AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
132Cevap
saçmalamayın sadece yakısıklı sandıklarınızda bi bok yok ondan
👏👏👏👏👏
Eğer bir erkeğin yanında çirkin bir kadın varsa kesin olarak aşıktır net. Ayrıca ne demiş büyük üstat sen o’na birde benim gözümle bak.!
Birde seven adamin gözüyle bakmak lazım çirkinmi güzelmi:)
Hiç alakası yok ilgi gördüysem ve hoşuma gittiyse bu durum karşılık veririm.
Senin gibi birinden çirkin kadın seven özgüvensiz erkek midir sorusu beklenirdi zaten -_-
Bu nasil bir soru ne alakası var ben sadece diş görünüşe bakmam sempatik ve komik olmali...
Çirkinlik göreceli belki yüzü fiziği çirkin ama kalbi güzel nerden bilemezsiniz çirkin diye kimseyi aşagila olmak herkez eşsittir
zevkli değildir... kimse çıkıp iç güzelliği diye uydurmasın... dış görünüşünü beğenmediği bir erkeği tanımayı isteyen güzel kız yok maalesef... beylik lafları sadece lafta kalıyor
Sonradan ona çekici gelmeye başlamış olabilir, her şey tip değildir bazen kişinin bir davranışı bile sizi kendine çeker.
Gupse ile Barışı koymussunda barış arduçta yakışıklı değil bence
Katılıyorum sana
Yakışıklı da sana çekici gelmiyordur
Bir insanın önemli olan kalbidir kalp kimi severse o güzeldir
İnsanların yüzde 90ı dış görünüşe bakar. Kalanı ise karaktere.
Erkek seviyorsa o dünyanın guzel kadinidir zaten kimseyi ilgilendirmez
Çirkin kadin yoktur, seven insan da dis gorunus hastasi degildir,
Bir insanın kalbi de sevilebilir, önemli olan sadece tip olmamalı.
Sevenin gözünden bakmak lazım birde o sevdiği kadına çirkin diye hitap ettiğiniz kadına
Toplumda uyumsuz çift çok fazla var. Tip dışında başka faktörlere bakıyorlar herhalde insanlar
Çirkin kadın seven erkek aşık dış görünüşe önem vermeyen erkektir
Güzellik her gözde farklı şekillenir. 😊 Bu yüzden güzellik yarışması tam bir saçmalık 👎
İnsana sevdiği güzel gözükür. Güzel seven tek biri ile uzun uzun çıkamaz...
Muhtemelen özgüvensizdir. Değilse karakteri çok sağlamdır ki kadının iç güzelliğini görmüştür.
Bu olay güzelliğe bakmıyor ki gönül işte bir yere konuyor.
Hayır öyle bir dünya yok sadece kendine bakmaktan aciz kızlar tercih edilmez.
Gönül bu aşk bu ne zaman nasıl nereye konacağı belli olmaz ki
Çirkin kadın yoktur. Az votka vardır., çok votka aşırı guven yapar😂
Başka kadın bulamayacağını düşünüyorsa aşık olmadigi halde öz guvensizdir net
Mecnun dediği gibi.. gel sen bide benim gözümden onu gör dediği durum.. söz konusu olabilir.
Çıkar amaçlı ilişkiler hariç olanlara gönül diyorum kimi severse o güzeldir
hayir diş görünüşü iç güzelige tercih etmeyen naif değerli erkeklerdir onlarin kiymetini biliniz...
Evet.
Demek ki daha iyilerini elde edecek gücünün olmadığını düşünüyor, bu yüzden çirkinlerle yetinmeyi tercih ediyor.
Yok ya ne demişler allah çirkin. sansi versin çirkinlerin baya sansi var
Hayır. Bazı şeylerden (meme, vajina ve bacak vs. den) daha fazlasını istiyordur.
Çirkin kadın seven kadın...
https://www.youtube.com/embed/GPI_TAeCFPsÖzgüvesizlikle ilişkilendirmek doğru değil bence, soruda bir yanlış olmuş komiğime gitti umarım kırıcı olmamışımdır, sağlıcakla kalın.
Erkek yerine kadın yazmışım :D
Ben güzelliğe çok önem vermem kendini beğenmiş vb kızları sevmem sadece benim olsun yeter
Bu biraz da tercih meselesi diyelim. Ama güzeli varkende tercih güzelden yana kullanılmalıdır.
Hayır, kadınları güzel veya çirkin diye ayırt etmek yanlış
Sevmek, dış görünüşten ibaret olmayıp, geniş bir kavramdır.
beyazorkidem kuzenım vardı yakısıklı çirkin zengin kızla nişanlandı :D
Bir kadına çirkin denmemeli bence göreceli bir kavram belki erkeğe güzel ya da tatlı geliyor belki de içini sevmiş özgüvensizlik değil bu
Çirkin kadın yoktur. Bakımsız kadın vardır. Hem çirkin diye düşünmektense o kendine baksın önce kendi çok mu yakışıklı.
Çirkin kadın mı? Cidden mi? Çirkin kadın diye bişey yoktur. Allah hepimizi özenerek yarattı. Ayrıca zamane erkeklerinin güzel bulmaktan başka hissettiği bişey yok.
Ne alaka? Adam rahat etmese niye evlensin hem de çirkin bir kadınla?
Yatak performansı iyidir. Kaprissizdir, kral olduğunu hissettiriuordur ve kraliçe olur
Gönül kimi sevmişse odur dünya güzeli. Eger benim aşık olduğum kişiye benim gözümle baksalardı ona herkes aşık olurdu demiş bi şair
Leylanin mecnunu değil mi o?
@Tirtirlibiskuvi evet o
Leylayi bulduk da mecnun olmadık mi
Ambalajına değil içeriğine bakıyordur.
😂mantıklı erkektir ne diyem
Hayır. Çirkin güzel diye birşey yoktur. Herkesin kendine göre zevki vardır. Başkasına gelen güzel birşey başkasına güzel gelmeyebilir. Olay bundan ibarettir.
Hayır alakası yok belki kişiliği karakterini beğenmiş olabilir. Ama işte portakal misali portakalı soymadan içini göremezsin. O yüzden ben tipe bakmıyorum karakter önemli diyenler yalan söylüyordur.
yani sevmek isteyen erkek - seven erkek - özgüvensiz olan bir erkektir, belli başına problemlidir. ))
Çirkin kadın sevmesi de ise bilemiyorum, sağlıklı erkek çirkine bakmaz - bu bir gerçek.
şu 1. fotarafdaki adam acayip yakışıklıymış , o kadın annesimi?
Bu kadının çirkin olduğunu neye gore belirliyorsunuz size güzel gelen başkasına çirkin gelebilir ya da tam tersi. Hadi hepsini geçtim güzellik sadece gözün gördüğü müdür.
Göreceli bir durum kime göre ne göre çirkin herkesin algısı başka.
Özgüvensiz yıkık erkektir.
Saçlar çok iyi yakışmış;)
Tam tersi de olabilir kendine güvenli ne istediğini bilen sadece iç güzelliğe önem veren, dış görünüşten etkilenmeyen
Hayır asla buna katılmıyorum. Sevgi demek dış görünüş anlamına gelmez, sevgi kalp güzelliğidir.
makyajsız yuzune bakılacak bırı olsun kafıdır ozguvensızlıkle ılgısı yok tercıh meselesı
Soruyu tam anlamadık ama karaktere aşık olduysa özgüvenle alakası bile yok
He he o yuzden mı guzzelere yurursunuz
Bak yürümek başka arkadaşlıktan aşka dönüşmesi başka
Yalan küllüyen yalan
Tamam yalan
çirkin mirkin ben onuda bulamadım a q hiç sevgilim olmadı buda benim şansım galiba millet.. üstünde fındık kırıyo biz halen daha elizabeth 😂😂
Bu bence bir tercih meselesi fakat cirkin kadin yoktur diyenlerdenim fakat baya baya ilgi ceken birini yanimda istemm sinirliyim biraz 😊
Güzel olduğu için sevmez insan sen sevdiğin için güzeldir o yüz ve beden güzelliği ise oraya hiç girmeyelim boş işler onlar
Bana göre cirkin insan yoktur, bakimsiz insan vardir.