Yakışıklı olmayan erkek bile, kendinde bir değişiklik yaparak bence yakışıklı olabilirler. Ama sempatik erkek olmak, bence doğuştan gelen bir özellik olduğunu düşünüyorum. Sizce?
Yakışıklı erkek mi, yoksa sempatik erkek mi daha çok dikkatinizi çeker?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Kendime uyarlayacağım. Sempatiklik güzelliğe kıyasla daha önde. Güzellik başta çok etkili de uzun vadede alışıyor insan. Ama sempatiklik baki 😀
Hiçbiri, duruşu olan karakterli biti olsun gerisi önemli değil
İkisi de kesinlikle, bu konuda bir seçim yapmak istemiyorum 😅
Sempatik tabikide yakışıklı olmuş ama icraat olmamış ne anladim
Sempatik de olunabilir belki ama karizmatik olmak doğuştan gelen birşey. Sonradan biraz zor...
Cüzdanı kabarık erkek daha çok dikkatimi çeker djdkdkd
Sempatik olanda elbet dikkay cekici bir ozellik bulunur yakisikli olup ruhsuz olmasindansa..
Bu adam gerçekten yakışıklı ya😂💜
Bence karizmatik erkek
Sempatik
Sempatik
Sempatik olanı her zaman tercih edilir.
Yakışıklı Erkek
Sempatik
Sempatik erkekler
Sempatikkk
Sempatikkk😄
Önemli olan düşüncesi benim için, görünüşü değil.
Yakışıklı
Sempatik
Sempatik
Yakışıklı
Sempatik
Sempatik erkek