Erkeklere pala bıyık modelini yakıştırıyor musunuz?

Bazı erkekler sakal tıraşı olup, bıyıklarını tıraş yapmıyorlar. Bazı erkekler de, bıyıklarını tıraş edip, sakallarını tıraş yapmıyorlar.
Sizce erkekler bıyık tıraşı olmalı mı, yoksa kalmalı mı?
Erkeklere pala bıyık modelini yakıştırıyor musunuz?
Erkeklere pala bıyık modelini yakıştırıyor musunuz?
Cevapla