Sizce de erkeklerin üstüne fazla gelinmiyor mu artık?

Erkekler ağlamaz erkekler trip atmaz erkekler güçlü olmak zorundadır erkekler hesabı öder romantiklik yapar erkekler teklif eder erkekler altın alır erkekler beyaz eşya seti evi falan dizer fakat aynı şeyi günümüz kadınlarından beklediğimizde ise işte yemek yap dediğimizde eşitiz biz sen de yardım edeceksin diyor bu zamane kızları fazla köylü kurnazı olmaya başlamadı mı
Sizce de erkeklerin üstüne fazla gelinmiyor mu artık?
Cevapla