N’olucak siz de sürün hatta 5 kuruş fazla olsun kırmızı olsun 🥳🥳🥳
Durun şurda iki el sergilicez...


Sokakta böyle erkekler gördüğünüz zamanda, aynı fikirde olabilecek misiniz çok merak ediyorum. :D
Şüphen olmasın
En baş sen
Yoo saymam
Yapma yanarız melom😂😂🤪
Sana siyah gider 😏
Benim ellerim seninkinden daha güzel, ya.
Aynen kanki
Yerim o ellerini🤤
Ni zaman
Haftasonu😂
Bekliyorum o halde 🤤
Cevap
27Cevap
3 yaşındaki yeğenim yanıma her geldiğinde el tırnaklarıma oje sürüyor.. Dabiş babamada sürüyorum bişi olmaz diyor :)
Yiaaaaaaaa 🐥🐥🐥🐥🐥
Nasıl hayır diyebilirim ki :) bir zevk alıyor bir zevk alıyor.. Asetonla silip silip farklı renkler deniyoruz :D :)
benim elim seninkinden daha hoj. oje sürüp burada paylaşsam bana daha çok yürürler valla asdkdk
Ya bir git benim elim gayet güzel shshs
Görsel cok doğru djddj

Oje sürmeyen erkek de erkeğim diye gezinmesin ne diyelim 😂😂
Ben de eflatunumsu bir renk var ama pek sevmedim. seninki daha güzelmiş aşko. ama erkekler sürmesin plizko. kadınsılaşmış erkekler bacımdır
Oje süreceğime gidip en yüksek köprüden atlarım daha iyi valla
Bura 23. Kat valla atlasan molekülün kalmaz bir dene istersen :/
Gerçi oda doğru burası daha garanti olurdu :/
Şu instagramda görl diyen avanak sürüyor yeterince gözlerim kanıyor zaten gerek yok bence diğerlerinin sürmesine.
Saçma saçma konuşmayın, şakası bile kötü. Oje süren süren erkeğin erkekliğinden şüphe ederim. Iyy, ögğğ🤢🤮
of ele bak be etli zeytin yağlı dolma gibi ye ye bitmez limonun olayım
Alsın oje değildir ebakım yapılmalı en azından anlaşılmayacak şekilde çünkü onlarınkiler köyü duruyor
ellerim çok titret benim😂😂 koli bandına razıysanız hepinize sürerim 😅 getirin ojeleri
Has erkekler oje sürmez canım😒
Yoo bu yeni moda
Pek değil
Aaa akasya dhdhdd
Ben sürüyordum zaten
İvit
Biz ojenin em çok bali kokusunu severizz
Biliyorum çav
Oo bizim oralar.. yakışmış oje 🔥
Hahaha ben de orda olduğumdandır belki 🤪 teşekkür ederim 😘
ne farkımız kalacak kestirelim olsun bitsin 8nu mu istiyorsunuz 😂😂
kas kütlesiyle hava atan hanzolardan daha delikanlı olacakları kesin
Erkek adam ojemi sürermiş
Evet hemde kırmızı
Yooo
Barmaklar olmasa güzel el sjfj
Aynı senin gafan olmasa yağuşuklu olacağın gibi ibo 🦦
Amann tipsiz olmak daha iyi sjdj
Tabi barmak cokomelli
abla dur zaten ortalık karışık
Sürdürmem ama isteyene sürerim :D
Sürüyoruz zaten, sen bizi ne sandın hahayt :)
Sen contayı siyirdinmi ne ojesi
Gelmedi sürmesinler bence
Bana mor sürün xjdjfjfhd
Sürmem.
bana oje sürecek adamı 5 kuruş gibi harcarım
Cam el izi oldu, Başak burclari çıldıriyordu
Şşşt aramızda elimi cama koymadım
😌😌
Gözlerim kanadı
İyi kangölü ihtiyacımız kapanır knk
Sürcem smdj
Tipini koy da sana da bir kırmızı sürelim yakışır shshs
Bagahahahshash 4-5 senedir o ağırlık nerdeydi djdjd
Ojen güzel olabilir ama tip ofsayt 😉
Püü beni almayacaksın yani
Tüh
Burnum kemerli değildi ama niyse 😂
Ellerin güzelmis ama erkeğe gitmez oje
Evet güzel olur
Tövbe estağfirullah
rujda sürelimmi
Gelmedi
Elin güzelmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?