnumun kemigini kontrol ettin burnumu asaga egerek dedigim gibi kemikte sorun yok o daha geride kaliyo ama et olarak uzun...
Onu ameliyatla küçültebilirsin, kısalttırabilirsin anca, o senin genetiğin çünkü
Aynen bende onu dusunuyom cunku babama cektim hani sekil olarak da babaminki gibi sivri ucu. Yani ben bunun bu kadar uzun olmasi sadece etten ibaret olarak ameliyatla kucultebilirler dimi yani kisalatma, sorun olmaz dimi?
Burun küçültülebilir, kısaltılabilir, ucundaki fazlalık et alınabilir, kemer kırılabilir. İsteğine göre bilgisayarda çizdiriyorsun ve yapıyorlar. Tıp gelişti artık
Aynen orasi oyle tabi dogru, ama ne bilim bi an aklima sey geldi, sonucta o uzunlugu kisaltinca ordaki deri nasil olacak diye o nasil kisalacak burunla beraber sanki fazlalik kalir gibi bi dusunce geldi de aklima... Yani hani kilolu insanlar birden 50kg falan zayfilayinca derileri sey olur onun gibi yani😊
Onu nasıl yapıyolar biliyomusun, burnundaki kıkırdakları alıyorlar önce, sonra burnunu alttan anestezist kesiyor, sonra o burun derisini geriye doğru çekiyorlar. Küçüldüğü zaman kıkırdakları tekrar koyuyorlar desteklemek için burnunun ucuna.
Vaay be, sen videosunu falan mi izledin, merak ettim bak simdi... 🧐
Youtubede ameliyat videoları var ama izlemedim ben, babamın estetik cerrah arkadaşı var, senin gibi merak edip sormuştum
Hee, sansliymissin. Ben de bi bakim o zaman. Bu arada tesekkur ederim yardim icin valla iyi geldi🙏
Rica ederim, doktorunu iyi seç
Aynen bide o var iste ama nerden bilebilirsin ki kim iyi kim kotu diye, zaten yurtdisinda kaliyom hani turkiyeye gelip de yaptiracam yapcaksam...
İnstagram sayfalarına bakıcaksın, önceki hastalarının burnunu nasıl yapmış ons bakıcaksın ona göre gidiceksin
Anladim tamamdir ben arastirim o zaman biraz, valla sagol yardimin icin tekrardan, iyi gunler o zaman🙏🙋♂️
🤙🤙
Nefes almada bir problem yoksa fazla dert etme.
Nefes almada yok sorun Allaha sukur, ama gorunus olarak cok moral bozucu sinir edici, cunku uyusum yok up uzun bide burun olunca hani yuzun tam ortasinda ister istemez goze carpiyo... Zaten ergenlikten bu yana, yani 13-14 yaslarinda arkadasin biriyle hep laf sokartik birbirimize sakasina tabi hani o zaman bile burnumla dalga gecerdi bende onun kilosuyla, hatta o zamanlari TV de hatirlarmisiniz Hasan Findik diye bi reklam gelirdi, valla beni hasan findik olarak lakap gibi taktilar bazen HASAN FINDIK diye bagirirdik okulda, yani demem o ki taa o zamandan beri belliydi, Şu an da buyuduk ciktik ergenlikten 20 ye yaklastik...🤷♂️
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!