Bilim: herkes kendini olduğundan %40 daha güzel/yakışıklı zannediyor. ? Sizce bu doğru mu olduğumuzdan daha mı güzel sanıyoruz?

sizce gerçek görüntümüzden kendimizi daha mı güzel sanıyoruz
Bilim: herkes kendini olduğundan %40 daha güzel/yakışıklı zannediyor. ? Sizce bu doğru mu olduğumuzdan daha mı güzel sanıyoruz?
Cevapla