AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
288Cevap
Ben kıskanç bir erkeğim çok güzel olmasını istemem beni kurtarsın Yeter sevdiğim kişi zaten bir süre sonra gözüme daha iyi görünebilir
zatrn sevgilisi ya da konustugu erkek veya erkekler vardir ve zaten bana bskmaz niye bakip ta kendimi uzeyim ki 😄
Çekingen ve içe kapanık biriysen ve kendini güzellik konusunda çok sorgulamaya girmişsen bundan dolayı olabilir
Güzel kız vermez çok peşinden koşturur çok paranı yer ama çirkin kızı hemen yatağa at
Yani sana denk gelenler hep o iş için istediler o yüzden uğraşmadılar mı diyosun
Netten dört bayanla tanıştım cirkindiler az naz etselerde verdiler güzel olanı kandıramadım hiç bir hava görsen
sana verenin aklina sicayim
@ensendeyim bir versen go tümü bırakman büyük konuşma resmini görsem senden güzeldir benim çirkin dedikkerim kesin
he tamam amca sana sumugumu atmam ucube moruk
@ensendeyim senin gibi sidikliyemi kaldım bedavada versen istemem
ulan yasli domuza nereden yazdim yaziip yazip durur maymunun farkli turu moruk seni sana veren yok moruk sidikli anandir senin uza ucube gelmis kac yasina git mezar bul yat yaslilar olsun
@ensendeyim biliyorum çok istiyorsun ama senin gibi ellozları sevmem hadi başka kapıya bana sulanıp durma
ya bir hadi ordan git moruk ucube. rezile kufur ediyoruz sanki ilani ask etmisim seni surungen moruk. dunyada bos yere yer kapliyorsun bak moruk hayal eleminden cik sana sumugumu atmam. amcalarla ilgilenmiyorum seni sizofren moruk. UZA YAZMA BANA MORUK
@ensendeyim bana İlk yaz sataş sonra masum rolü oyna ah ulan siz varya senin gibiler diyeyim
sana datastim mi gerizekali ayrica ne madum rolu ya sen ruh hastasi misin nesin of hadi ordan git basimdan amca
@ensendeyim sidikliye bah hele tirip yapıyor seni alan adama acırım başka birşey demiyorum
zavalli yasli domuz. sidikli senin anandir. moruk sana bakacagimi mi saniyorsun. Yazma artik dus yakamdan UZA AMCA huzur evinden falan mi kactin
@ensendeyim norospuluk yapma ben senin anana bişey dedimmi kaşar peşimi bırak KS nerdesin ya şu zilliyi alın başımdan bakın yazdıklarına
moruk kudur
😂😂😂cunku sen oyle diyince ben kasar oluyorum yazdiklarim seni kudurtmus hizur evini ara amca sakin ol kalp krizi falan gecirme kudur dùr
@ensendeyim sana kalmadım elime düşsen öttürürüm senide
ya sende utanmada yok ne rezil bir seysin ulan ben sana sumugumu atmam be seni rezil dedm yasindasin suraya gelip utanmadan torunun yasindaki insanlara konustugun kelimelere bak rezil yatacak yerin yok midem bulandi iyyyy
@ensendeyim kimin yatacak yeri olup olmadığına Allah bilir hem bu ikinci değişim sen satastın bana ben değil özelden bile yazmadım dikkatini çekerim hanfendi
İç güzelliğine bakmanı tavsiye ederim belki sorun ordadır
Kimse yoğurdum ekşi demez ama düşmanı olan biri de değilim kendi halinde takılan biriyimdir
Düşmanın olup olmaması önemli değil sen kişiliğine bak bir gözden geçir hangi kötü huyların var öğren her erkek dış güzelliğe bakmaz
Çok kırılgan duygusal biriyim ve dertliyimdir negatif enerji yaydığım için sanırım
Kırılgan ve duygusuz diye hiçbir erkek kabul etmemezlik yapmaz negatif enerji saçtığın içindir o nedenini bul ve çöz
Çok güzelse yaklaşmaya korkar, bana bakmaz ve reddeder düşüncesine kapılır
Ya reddetmicem işte fjdjd niye yazmiyosunuz sitedeki abazalarla mı sevgili oluyum djd
Seni görmedim bile niye yazayım kdkdk
Görüşelim
Teklif etti resmen sjdj
İşte kimse beğenmeyince bir süreden sonra sitedeki abazalara dönüştüm bende
:(:( dobarlan bıragma gendını
Deniyorum
Görüştünüz mü merak ettim. Bi kahve için bence hahsjs
Yok be bu da bakmaz bana kesin hiç uğraşmaya gerek yok şimdi gece gece
Sorunun bu demek ki. Güzel olabilirsin ama kendine güvenin yok. Daha çocuk seni görmeden kendi kendine tribe girdin zaten. Güven kendine. Hoşlandığın kişiyi elde et
Gaza getirme adamın yorumunun altında dedikodusunu yaptık
Bilmiyorum ikinizden niyeyse enerji aldım hshsjsj
Djsjsj iyiymiş
Burdan bana gelişmeleri bildirirsiniz hadi mucucucucu
Gelişirse djsjd
Belkide Allah seni koruyor en iyisi nasip olsun diye sana uygun sana değer vericek hayırlı bir erkek
Bende güzel değilim, kiloluyum ama. bana bakıyorlar😂 ama bence sebebi sıcakkanlı olmam😂
Kontrolsüz özgüven hissedildiği zaman itici oluyor bundan olabilir.
Demek ki dediğin gibi değilsin, yoksa her güzele Helede fiziği hoş olana bakariz
Bazıları ulaşılmaz olarak görür bazıları seni tavlamak için bakmaz
Belki de reddedileceklerini düşündüklerinden yaklaşmak istemiyorlardır?
Görmem lazım seni ozaman sana söylerim nedenini görmeden bir şey diyemem
Aç göster nur cemalini de söyleyelim güzel misin değil misin.
Çok soğuk duruyorsundur, bu da erkekleri senden soğutmak için fazlasıyla yeterli sebep
Seni tanımıyorum ama davranışların belki de kötü hoş değil herşey güzellik değil
Bilgi ve ortak sohbet alanları güzellikten daha önemli
Ben şımarıyorlar diye bakmıyorum. Burunları havaya kalkıyor. Bu sefer bizi takmıyorlar.
Siz inatla her şeyin güzellikten ibaret olduğunu sanın.
Ikı sebebten..
1. Özgüven eksikliği
2. Sevgiliniz var oldugunu düşünmelerinden.. :)
Yooo, benim sevdicegim cook güzel herkes de söyler maşallah diyelim ha
Bayat balık gibi davranması yani sahte ifadelerle hareket ve davranışlar sergilemesi. Ek olarak Ben burdayım nasıl görmezsin tavırları.
bence kebdilerine güvenmiyorlar bu kiz bana bakmaz gibi
Sebebi senin ona. Bakmayacağını düşündüğünden böyle bir riske girmez.
Ya benim gibi çok soğuksun ya da kendini güzel sanıyosun. İnsanlara tipim nasıl diye sorduğumda fena değil diyolar yani 1 kişi bile olsa bakardı ama çok içime kapanık olduğum için bakan yok biraz daha sıcak kanlı olmaya çalış
Bana çok güzelsin diyorlar çevrem hep manken ol oyuncu ol diye çok öğütlediler hatt
Egolu burnu havada salağın tekiysen istersen dünya güzeli ol hiçkimse bakmaz
Güzellik aramıyorum ben ciddi samimi güven saygılı ciddi birşey istediğim için
Erkekler güzeli affetmez, demekki dedigin gibi değilsin 😂
zevkler tartışılmaz belki seni güzel bulmuyor belki de seni çirkin buluyor
niye bakmayalimki tabi biraz yüksekten bakiyorsan zor isin
Sebep özgüven eksikliği."Bu kız bana bakmaz" önyargısı.
Buraya bunu yazdıysan teklif ederler hemde istemediğin kadar
Bence sende bir eksik var ya da fazla guzelsin insanlar korkuyor yaklasmaya kabul etmez diye bana ulaski ben bakim guzelmisin degilmisin gerci enlasmak daha onemli m saj bekliyorum ben guzel kiz dersin 😊
sen burda selam var evlenme teklşf edecek abazalar var nasıl teklif etmezler anlamıyorum
Abazalardan bahsetmiyorum onlar erkeklere bile yürüyor
vardır ya bakşında ya duruşunda bir şey.
yoksa neden bakmasın kimse?
belki de ulaşılmaz olduğun düşünülüyordur.
Ya normal bir erkek güzel kıza bakar eşi, nişanlısı , sevgilisi ya da çok sevdiği bir kız vardır o yüzden bakmaz mesela ben bir kıza aşık oldum ve o gündür başka kıza bakmıyorum görsemde görmezden geliyorum
Biraz ukalamıyız yoksa birileri popoyu çk mu kaldırdı
Çevrem öyle diyor güzel olduğumu hatta manken ol falan dediler
Yani manken fiziği kime göre neye göre güzel mesela şurda herhangi bi manken fotosu paylaşalım hem kıyafetli hem bikinili fiziği de belli olsun kaç erkek/kadın beğenir çnkü ideal kadın fiziği manken fiziği değil ki 45-48 kg arası değişiyor kiloları dediğim gibi kimin beğendiği veya beğenmediği önemli vr çogunluk esastır
Türkan Şoraya çok benziyorum aynısı gibiyim resmen
Mesaj atarmısın özelden
Neden
Yani belli bir nedeni yok açıkcası amaç rahatsızlık vermek değil sadce sohbet ve seni görmek istiyorum eğer senin içinde sorun değilse zaten profilime bakarsan kimseyi rahatsız etmeyeceğimi anlarsın 😇😉
Çok yaşlısınız benim için
Yaş kaç senin?
20
Hmm🙄 yani ben sadece sohbet amacıyla demiştim ama tabiki sen bilirsin zorlamıyorum hıı unutmadan benimde 28 😉
Kisa ve net erkekler fizigi guzel bir kadin gordumu bakmamalari zor illaki bakarlar tabi birde isin diger tarafi var kendini begenmis ukala burunlari bi karis havada olan kadinlara hic bakmazlar.
Ya bakmak derken abazalari kastetmiyotum
Bende abazalar demedim
Bence sen bazı kızlar gibi kendini güzel sanıyorsun ama güzel değilsin güzel olsan bakarlar
Offf güzelim diyorum niye kimse anlamıyor hatta çoğu tanıdığım bana sürekli manken ol vs gibi öğütler bile verir
Allah Allah çok merak ettim şimdi seni nasıl olurda güzel bı kıza bakmazlar ya ben olsam bakardım
Özgüven Eksikliği
ya da "Bana bakmaz Bu Kız"
Kesin Bunun Manitası Vardır
Havalı Kıza Benziyor, Bunun Rujunun Hakkından Gelemeyiz Vs vs
Bazıları esmer seviyordur sende hep esmer sevenleremi denk geliyorsun ne 😂😂😂
Yakınlık göstermiyorsundur birine yoksa neden istemesinler. Karakterin falan da çok önemli.
Kardeş kendini beğeniyorsan yeterli bence başkalarının ne düşündüğü önemli değil
Dış görünüşün egolu biri olduğunu gösteriyor olabilir ve bu yüzden erkekler red edileceğini sanıyorlar
Sevgilisi vardır mutlaka bize mi bakar bu kız diye düşünüyorum ben
Evet bir kaç kişi bana sevgilin vardır diye konuştular hatta ama yok dediysem de dinletemedjm
Çünkü biliyoruz ki bakınca senin de go tün kalkıcak o yüzden bakmıyoruz.
Fazla güzelsin dir o zaman ben şahsen güzel kızlara bakmam çünkü şöyle düşünürüm böyle güzel bir kız bana asla bakmaz derim o yüzden güzel kızlara bakmam ben şansım olmayacağını düşünüyorum
Çok güzel olduğunu düşünüyor olabilir ya da yaklaşılmaz
Gerçekten cok guzelsen fiziğin iyi ise bunu illaki sahibi vardır zaten diye ve bunun gözü çok yükseklerdedir diye hiç bakmazlar bile aşırı yakışıklı özgüvenli biri değilse helede
Çok fazla güzelsen "bu kız bana bakmaz zaten" diye düşünerek de yazmayabilir erkekler. Ama eminim ki geceleri çok hayal kurulmuştur özellikle de denizde sahilde çekilmiş foton varsa :d
ben bu sitede pek guzel kiz gormedim. cesaretinize ozguveninize hayranim
Çünkü bakınca bir yerleri kalkıyor en iyisi bakmamak
Ya bakmiyorsa karakteri bilir 😄 nasibinde kim varsa o cikarda demeki daha iyi degilsin ya da sen oyle zanediyorsun veya ciddi duruşun dan dolayida olabilir.
Yüzünin güzelliğine değil de bu karakter meselesi olabilir. Erkek milleti güzel kız görünce o güzel kızın kendisine layık olmayacağını düşünebilir. Şahsen ben öyle düşünüyorum.
Klasik; zaten vardır sevgilisi falan işte. bu kadar güzel kız bana mı bakacak şeysi de olabilir
Bunca yıldır bana bakmaz diye genel olarak bakmadım kızlara. Bir çok kişi de güzel birini görünce kendini küçümsüyor ve içinden diyor ulan buna kimler teklif ediyordur bana mı bakacak 😅
ego algısı ve ön yargısı vardır çoğu erkekte ve çoğu hem cinslerim güzel kızların peşinden koşacak kadar iantcı değil üşengeçtir
Ego algısı ve önyargı derken
Yakışıklılığıma yakışacak güzelliğin olmadığındandır
Güzel kız teklif etsek kabul etmez diye bakmıyorlardır ben olsam onların yerine teklif ederim sana
Çoğu erkekler fazlaz güzel olan kızlar tarafından hiç şansı olmayacağını düşündüğü için hiç oralı bile olmazlar