Gerçek güzelliğimiz aynaya yansıyandan daha güzelmiş. Yani bizim kendimizi gördüğümüzden daha güzelmişiz aslında. Sen kendini güzel buluyor musun?

Gerçek güzelliğimiz aynaya yansıyandan daha güzelmiş. Yani bizim kendimizi gördüğümüzden daha güzelmişiz aslında. Sen kendini güzel buluyor musun?

Aa bu gerçek mi. Benim aynalar ile problemim var ev aynamda o kadar güzelim ki saatlerce bakasım geliyor başkasının aynasında kötü çıkıyorum neden böyle fjfjjf
Cevap
4Cevap
Beğeniyorum kendimi
Valla ne yalan soyliyim aynada kendimi begeniyorum acikcasi. Makyajsiz bile olsam saclarimi hafif toplayinca gene guzel oluyorum. Arka kameradaki hâlimi hic begenmiyorum ama aslinda ayniymis aynayla. Sadece ters cevirince bize farkli geliyomus
Bazen çok güzel bulup bezen bulamadığın oluyor mu
@-ᴡiɴᴄʜᴇsᴛᴇʀ aynada guzel bulmadigim pek olmuyo
Ben aynada daha güzel hissediyorum fotoğraflardan ve video vs den
Ne alaka yahu aynaya bir obje tutunca objeyi aynen yansıtıyorsa bizi de aynen yansıtıyor. Aynada nasılsak normalde de öyle yani. Yalan dolan.
aynada arka kamerayla aynı cıkıyorum ve begeniyorum evet estetikler yaptırınca begendim dogrusu
Merhabalar
Ben kendimi hiç ir yerde beğenmiyorum 🤗
Aynada mükemmelim ama ya peki kameralar? Kameraların gerçek olmadığını söyleyin bana 😀
Aynada beğeniyorum
Aynadaki benle aşk yaşıyorum 🤩
🤔
Bu iyiymiş
He iyimiş 😄
Oldukça.
İlginç bir bilgi..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?