Bazı erkekler sakal tıraşı olup, bıyıklarını tıraş yapmıyorlar. Bazı erkekler de, bıyıklarını tıraş edip, sakallarını tıraş yapmıyorlar. Sizce erkekler bıyık tıraşı olmalı mı, yoksa kalmalı mı?
Erkeklere pala bıyık modelini yakıştırıyor musunuz?
- Bazılarına yakıştırıyorum da sinekkaydı tıraş yakışıyorsa sinekkaydı olsun.
- Erkekler istediği gibi sakal-bıyık tıraşı olsun, istemiyorlarsa da olmasın ama bıyık yakışmıyorsa da bıyık bırakmak için zorlamasınlar; bence, güzel durmuyor.
Bana sakalsiz ya da biyiksiz olmak yakismiyor. Hem sakal hem biyik olmali bende. Uzunlugu kisaligi ya da tarzi degistirebilirim ama sakal ve biyiksiz dolasmam :)