Burundaki et neye gore buyur ACIL YARDIM YA LUFTEN?

Arkadaslar benim bi sorum olacak hani ne zaman gorsem ki her gun ister istemez goruyom, deliriyom.
Burundaki et ya da kikirdak mi deniliyor iste o neye gore uzuyor/buyuyor, cunku hani dokununca bakiyom burnumun kendi kemigi geride ama burnumun et olarak uzunlugu abi cok daha uzun hani cok alakasiz bir burnum var ve gercekten hos durmuyor. Genel olarak tipimi vs herseyimi begenirim hic bir sikayetim yok olmazda, agiz, dudak, kulak, goz zaten ap ayri guzel vs hersey yerinde guzel fistik gibi cocugum falan ama ne zaman buruna gelince abi sanki hani hersey olmus uymus ama buruna gelince baska birinin burnu takmislar HIIIIIC yakismiyor cok alakasiz bisey, uzun yani, kalinlik olarak idare etsem sorun etmesem bile uzunluk olarak cok buyuk. Yandan ve capraz baktirmak hic istemem, foto falan asla, hele kizlarin oldugu ortamda abi rezillik ya utaniyom hani butun karizma yerlerde. Babama cektim 80% biliyom onukunla tipki aynisi ama babamin ki en azindan benim ki kadar uzun degil, benim ki onunkunu kodu gecti, yok yani kafam da buyuk olsa sisman falan en azindan belki otururdu belli olmazdi yakisirdi, valla biraz daha kisa olsa yine razi olurdum. Ergenlikten once cok normal kucuk bi burnum vardi abi nolduysa bu ergenlikte boyum zaten uzadi gitti 184 ama bi burun bu kadar mi uzar da alakasiz bi hal alir cidden sinir oluyom...
Ben hani namazinda dininde olan birisiyim ve Allahin verdigi bedene saygisizlik ne bilim bozdurmak asla degil niyetim, ama ben estetik olarak arastirdim ve dine gore hani ozguvenin kalmazsa moral olmazsa, depresyona girersen gibi seylerde kabul edilirmis diye okudum ki benim de oyle ozguven diye bisey kalmadi ki. Ben bunu sirf orami burami duzeltim diye daha guzel olim diye yapmiyom burda psikolojik olarak bi durum var cunku.

Yani soruyu anladiniz herhalde boyle alakasiz bisey neden olur uymuyo cunku yuzumun geri kalaniyla
Burundaki et neye gore buyur ACIL YARDIM YA LUFTEN?
Cevapla